Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som aner hvor lang shippingtiden fra USA til Norge er?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det varierer vel litt, men de gangene jeg har bestilt fra USA har jeg fått pakkene etter en uke...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har opplevd å få pakken levert på døren 2 dager etter at varen ble bestilt og sendt fra USA.

Skrevet

Normalt sett så bruker det å ta 2-4 dager for oss

+3 dager til den amerikanske adressen dersom firmaet ikke shipper til utlandet.

Gjest Swarovski
Skrevet

Som regel har jeg fått pakkene etter 6-14 dager. Men nå har det jo vært påske, så går nok litt saktere.

Regner med du fikk en bekreftelsesmail fra LaMinerals du også? Og der står det en link med trackingnr. Min pakke er sist "sett" i Chicago på lørdag... så jeg venter i spenning :)

Skrevet

Som regel har jeg fått pakkene etter 6-14 dager. Men nå har det jo vært påske, så går nok litt saktere.

Regner med du fikk en bekreftelsesmail fra LaMinerals du også? Og der står det en link med trackingnr. Min pakke er sist "sett" i Chicago på lørdag... så jeg venter i spenning :)

Har fått bekreftelsesmail ja, men der det står trackingnummer mangler det nummer så jeg kan ikke se hvor pakken er.

Skrevet

Du har vel forhåpentligvis fått pakken din nå, men da jeg bestilte den 28/3 fikk jeg produktene mine i posten 3/4. Pakke fra LA Minerals var det også :)

Kan vel også nevne at når jeg bestilte koster fra Sigma var det akkurat samme leveringstiden. Holdt meg forresten under 200kr på begge bestillingene.

Skrevet

Har bestilt fra LA Minerals 2 ganger og fått pakken etter ca en uke begge ganger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...