AnonymBruker Skrevet 10. april 2012 #1 Skrevet 10. april 2012 Når jeg og kjæresten lager Tandoori kylling, som er ganske ofte, bruker vi Toro sin pakke, som inneholder krydder, saus og ris. Vi synes det er for lite saus i den pakken, så vi koker gjerne en sauspose i tillegg. Problemet er at den eneste butikken som hadde denne sausposen, nå er nedlagt. Og jeg har leita på alle butikkene i denne byen, men uten hell. Jeg er nok ikke så desperat som det kanskje virker, men jeg skulle gjerne fått klørne mine i flere slike sausposer. Og jeg fikk et tips av en venninne om å se litt rundt på nettet, om det er noen som selger sånt der? Selv har jeg ikke peiling på sånt, har aldri hørt om at man kan bestille matvarer på nett. Men kanskje det er det? Her er forresten sausen: tandoori kyllingsaus
KristineDreams Skrevet 10. april 2012 #2 Skrevet 10. april 2012 Hmm.. Vet desverre ikke om noen steder du kan bestille, regner med at godtlevert.no og lignende bare selger pakker? veldig usikker! Men uncle Ben og Santa Maria har vel også tandoori sauser og sånt? Kanskje dere kan prøve noen andre varianter?
themiliea Skrevet 10. april 2012 #3 Skrevet 10. april 2012 Kan virke som denne sausen ikke er i noen butikker lenger? Var på utkikk etter denne sausen for kort tid tilbake og ingen av de største (og ingen av de mindre heller for den saks skyld) hadde denne sausen, som de tidligere har hatt. Synd, den er jo så god!
AnonymBruker Skrevet 10. april 2012 #4 Skrevet 10. april 2012 Hmm.. Vet desverre ikke om noen steder du kan bestille, regner med at godtlevert.no og lignende bare selger pakker? veldig usikker! Men uncle Ben og Santa Maria har vel også tandoori sauser og sånt? Kanskje dere kan prøve noen andre varianter? Jeg vet det finnes nettsteder der man kan bestille matvarer, men det ser ut til å være Oslo, Akershus og rundt der. Jeg er i en ikke så stor by, lengre nord :gjeiper: Har sett litt på andre merker også, men jeg har ikke funnet noe. Tusen takk for svar, KristineDreams Ts
AnonymBruker Skrevet 10. april 2012 #5 Skrevet 10. april 2012 Jeg har også leita etter denne en stund nå, men ikke funnet den, så jeg har antatt at den ikke blir produsert lenger. Skal på Coop Obs! en av dagene så da skal jeg huske å se etter den der.
AnonymBruker Skrevet 10. april 2012 #6 Skrevet 10. april 2012 For å smake en mer autentisk tandoori så ta turen innom nærmeste utenlandske sjappe og kjøp ingredienser ser. Toro sin saus er ikke i nærheten engang:) 3
AnonymBruker Skrevet 10. april 2012 #7 Skrevet 10. april 2012 Jeg har også leita etter denne en stund nå, men ikke funnet den, så jeg har antatt at den ikke blir produsert lenger. Skal på Coop Obs! en av dagene så da skal jeg huske å se etter den der. Godt å høre at jeg ikke er alene om dette ihvertfall :gjeiper: Har sett på Coop Obs! her i byen, og de har den ihvertfall ikke Ts
AnonymBruker Skrevet 10. april 2012 #8 Skrevet 10. april 2012 For å smake en mer autentisk tandoori så ta turen innom nærmeste utenlandske sjappe og kjøp ingredienser ser. Toro sin saus er ikke i nærheten engang:) Ts her. Men vi er ganske glad i den gode smaken som Toro sin har, så jeg vil helst ikke ha noe som fraviker veldig fra det Mener du ingredienser som man lager saus av, eller er det like enkelt som den sauspakken? 1
AnonymBruker Skrevet 10. april 2012 #9 Skrevet 10. april 2012 Både paste og helt ferdig saus, så alt etter hvor enkelt du vil ha det. Kanskje dere finner noen nye spennende favoritter også
AnonymBruker Skrevet 10. april 2012 #10 Skrevet 10. april 2012 meny har de en pakke..ikke fra toro men de har. sånn lilla pakke.
Rainbow Skrevet 10. april 2012 #11 Skrevet 10. april 2012 (endret) Det virker som de har slutta med den sausen. Men den er jo så GOD! Det er samme saus i tandoripakka til Toro, da. Men da må du jo kjøpe med marinade og ris i tillegg. Du kan jo alltids maile Toro og spørre om det er sannsynlig at den kommer tilbake? Edit: Jeg har faktisk vært desperat nok til å kjøpe den store pakka bare pga sausen, hehe! Det var i den jeg oppdaga at sausen eksisterte! Endret 10. april 2012 av Rainbow81
AnonymBruker Skrevet 10. april 2012 #12 Skrevet 10. april 2012 Det virker som de har slutta med den sausen. Men den er jo så GOD! Det er samme saus i tandoripakka til Toro, da. Men da må du jo kjøpe med marinade og ris i tillegg. Du kan jo alltids maile Toro og spørre om det er sannsynlig at den kommer tilbake? Edit: Jeg har faktisk vært desperat nok til å kjøpe den store pakka bare pga sausen, hehe! Det var i den jeg oppdaga at sausen eksisterte! Haha, jeg har faktisk kjøpt esken kun for sausen. Sist gang vi skulle ha det kjøpte jeg to esker, bare for å bruke den ekstra sausen. Selvfølgelig blir det andre spart til en annen gang, men likevel. Tror jeg skal sende en mail til Toro. Det var en god idè, tusen takk! Og til AB litt lengre opp her; jeg har ikke Meny i denne byen. Takk for alle svar
themiliea Skrevet 11. april 2012 #13 Skrevet 11. april 2012 Haha, jeg har faktisk kjøpt esken kun for sausen. Sist gang vi skulle ha det kjøpte jeg to esker, bare for å bruke den ekstra sausen. Selvfølgelig blir det andre spart til en annen gang, men likevel. Tror jeg skal sende en mail til Toro. Det var en god idè, tusen takk! Og til AB litt lengre opp her; jeg har ikke Meny i denne byen. Takk for alle svar Du får oppdatere oss med svar fra Toro da, om du sender mail :D
AnonymBruker Skrevet 13. april 2012 #14 Skrevet 13. april 2012 Ts her Her er svaret jeg fikk da jeg sendte mail til Toro: "Toro Tandoori Kyllingsaus er tatt ut av vårt sortiment grunnet liten etterspørsel over tid". Det var da som bare...
Rainbow Skrevet 13. april 2012 #15 Skrevet 13. april 2012 Åh nei! Folk som ikke har etterspurt den vet ikke hva de går glipp av! Vi kan begynne å etterspørre den masse i alle butikker over hele landet? :gjeiper:
AnonymBruker Skrevet 13. april 2012 #16 Skrevet 13. april 2012 Et godt tips: kjøpt tandoori curry paste på glass (Patak pleier være god), et par spiseskjeer og creme fraiche/litt fløte - supergod saus! (så kan du selvfølgelig gjøre litt mer utav det, med å blanke litt løk/hvitløk, ingefær, gjerne litt malte mandler osv før paste'n tilsettes, og så kjøre alt i food processor og så spe med creme fraiche og fløte. Smake til med krydder, salt og pepper og masse finhakket koriander - beste sausen som er!) 2
themiliea Skrevet 13. april 2012 #17 Skrevet 13. april 2012 Ts her Her er svaret jeg fikk da jeg sendte mail til Toro: "Toro Tandoori Kyllingsaus er tatt ut av vårt sortiment grunnet liten etterspørsel over tid". Det var da som bare... Det var jo kjedelig :/
Frk Midnattsol Skrevet 16. mai 2012 #18 Skrevet 16. mai 2012 Hallo Nå er det jo en stund siden denne tråden startet, men lurer på om det er denne sausen du ikke får tak i: Tandoori Kyllingsaus
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå