Gå til innhold

Zara Bridal

Gjest kiara_pusen

Anbefalte innlegg

Gjest kiara_pusen
Skrevet

Dette MÅ vel være for godt til å være sant... Jeg har fått 3 kjoler til under 2000,- !!!

Men jeg tør ikke bestille før jeg har googlet litt kundeerfaringer. Finner lite. Men det ser jo seriøst ut - eller?

http://www.zarabridal.com/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Svarer fra mobil så får ikke lagt ved link, men sjekket siden og syns ikke den så helt pålitelig ut i forhold til zaras vanlige side samt at det ikke finnes noe link til siden fra Zara sin vanlige side. Dessuten tror jeg det hadde blitt omtalt en del o pressen om det var seriøst. Søkte også opp Zarabridal og scam og får da opp på flere amerikanske forum at folk kommenterer siden, og de sier at det ikke er en seriøs side. Dårlig servise og kjoler som ikke stemmer med bildene :-(

Skrevet

Jeg blir generelt litt skeptisk når butikker utgir seg for å være "medlem" av en kjede de ikke tilhører, og må si at det samme gjelder i dette tilfellet.

Samtidig kan det jo hende at butikken er en samling med samme type kjoler du får på Ebay, og siden det finnes vanvittig mange delte erfaringer på det området kan det jo godt hende at du blir superfornøyd - eller veldig, veldig skuffet.

Gjest kiara_pusen
Skrevet

Tenkte overhodet ikke at denne butikken kunne ha sammenheng med virkelige Zara... Men fine bilder, så jeg får heller sende en mail til JKdress eller noe slikt.

:takke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...