Gå til innhold

Dette med at kvinner skal ha så jævla mye lengere menn

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nå er jeg heldigvis greit utstyrt høydemessig og lang nok for de fleste kvinner. Men det er likevel ganske irriterende å tenke på at kvinner foretrekker en kjæreste på 15-20 cm lengere enn seg selv. Det er kanskje tiltrekkende for dere, men lite praktisk for oss. Det er faktisk upraktisk og lite gunstig å måtte bøye ryggen for å ta et kyss eller en klem. Det er slitsomt å hele tiden måtte se ned mot bakken for å holde øyekontakt. Hva er galt med å være ca gjevnhøye? Så mye mer praktisk og enkelt. Jeg driter egentlig i høyden, men hadde jeg valgt så ville jeg valgen gjevnhøy dame kontra ei som er mye kortere. Syns dere det er noe særlig å gå rundt å gi mennene ryggplager?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Grunnen til at jeg ønsker høyere er kjæreste er for at jeg så gjerne vil han skal få ryggplager :)

Fra spøk til alvor: Jeg er 170 cm og kjæresten er 183 cm. Det synes jeg er akkurat passe! Han får ikke ryggproblemer (i hvert fall ikke som han har delt med meg), men jeg får allikevel den "maskulitetsfølelsen".

For å ha sagt det, jeg falt for kjæresten min uavhengig av høyden hans. Det var bare en bonus ;)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bryr meg overhode ikke om mannens høyde. Matcher personligheten så tar jeg alt det andre. :)

• Liker 2
Skrevet

Så lenge han ikke er vesentlig lavere enn meg så bryr jeg meg ikke nevneverdig.

Må bare nevne at kjæresten min er ca. 30 cm høyere enn meg, og nei det er ikke bare gutta som synes det er slitsomt. Digg med en god armkrok, og jeg ville nok ikke kassert han på grunn av høyden, men er ikke alltid så digg å stå på tærne heller (krampe i leggene!) og skulle gjerne vært i kyssehøyde med ansiktet i misjonær fremfor brystkassen.

Har egentlig ikke en oppfattelse av at jenter vil ha "så jævla mye lengre menn" :popcorn:

• Liker 1
Skrevet

ryggplager? virkelig? det er faktisk det dummeste jeg noensinne har lest i hele mitt liv. gratulerer

uansett, bra trolla

• Liker 1
Skrevet

Hva med kjærlighet og attraksjon er egentlig praktisk??

Skrevet

hjelpes

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er sånn ca. jevnhøy med gjennomsnittsjenta, og liker jenter på min egen høyde eller litt lavere. Dessverre er det kun dverger som er interessert :gjeiper:

AnonymBruker
Skrevet

Praktisk er det kanskje ikke alltid, men det meste er logisk. Kvinner liker vel ikke at menn er så små at de kan se rett opp i nesegrevet.

• Liker 1
Skrevet

Jeg liker å føle meg "liten og søt", så det er vel derfor jeg foretrekker høye menn :) Nå er jeg 168, så det er vel ikke verdens vanskeligste oppgave å være høyere enn meg ;)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Er nok en lav mann som har laget denne tråden :gjeiper:

AnonymBruker
Skrevet

Det er praktisk fordi det bidrar til å holde folk i par.

AnonymBruker
Skrevet

Ja, sånn er vi ALLE sammen! Når vi scorer høye menn gir vi hverandre high fives på café mens vi snakker om hvor stor kuk han har i tillegg og sånn. :fnise:

:ironi:

• Liker 1
Skrevet

Etter eksens høydekomplekser har jeg fått fobi for lave og jevnhøye menn :lol:

Dessuten er det hyggelig å føle seg liten og søt, og kunen gå i høye hæler uten å se stor ut :jepp:

Skrevet

20 cm lavere damer går fint.

Driter i høyden så lenge ræva er smal:)

Gjest Søgni
Skrevet

Ja, sånn er vi ALLE sammen! Når vi scorer høye menn gir vi hverandre high fives på café mens vi snakker om hvor stor kuk han har i tillegg og sånn. :fnise:

:ironi:

Café? Losjen, mener du vel.

En del av kriteriet for opptak er tross alt at man har gitt minst en høy mann ryggplager.

• Liker 1
Gjest Valiumsjunkie
Skrevet

Jeg er 171 og jeg ser kun etter menn som er 185++ cm. Helst 190 cm!

• Liker 1
Skrevet

Vel... min store kjærlighet (jeg er mann) er 15 cm høyere enn meg :( Men hun virker til å tåle det, og jeg er trygg nok på meg selv til at det ikke gjør noe. Gjør meg jo ikke til noe mindre mann, det at hun er høyere ? :)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

jeg vil ikke ha mannfolk som er likehøye eller lavere enn meg.

nå har jeg vært sammen med både over 2 meter høye menn,de som er i midten og de som er like lave som meg...jeg foretrekker noen som er høyere enn meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...