Gå til innhold

er hun iferd med å dumpe meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Har datet ei jente nå fra slutten av januar i år, og føler vi har fått god kontakt.

Vi har gått ut mye sammen på kaffer, restauranter etc.

Hun har vært mye hos meg og vi har hatt god sex.

Så frem til poenget, nå i det siste føler jeg at hun tar mindre kontakt.Det er på en måte oftere jeg som må be ut, foreslå ting etc.

I tillegg når hun fylte 25år så jeg tok henne med ut på restaurant og kjøpte henne en gave, muligens var dette for tidlig??Vi har jo kjent hverandre i kun 3 måneder.

Hun dro hjem til vestlandet i påskeferien og ikke et pip har jeg hørt fra henne hele den perioden.Nå har ikke jeg tatt kontakt heller for å ikke virke for desperat og masete.

Igår kontaktet jeg henne over FB og chatet litt og alt virket fint.

Tidlig idag morges så sender hun meg meld og sier at hun er keen på å dra på kino.

Var dårlig dag så jeg foreslår heller at hun stikker til meg og vi ser film hjemme hos meg.

Hun svarer etter flere timer med at hun er sliten og vil sende meld om hun er oppegående nok til å ta turen til meg.

Etter 3 timer når kvelden begynner å nærme seg så kontakter jeg henne over facebook og spørr hvordan formen er, hvorpå hun svarer igjen etter en halvtime at formen er bra og at hun ikke lenger er sliten som hun var etter lunsj.

Derfor spørr jeg om hun er keen på å ta turen til meg, men etter det kommer det ingen svar.

Dett er for ca 2 timer siden nå.

Hun kommer selvsagt ikke, men synes det var merkelig oppførsel å ikke gidde å svare engang.

Slik jeg ser det så har hun enten møtt noen andre eller mistet interessen.

Tror nok jeg dritter i å sende flere meldinger før hun foretsar seg noe.

Endret av auting82
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når jeg merker at det kan begynne å bli seriøst mellom meg og en person, trekker jeg meg alltid litt unna for å finne ut hvor jeg står i forhold til ham - så det vil jeg jo se på som normalt. Hun spurte jo om å finne på noe osv, så jeg vil absolutt ikke si at jeg tror hun er i ferd med å dumpe deg :) La henne bruke litt tid uten å mase, men vis at du er like interessert i henne som alltid :)

• Liker 2
Skrevet

Når jeg merker at det kan begynne å bli seriøst mellom meg og en person, trekker jeg meg alltid litt unna for å finne ut hvor jeg står i forhold til ham - så det vil jeg jo se på som normalt. Hun spurte jo om å finne på noe osv, så jeg vil absolutt ikke si at jeg tror hun er i ferd med å dumpe deg :) La henne bruke litt tid uten å mase, men vis at du er like interessert i henne som alltid :)

Ok vil også legge til at jeg ikke dro til henne og overnattet dagen før hun skulle hjemover i påskeferien.Så jeg har takken nei av og til jeg også!!!

Skjønner dog ikke hva du mener "står i forhold til ham"??

AnonymBruker
Skrevet

Kan hende hun var keen på å se en film på kino, og ikke en hjemme. At du maset på henne om å komme hjem til deg får deg til å virker desperat etter sex.

• Liker 3
Skrevet

Jeg mener at jeg trekker meg unna for å finne ut hvordan mine følelser er for ham :) Savner jeg ham? Feks :)

Skrevet (endret)

Kan hende hun var keen på å se en film på kino, og ikke en hjemme. At du maset på henne om å komme hjem til deg får deg til å virker desperat etter sex.

Jah mulig det....men bare foreslo en annen ting, utelukket ikke kino.

Uansett, du har rett i at jeg fremsto som desperat.

Men trodde liksom at disse spillene med desperat og ikke desperat er over etter noen måneder og det faktum at vi har hatt sex mange ganger allerede.

Uansett, hun har visst meg meget lite respekt med å bare velge å ikke svare engang.

Kunne jo seff ha sagt jeg er sliten og kommer ikke ikveld eller noe sånt.

Men å ignorere et spørsmål fullstendig vitner bare om total mangel på respekt for personen man forholder seg til.

Ihvertfall slik jeg tolker det!

Jaja singel igjen å klar for å date andre slik jeg ser det akkurat nå!!!

Endret av auting82
  • Liker 2
Skrevet (endret)

Sometimes life sucks :(

Endret av auting82
  • Liker 1
Gjest Bandit
Skrevet

Det var muligens til det beste, auting82. For meg høres dette ut som et mulig spill fra hennes side. Hun får ikke viljen sin, og dermed bestemmer hun seg for å "straffe" deg. Har det vært lignende tilfeller tidligere? Snakk med henne og forklar hvordan du føler det, eller bli med på spillet. Ta kontroll, og la henne få jobbe for det... Eller rett og slett gå videre uten henne.

Du virker IKKE desperat fordi du foreslo en film hjemme i stedet for kino, så det skal du ikke tenke på.

• Liker 1
Skrevet

Det var muligens til det beste, auting82. For meg høres dette ut som et mulig spill fra hennes side. Hun får ikke viljen sin, og dermed bestemmer hun seg for å "straffe" deg. Har det vært lignende tilfeller tidligere? Snakk med henne og forklar hvordan du føler det, eller bli med på spillet. Ta kontroll, og la henne få jobbe for det... Eller rett og slett gå videre uten henne.

Du virker IKKE desperat fordi du foreslo en film hjemme i stedet for kino, så det skal du ikke tenke på.

Hmm mulig hun bare er ute etter det...ikke vet jeg.

En annen ting jeg har merket er at hun aldri har vært villig til å f.eks betale for middag eller drink eller noe når vi har vært ute og spist etc.

Heller aldri invitere meg hjem til seg for middag og slikt f.eks, selv etter at hun har vært hos meg flere ganger.

Sånne ting har jeg vel alltid syntes var rart.

Mulig hun bare utnytter rausheten min, men den er slutt nå.

I tillegg har hun aldri giddet å introdusere meg for vennene sine!

Og slik jeg ser det nå så har hun kansje bare vært med meg som tidsfordriv inntil noe bedre kommer.

Skrevet

Virker som du har bra innsikt i situasjonen. Du trenger nok ingens tips eller hjelp.

Gjest Bandit
Skrevet

Hmm mulig hun bare er ute etter det...ikke vet jeg.

En annen ting jeg har merket er at hun aldri har vært villig til å f.eks betale for middag eller drink eller noe når vi har vært ute og spist etc.

Heller aldri invitere meg hjem til seg for middag og slikt f.eks, selv etter at hun har vært hos meg flere ganger.

Sånne ting har jeg vel alltid syntes var rart.

Mulig hun bare utnytter rausheten min, men den er slutt nå.

I tillegg har hun aldri giddet å introdusere meg for vennene sine!

Og slik jeg ser det nå så har hun kansje bare vært med meg som tidsfordriv inntil noe bedre kommer.

Høres dessverre ikke særlig bra ut. Men det er godt du tar tak i det nå, før det kanskje hadde blitt enda vanskeligere å takle.

• Liker 1
Skrevet

Virker som du har bra innsikt i situasjonen. Du trenger nok ingens tips eller hjelp.

Mulig det, men det er fortsatt en del forvirring for meg p.g.a ting hun har sagt.

Hun har sagt at hun vil dra sammen med meg på sommerferie.

Snakket sånn løst om at hvis vi hadde fått barn sammen hadde så hadde det vært de vkareste barna i venneflokken hennes.

Kalte meg "hunny" rett før påskeferien når hun skulle hjem og jeg ønsket henne god tur hjem.

Det er ting som man sier/gjør hvis man er interessert i et seriøst forhold.

Gjest Bandit
Skrevet

Jeg definerer ikke andre ut i fra det de sier, men hva de faktisk gjør.

• Liker 2
Skrevet

Mulig det, men det er fortsatt en del forvirring for meg p.g.a ting hun har sagt.

Hun har sagt at hun vil dra sammen med meg på sommerferie.

Snakket sånn løst om at hvis vi hadde fått barn sammen hadde så hadde det vært de vkareste barna i venneflokken hennes.

Kalte meg "hunny" rett før påskeferien når hun skulle hjem og jeg ønsket henne god tur hjem.

Det er ting som man sier/gjør hvis man er interessert i et seriøst forhold.

Been there!

De har lovet meg gull og grønne skoger. Det skulle bli oss to og vi skulle bygge vårt eget imperie sammen. Så flott, så flott, men skjedde dette? Nei, never!

Hva har hun å tilby deg som du mangler så sårt? Er du virkelig så glad i henne som du innbiller deg?

Det finnes bedre fisker i havet. Slik må du tenke når alt skranter. Bare hold øyne og ører åpne, så dukker prinsessen din opp til slutt. :)

• Liker 1
Skrevet

Been there!

De har lovet meg gull og grønne skoger. Det skulle bli oss to og vi skulle bygge vårt eget imperie sammen. Så flott, så flott, men skjedde dette? Nei, never!

Hva har hun å tilby deg som du mangler så sårt? Er du virkelig så glad i henne som du innbiller deg?

Det finnes bedre fisker i havet. Slik må du tenke når alt skranter. Bare hold øyne og ører åpne, så dukker prinsessen din opp til slutt. :)

Okay...hehehehe

Snakket med en kamerat istad om saken og han mener det stikk motsatte av det de fleste sier her.

At hun er ute etter forhold og vil at jeg skal "jakte" på henne.

Dvs ta mer initiativ.

Han mente at hvis det går lang nok tid og sex er invovlert i bildet så vil de fleste jentene være ute etter forhold.

Han sa jeg skulle dritte i meldinger og slikt og ringe henne opp å spørre om hun er keen på å finne på noe?

Og via tlf samtalen kjenne på om hun er fortsatt interessert eller ikke.

• Liker 1
Skrevet

Been there!

Snakket med henne igår og hun fortalte meg at hun syntes det var kjipt at vi alltid møttes hos meg når vi overnattet sammen.

Og at hun syntes det var kjipt at jeg kviet meg for å overnatte hos henne og ikke tok initiativ til det.

Det gjorde jeg litt p.g.a at hun delte leilighet med en annen men men.

I tilegg fortalte hun meg at hun liker å være sammen med meg osv bla bla.

• 2 uker senere...
Skrevet

Siste update på denne her.

Hun ringte meg opp igår og slo opp!!!

Vi har vel ikke vært ordentlig sammen, men hun sa bare at vi hadde kommet til det stadiet der det var nødvendig å ta en avgjørelse på om vi skulle bli sammen eller ikke.

Hun sa bare at hun ikke følte det var riktig å gå i forhold med meg.

Dette sier hun etter at vi har vært sammen en hel helg nesten og hatt masse sex, kan ikke fatte at dette kommer nå.

Dere kvinner er søren meg noen rare dyr.

Skjønte liksom aldri hvorfor hun ikke ville ha forhold med meg, men sex det ville hun ha.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vel igrunn opplevd akkurat det samme som deg, ts. Har holdt på med en i godt over 1 år. Hadde et kjærestelignende forhold, fordi ingen ville inn i et fast forhold før vi bodde i samme by, noe som vi hadde kommet til å gjort om ca 2-3 mnd.

På slutten trekte han seg bare helt unna, og etter rundt 2-3 mnd med lite kontakt, måtte jeg bare spørre rett ut. Han hadde plutselig bestemt seg for at han ikke ville ha et fast forhold. Greit nok, men hvorfor har han da brukt det siste året på å snakke om "oss" i fremtiden? :kjefte:

Noen av dere menn er også rare dyr, dessverre :klemmer:

Skrevet (endret)

Siste update på denne her.

Hun ringte meg opp igår og slo opp!!!

Vi har vel ikke vært ordentlig sammen, men hun sa bare at vi hadde kommet til det stadiet der det var nødvendig å ta en avgjørelse på om vi skulle bli sammen eller ikke.

Hun sa bare at hun ikke følte det var riktig å gå i forhold med meg.

Dette sier hun etter at vi har vært sammen en hel helg nesten og hatt masse sex, kan ikke fatte at dette kommer nå.

Dere kvinner er søren meg noen rare dyr.

Skjønte liksom aldri hvorfor hun ikke ville ha forhold med meg, men sex det ville hun ha.

I told you; been there. ;)

Endret av Pene sko...
Skrevet

Det virker jo ikke som om du har vært så veldig investert i dette forholdet heller da, ref. en annen tråd du har litt lenger ned i forumet her.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...