Gå til innhold

Clarins Beauty Flash Balm

83`

Anbefalte innlegg

Ja, eg har kjøpt meg denne, men vart litt i tvil om korleis den egentlig skal brukast?!

Eg kjøpte den med tanke på at den skulle fungere som fuktighetskrem i ansiktet etter rens morgon og kveld. Men er den meint å brukast sjeldnare? Som maske eller berre vel "spesielle høver"?

Den ga jo ikkje akkurat så mykje fuktighet at den kan fungere som nattkrem iallefall....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg brukte den som maske den gangen jeg kjøpte den. Funket helt greit, synes den ga godt med fukt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nanne70

Det er ikke en fuktighetskrem, men skal brukes etter fuktighetskrem og før evt. foundation for å stramme opp og glatte ut huden. Kan også brukes som maske på dager man føler seg litt ekstra trøtt i trynet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en tilnærmet ubrukt tube av denne liggende og skjønner ikke greia. Samme hvor lite jeg tar på (og litt må man da ta på) så legger den seg utenpå huden og skaller av. Totalt uaktuelt å ha foundation over, for den trekker ikke inn. Ekstra frusterende når den år etter år blir hauset opp som tidenes produkt når den ikke funker på meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nanne70

Jeg har en tilnærmet ubrukt tube av denne liggende og skjønner ikke greia. Samme hvor lite jeg tar på (og litt må man da ta på) så legger den seg utenpå huden og skaller av. Totalt uaktuelt å ha foundation over, for den trekker ikke inn. Ekstra frusterende når den år etter år blir hauset opp som tidenes produkt når den ikke funker på meg.

Den passer vel ganske enkelt ikke til hudtypen din, da, på meg fungerer den helt utmerket :) Kan også tenkes at den reagerer med fuktighetskremen din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klapper den inn før jeg bruker foundation, den strammer opp. Det skal ikke brukes fuktighetskrem først og man trenger lite flash balm for at den skal funke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Nanne70

Jeg klapper den inn før jeg bruker foundation, den strammer opp. Det skal ikke brukes fuktighetskrem først og man trenger lite flash balm for at den skal funke.

Jeg må faktisk ha på fuktighetskrem først, siden den ikke gir huden min nok fuktighet. Har alltid gjort det sånn, men du har rett - det står ikke noe på tuben om fuktighetskrem først :) My bad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...