AnonymBruker Skrevet 10. april 2012 #1 Del Skrevet 10. april 2012 Mye sannhet i denne. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest .-L-. Skrevet 11. april 2012 #2 Del Skrevet 11. april 2012 Tror nok det blir urealistisk å si at kvinner ikke ser på utseende til mannen. Forstår hva du vil frem til da 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest UngKalven Skrevet 11. april 2012 #3 Del Skrevet 11. april 2012 Sant sant, men hvis vi tenker enda lengre. Både menn og kvinner tror at de motsatte kjønn tenker og setter pris på det samme som dem selv, i større grad enn de gjør. Derfor tror menn at utseende deres betyr mer enn det det egentlig gjør, og derfor tror kvinner at det de sier betyr mer enn det egentlig gjør. Og derfor blir mange menn veldig jålete og mange kvinner lyver. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest .-L-. Skrevet 11. april 2012 #4 Del Skrevet 11. april 2012 (endret) Jeg er ikke uenig i utsagnet. At en kvinne vil ha en mann i steden for en pretty boy, er vel ganske obvious. Endret 11. april 2012 av .-L-. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 11. april 2012 #5 Del Skrevet 11. april 2012 Mye sannhet i denne. Ja, kvinner gjør hva som helst for å få oppmerksomhet og komplimenter, og de tror på alt de hører. Som igjen medfører at mannfolk overdriver og juger. Vil man at folk skal slutte med å juge så må man faktisk slutte med å tro på dem. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Reaper Skrevet 11. april 2012 #6 Del Skrevet 11. april 2012 Ja, kvinner gjør hva som helst for å få oppmerksomhet og komplimenter, og de tror på alt de hører. Haha... begynner nesten å tro at de er stokk dumme også :D 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sweet77 Skrevet 11. april 2012 #7 Del Skrevet 11. april 2012 (endret) Æsj, dere er kjedelig forutsigbare, gutter... (og nei, dette var ikke en løgn, dog en helt usminket betraktning) Endret 11. april 2012 av Flair 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "gjest" Skrevet 11. april 2012 #8 Del Skrevet 11. april 2012 Helvetes til generalisering da, jeg må like det jeg ser før jeg gidder å lytte. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 12. april 2012 #9 Del Skrevet 12. april 2012 Haha... begynner nesten å tro at de er stokk dumme også :D På akkurat dette området så er kvinner faktisk stokk dumme. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tidssone Skrevet 12. april 2012 #10 Del Skrevet 12. april 2012 ...og her var vi i gang med nok en tråd om hvor dumme damer er? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 12. april 2012 #11 Del Skrevet 12. april 2012 (endret) ...og her var vi i gang med nok en tråd om hvor dumme damer er? Tilogmed du må ha fått med deg hvor desperate dere kvinner er etter å få oppmerksomhet og komplimenter? Og at det som regel ikke er sant (det som blir sagt) er tydeligvis ikke det viktigste. Endret 12. april 2012 av Steinar40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tidssone Skrevet 15. april 2012 #12 Del Skrevet 15. april 2012 Tilogmed du må ha fått med deg hvor desperate dere kvinner er etter å få oppmerksomhet og komplimenter? Og at det som regel ikke er sant (det som blir sagt) er tydeligvis ikke det viktigste. Hva mener du med "Tilogmed du..." Antyder du at jeg har problemer med å få med meg ting? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 15. april 2012 #13 Del Skrevet 15. april 2012 Hva mener du med "Tilogmed du..." Antyder du at jeg har problemer med å få med meg ting? hehe Nei, jeg skriver det sånn fordi at du er kvinne selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tidssone Skrevet 15. april 2012 #14 Del Skrevet 15. april 2012 hehe Nei, jeg skriver det sånn fordi at du er kvinne selv Jaha. Så siden jeg er kvinne, så betyr det at jeg må ha fått med meg dette ellers er jeg treg? Skjønner likevel ikke hvorfor du drar meg inn i "tilogmed". Det er jo i såfall _svært_ undertrykkende og nedlatende skrevet av deg? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 15. april 2012 #15 Del Skrevet 15. april 2012 Jaha. Så siden jeg er kvinne, så betyr det at jeg må ha fått med meg dette ellers er jeg treg? Skjønner likevel ikke hvorfor du drar meg inn i "tilogmed". Det er jo i såfall _svært_ undertrykkende og nedlatende skrevet av deg? Har du hørt om å være litt ironisk? Jeg regner altså med at du i din alder har lagt merke til ditt eget behov for å få oppmerksomhet og komplimenter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tidssone Skrevet 15. april 2012 #16 Del Skrevet 15. april 2012 Har du hørt om å være litt ironisk? Jeg regner altså med at du i din alder har lagt merke til ditt eget behov for å få oppmerksomhet og komplimenter Nei. Det har jeg ikke. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pantertante Skrevet 15. april 2012 #17 Del Skrevet 15. april 2012 (endret) Jeg regner altså med at du i din alder har lagt merke til ditt eget behov for å få oppmerksomhet og komplimenter Behovet for positiv oppmerksomhet og komplimenter har neppe noe med alder å gjøre, ei heller kjønn. Vi har minst et par stykk mannebein her på KG som er veldig glad i det. Endret 15. april 2012 av pantertante 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 15. april 2012 #18 Del Skrevet 15. april 2012 Behovet for positiv oppmerksomhet og komplimenter har neppe noe med alder å gjøre, ei heller kjønn. Vi har minst et par stykker mannebein her på KG, som er veldig glad i det. Selvfølgelig. Jeg bare påstår at dette er vanligere for kvinner enn for menn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "gjest" Skrevet 15. april 2012 #19 Del Skrevet 15. april 2012 Behovet for positiv oppmerksomhet og komplimenter har neppe noe med alder å gjøre, ei heller kjønn. Vi har minst et par stykker mannebein her på KG, som er veldig glad i det. Jepp... Selvfølgelig. Jeg bare påstår at dette er vanligere for kvinner enn for menn. Ikke akkurat, du bl. annet er en av fyrene her på KG som bare skal ha oppmerksomhet hele tiden og blir pottesur hvis du ikke får det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sweet77 Skrevet 15. april 2012 #20 Del Skrevet 15. april 2012 Selvfølgelig. Jeg bare påstår at dette er vanligere for kvinner enn for menn. Well, it's not. Men det er bare kvinner (og en og annen homse) dere legger merke til, de andre bryr seg nemlig filla om hvilken oppmerksomhet de får fra menn. Har med naturlig tiltrekning å gjøre, dette er da så logisk at det skulle være unødvendig å påpeke? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå