Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg sa det vel ca en mnd etter vi ble et par.

Kjent han i ett år før det, med masse frem og tilbake.

Jeg elsker deg derimot, den sitter langt inne den! Der var han før meg faktisk. Nå har jeg ingen problemer med å si det, jeg vet kommer fra rette plassen hos oss begge.

Skrevet

En måned etter at vi ble sammen kanskje. Men "Jeg elsker deg" sitter laaangt inne...

Skrevet

Tja, det husker jeg faktisk ikke, etter en måned eller to? "Jeg elsker deg" derimot tok det vel et år før vi sa. Nå veksler vi litt mellom de to, "jeg er glad i deg" sier vi daglig til hverandre. Mens "jeg elsker deg" sies litt sjeldnere, synes det passer bedre i stunder hvor man føler det litt ekstra sterkt, ikke bare sagt sånn i tide og utide.

Skrevet

Og hos oss går det i hytt og pine. Og det har det i grunnen gjort fr første stund. Vi hadde ikke vært sammen lenge da vi både var glade i hverandre og elsket hverandre, og vi var både fulle og edrue. Så vi har i grunnen aldri tatt så høytidelig på disse utrykkene. Til og med om vi er litt småfornærmete på hverandre, så titulerer vi hverandre elskede.

"Jeg elsker deg, men kan du til helvete se å lukke dolokket!!"

Vi er i midlertid nokså vare på stemninger. Jeg vet virkelig forskjell på når min elskede elsker meg og når han bare elsker meg!!

Skrevet

Var venner (mye fram og tilbake pga. at han hadde kjæreste) et år før vi ble sammen- og sa "jeg er glad i deg" etter omtrent seks måneder. Strofen "jeg elsker deg" ble brukt for første gang to måneder etter vi ble et par.

Skrevet

Ca 3 mnd tenker jeg.

Jeg skal være bombesikker på mine følelser før jeg bruker disse ordene!

Skrevet

Vi var venner og kjente hverandre lenge før vi ble sammen, vi, så vi sa "glad i deg" før vi ble sammen vi :wink: Derfor føltes det ikke rart å si det etter vi ble sammen heller, for vi var jo ikke noe mindre glad i hverandre da vi ble kjærester kontra da vi bare var venner! :blunke:

Lillian

Skrevet

Ca en uke etter at vi begynnte å chatte sammen - og elsker deg ca en måned etter at vi begynnte å chatte ---- leeeeeeeeeenge før vi møttes :D

Gjest Zalomine
Skrevet

Det var før vi ble sammen ja. Glad i, og forelska i.

(men vi kyssa, klina og sov i samme seng før vi ble sammen også vi da, så sånnsett, bli offisielt sammen, det var det SISTE i rekkefølga hos oss, litt feil vei på en måte...)

Elsker... det kom nok fort det også. Vi VAR 100% sikker på følelsene våre før vi ble sammen vi, jeg elsker ham, og det sier jeg mange ganger daglig. Ja, selvsagt også at jeg er glad i ham, det går hipp-som-happ :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...