Exoriri Skrevet 10. april 2012 #1 Skrevet 10. april 2012 Jaja.. var ikke sikkert hvor tilhører innlegget... Jeg er ung dame på nesten 30, så ikke tenåringer og jeg har feil bite, eller som man seir skeiv tanner. Jeg nå begynner å vurdere å få tannregulering, men, siden statuss singel/ikke singel er ikke helt klar, lurer på hvordan det kunne påvirke min live i sosial / relasjon samhengihet. Så, del med tankene, de som er i voksen alder - hadde reggis blit turnoff? Er voksen med reggis noe ufin? Og hva med å kysse og bj?
jie-jie Skrevet 10. april 2012 #2 Skrevet 10. april 2012 Kyssing er ikke noe "vondt", verken for han eller henne. De som får regulering som eldre (18+) kan velge om de vil ha reguleringen bak tennene. Det fikk ihvertfall jeg beskjed om. Da er det ingen som ser det. 1
Vulpes Skrevet 10. april 2012 #3 Skrevet 10. april 2012 Jeg vurderer reggis selv, men i så fall mest sannsynlig hvit. Eventuelt bak tennene, hvis det ikke er grusomt mye dyrere. Det er jo ikke akkurat kult å ha reggis, men samtidig er det jo bare for en periode. Hvis man møter en ålreit fyr og han ditcher deg pga. reggisen er han ikke mye å spare på, for han vet jo like godt som deg at det bare er snakk om 1-2 år før reggisen er av og smilet er flott igjen. Samtidig er det klart at reggis ikke akkurat er noe trekkplaster :gjeiper: Men jeg vet i hvert fall at jeg fint kunne vært sammen med en fyr med reggis så lenge resten av ham var bra.
AnonymBruker Skrevet 10. april 2012 #4 Skrevet 10. april 2012 regulering er da bare midlertidig og resultatet etter er jo fint. er jo stortsett bare unger på 12 som reagerer på regulering. ser jeg en jente i 20-30 åra med regulering så tenker jeg bare at hun vil ha rettere tenner.
LeaMichele Skrevet 10. april 2012 #5 Skrevet 10. april 2012 jeg hadde reggis for et år siden(jeg var 23), fire hvite klosser forran, resten vanlig metal. samtidig møtte jeg samboeren min. klart jeg tenkte på det, men etter første daten tenkte jeg ikke no mer på det. han merka det ikke før tredje date ellerno sånt. tror ikke noen voksene tenker over sånt.
Exoriri Skrevet 10. april 2012 Forfatter #6 Skrevet 10. april 2012 Eventuelt bak tennene, hvis det ikke er grusomt mye dyrere. De er MYE dyrere. ca 7x så langt jeg har fant ut priser. + lingual reggis mye mer påvirker språk og med de bj er ikke noe man kan gjøre. Jeg vurdere Damon System , de har Clear på overste kjæve - san med små, gjennomsiktig *brikker* og du kan få hvit tråd. Da er det ikke veldig synlig. I tilleg den systeme regulere ikke bare tenner men også kjæve, så ofte man må ikke trekke ut tenner, hva hadde vært gjørt med vanlig reggis. Alt i alt hvis jeg kan få den Damon clear (orthodont må vurdere er det velegnet til min case) er jeg ikke så stressa om at det skal bli litt synlig... mer om den samfunnsreaksjon og mann reaksjon. Sellvfogelig, hvis jeg er med noen som ditcher meg pga at jeg får reggis da han kan bare D2 :D
She_Leiva Skrevet 10. april 2012 #7 Skrevet 10. april 2012 Har aldri ledd så godt av skrivefeil noen gang i mitt liv, BEKLAGER!!!! Til saken! Jeg har sett mange godt voksne med regulering og det ser slettes ikke ille ut. Nå kan man jo få slike klosser som er blanke, slik at det nesten ikke vises engang? Da jeg hadde regulering i tidlig ungdomstid, var det iallefall ikke noe problem med kyssing. If you know what I mean? Bj's får jeg litt mere problemer med å forklare da jeg var litt ung til det, men jeg tror det skal gå bra jeg, man driver jo liksom ikke å gnir penis mot tennene.
Exoriri Skrevet 10. april 2012 Forfatter #8 Skrevet 10. april 2012 Har aldri ledd så godt av skrivefeil noen gang i mitt liv, BEKLAGER!!!! Hvilken var det mest morsom? Jeg er ikke norsk, og språken er helt selvlært, og samtidlig legger ikke mye jobb på å sjekke skrivefeilene nå. Ville jo bare chatte litt (No offence taken )
Exoriri Skrevet 10. april 2012 Forfatter #9 Skrevet 10. april 2012 man driver jo liksom ikke å gnir penis mot tennene. Neida, jeg er ikke redd at jeg kunne skade noen. Mer at jeg skal ikke få lov å gå sørover med hardware i munnen
She_Leiva Skrevet 10. april 2012 #10 Skrevet 10. april 2012 Hvilken var det mest morsom? Jeg er ikke norsk, og språken er helt selvlært, og samtidlig legger ikke mye jobb på å sjekke skrivefeilene nå. Ville jo bare chatte litt (No offence taken ) Hehe, det var virkelig ikke meningen å le og som du sier du har lært språket selv og med tanke på det, så er du veldig flink. Og igjen, beklager! (Du fortjener en sorry-klem og en klem fordi du har litt selvironi, noe som er så kult og sjelden kost her inne iblandt! ) Til det andre: Jeg tror virkelig ikke at det er noen hindring for de fleste menn når det kommer til dette. Vil de bli tilfredsstilt så vil de det. Litt "ståltenner" klarer da en EKTE mann.
Exoriri Skrevet 10. april 2012 Forfatter #11 Skrevet 10. april 2012 Det er lov å le, sa langt det er teasing ikke stygg. Og du sagt det ikke stygg. Jeg vet at jeg snakker / skriver rart, spesielt når litt sliten. Du må bare høre meg når jeg har hatt virkelig hardt og stressende dag - da blander jeg 4 språk sammen og ikke engang selv forstår seg Ok, så litt stål tannene i direkt mening (har de i udirekt alrede - huffa karakter har jeg) ekte mann må tåle. Hva med hvis jeg dater noen når jeg har bestemt å få reggis? Skulle jeg si ifra *kjære, om 2 uker jeg skal få hardware i munnen* eller bare overraske ham?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå