Maiava88 Skrevet 28. april 2012 Forfatter #21 Del Skrevet 28. april 2012 Dere er helt fantastiske damer! Takk for gode ord :-) Nå er jeg bare kjempespent og gleder meg til å få se ett bankende hjerte! 4 dager igjen <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Porcelain Skrevet 29. april 2012 #22 Del Skrevet 29. april 2012 Gratulerer! Husker deg fra tidligere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maiava88 Skrevet 30. april 2012 Forfatter #23 Del Skrevet 30. april 2012 (endret) Så koselig Nå er det snart UL tid! I morgen må gå kjempefort!! I dag har jeg vært på jobb, og i ettermiddag startet jeg og samboeren med å rydde hele huset for å gjøre plass til en til Gjesterommet skal bli til barnerom, og det har blitt brukt som lager det siste året... Men nå ser det mye bedre ut og vi har kastet to store svartsekker med ting som vi ikke trenger Jeg har også ryddet alle skuffene i huset, kastet alt av rot og rask, vasket kjøkkenskuffer og vasket akvariene! Jeg tror det er noe med "nesting" under svangerskapet som har slått til for fullt Edit: leif Endret 30. april 2012 av Maiava88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maiava88 Skrevet 1. mai 2012 Forfatter #24 Del Skrevet 1. mai 2012 I morgen er den store dagen Gleder meg bare nå. Svigermor har vist forstått alt sammen nå Det påsto hun iallefall til kjæresten min i sted. Jeg har jo ikke vært på fest på år og dag, så da MÅ jeg jo være gravid! Hehee... Kjærest bare nektet og spilte dum han Så hun blir vel ikke særlig overrasket i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ellen :) Skrevet 1. mai 2012 #25 Del Skrevet 1. mai 2012 I morgen er den store dagen Gleder meg bare nå. Svigermor har vist forstått alt sammen nå Det påsto hun iallefall til kjæresten min i sted. Jeg har jo ikke vært på fest på år og dag, så da MÅ jeg jo være gravid! Hehee... Kjærest bare nektet og spilte dum han Så hun blir vel ikke særlig overrasket i morgen Lykke til morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 1. mai 2012 #26 Del Skrevet 1. mai 2012 Hei. Jeg vil også ønske deg lykke til imorra. Vi er i samme båt, for jeg skal også på tidlig UL imorra :D Er litt lengre på vei enn deg, men har også brukt nesten 2 år på å bli gravid. Men her gikk det plutselig uten hjelp. En veldig overraskelse. Må derfor få bekrefta at det er noe liv inni magen Satser på gode nyheter for oss begge. Du må ha masse lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maiava88 Skrevet 1. mai 2012 Forfatter #27 Del Skrevet 1. mai 2012 [quote name=ellen ' timestamp='1335898585' post='10893015] Lykke til morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maiava88 Skrevet 1. mai 2012 Forfatter #28 Del Skrevet 1. mai 2012 Hei. Jeg vil også ønske deg lykke til imorra. Vi er i samme båt, for jeg skal også på tidlig UL imorra :D Er litt lengre på vei enn deg, men har også brukt nesten 2 år på å bli gravid. Men her gikk det plutselig uten hjelp. En veldig overraskelse. Må derfor få bekrefta at det er noe liv inni magen Satser på gode nyheter for oss begge. Du må ha masse lykke til Åh, så gøy Håper det står bra til med begge spirene våre Masse lykke til og også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 2. mai 2012 #29 Del Skrevet 2. mai 2012 Hei Maia, håper UL har gått fint idag! Ville bare innom å si hei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 2. mai 2012 #30 Del Skrevet 2. mai 2012 Lykke til i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maiava88 Skrevet 2. mai 2012 Forfatter #31 Del Skrevet 2. mai 2012 Ultralyden gikk bra den :D Så ikke så mye akkurat, men vi fikk se ett bankende hjerte I følge målene på fosteret er jeg nå 6+5, noe som stemmer bra. Vi har nå vært på IKEA og handlet madrass til babyen (30% avslag, wohoo) Nå ska vi hjem og informere besteforeldrene ;P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 2. mai 2012 #32 Del Skrevet 2. mai 2012 Ultralyden gikk bra den :D Så ikke så mye akkurat, men vi fikk se ett bankende hjerte I følge målene på fosteret er jeg nå 6+5, noe som stemmer bra. Vi har nå vært på IKEA og handlet madrass til babyen (30% avslag, wohoo) Nå ska vi hjem og informere besteforeldrene ;P Hurra! Du, ble glad jeg nå! Så koselig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ellen :) Skrevet 2. mai 2012 #33 Del Skrevet 2. mai 2012 Ultralyden gikk bra den :D Så ikke så mye akkurat, men vi fikk se ett bankende hjerte I følge målene på fosteret er jeg nå 6+5, noe som stemmer bra. Vi har nå vært på IKEA og handlet madrass til babyen (30% avslag, wohoo) Nå ska vi hjem og informere besteforeldrene ;P Nei nå ble jeg glad,blir gøy å høre hordan besteforeldrene reagerte.hihi :danse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maiava88 Skrevet 2. mai 2012 Forfatter #34 Del Skrevet 2. mai 2012 Åh, for en flott dag vi har hatt i dag :D Ultralyden var bare helt fantastisk og alt så bra ut! Besteforeldrene er superglade Svigermor hadde vist forstått det i gårkveld så hun ble ikke overraska Mammaen min hadde ikke snøring så hun ble kjempe overraska og KJEMPE glad Onkler, tanter og oldeforeldre ble også kjempeglade Mamma er i overkant gira over å bli mormor for første gang da Helt greit for meg! Har fått arvet en gammel vugge som småbrødrene mine brukte, en del ullklær og hun skulle kjøpe både stellebord og vogn til oss... Hihi Supergira mormor med andre ord. Helt greit for oss Begynner å gå opp for oss at vi skal bli foreldre nå ja <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ellen :) Skrevet 2. mai 2012 #35 Del Skrevet 2. mai 2012 fikk en tåre i øye kroken når jeg lest hva du hadde skrevet ang hvor glade fam din ble ble rørt jeg..snufs så koselig att familien din ble kjempe glade Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennas Skrevet 3. mai 2012 #36 Del Skrevet 3. mai 2012 Så gøy, Maia! Flott at alt så bra ut på UL, og at alle reagerte positivt . Hvordan er formen din for tiden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maiava88 Skrevet 3. mai 2012 Forfatter #37 Del Skrevet 3. mai 2012 [quote name=ellen ' timestamp='1335992103' post='10899484] fikk en tåre i øye kroken når jeg lest hva du hadde skrevet ang hvor glade fam din ble ble rørt jeg..snufs så koselig att familien din ble kjempe glade Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maiava88 Skrevet 3. mai 2012 Forfatter #38 Del Skrevet 3. mai 2012 Så gøy, Maia! Flott at alt så bra ut på UL, og at alle reagerte positivt . Hvordan er formen din for tiden? Formen er bra den, jeg skal ikke klage (selv om jeg gjør det litt likevel ) Har en del stikking og krampe i magen, samt at jeg er så trøtt at de på jobben har fått for seg at jeg har fått en slik kronisk utmattelsessyndrom i dag Kvalmen har jeg berget bra for enda. Hender seg at jeg er litt småkvalm på kveldstid, men jeg har ikke vært spyklein enda *bankibordet* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maiava88 Skrevet 7. mai 2012 Forfatter #39 Del Skrevet 7. mai 2012 Min store kjærlighet for tiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennas Skrevet 7. mai 2012 #40 Del Skrevet 7. mai 2012 Man trenger absolutt ikke være gravid for å like den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå