Gå til innhold

Shabby Chic


sirka

Anbefalte innlegg

Er det noen som har sett dette programmet på E (Style)?

For en gruuuusom stil.... Noen som er enig, eller er jeg lite feminin nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå har jeg ikke sett det programmet, men "moderat shabby chic" går i alle fall rett til mitt hjerte! Lyse interiører med en litt "slitt" stil, lysekroner, quiltede tepper, florlette tekstiler, fine gamle møbler...! Satt sammen på den rette måten (ikke overlesset!) kan dette være utrolig delikat! Drømmer om å få tatt en tur til denne butikken http://www.bolina.no/ (Sjekk ut scrapbook'en deres!) en vakker dag, ellers finner jeg masse inspirasjon blant annet i Interiørmagasinet, Elle Interiør - og i lokale bruktbutikker og loppemarkeder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte ei sånn interiør/inspirasjonsbok som het Shabby Chic på tilbud i fjor høst og jeg syns den stilen er flott, men helst kombinert med andre stiler slik at ikke alt i rommet flasser maling og ruster... :roll:

Syns det er stilig med litt slitt og brukt og lyse, lette farger som ofte går igjen i slike interiører (i den boka ivertfall).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som har sett dette programmet på E (Style)?

For en gruuuusom stil.... Noen som er enig, eller er jeg lite feminin nå?

Uff ja. Helt enig. Hun damen Rachel etter annet samler jo bare skrap og dritt som såvidt henger sammen, er vindskjeive og rustne. Jeg har sett noen av programmene hennes men blir nesten sprø av hennes "sarte" fremtoning :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...