Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror det har vært en del tråder som har gått på det å påføre fountation. Mange har sagt at man ikke skal bruke fingrene til å gni den inn, men make-up spesialister jeg har snakket med sier at jeg skal bruke fingrene, og jeg har jammen sett spesialistene i Style (E-channel) sverge til det når de sminker kjente folk i Hollywood.

Har dere dårlig erfaring med å bruke fingrene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tvert imot, jeg har gode erfaringer med å bruke fingrene! :) Det blir jevnt og fint, og så slipper du at svampen "stjeler" all kremen fra deg - så den blir mye drøyere!

Skrevet

Bruker alltid fingrene til å påføre foundation med.

Skrevet

Og jeg bruker alltid svamp, klarer ikke å få det jevnt med fingrene. Det er nok en smakssak dette også!

Skrevet

Jeg bruker fingrene. Brukte svamp før, men fikk det ikke til å se fint ut, så nå bruker jeg fingrene og får et mye mer naturlig resultat.

Skrevet

Blir mye finere med fingrene, varmen smelter found. bedre inn i huden.

Bruker heller svampen til å gå over enkelte områder tilslutt.

Og sant: blir mye drøyre, og det er jo fint tatt i betraktning at koster 300 kr glasset...

Skrevet

Jeg får det ikke til med svamp, og bruker kun fingrene! Blir jevnt, fint og naturlig - tror jeg da??? :roll::ler:

Skrevet

Bruker kun fingrene, svampen har jeg kastet! :)

Skrevet

Bare fingrene her også......svampene er kastet1 De stjal jo all kremen og luktet ikke godt etter en stund selv om jeg vasket de!

Ble jevnere med fingrene!

-Charmis :wink:

Skrevet

bruker ikke mye foundation, men funker best med fingrene har jeg funnet ut.. huden min blir så tørr når jeg bruker svampen.. men jeg bruker svampen etter på for å rette på ting osv ;) bruker å blande foundation med hudkremen når jeg påfører..

Skrevet

Har alltid brukt svamp, jeg.. mener å ha hørt at foundation'en ikke skal blande seg med det naturlige "fettet" som er på fingrene? At man da kan ødelegge resultatet? Men det høres jo ikke sånn ut på dere så jeg skal jammen meg prøve med fingrene neste gang :-)

Skrevet
.. mener å ha hørt at foundation'en ikke skal blande seg med det naturlige "fettet" som er på fingrene?

Æh... har man ikke det samme naturlige fettet i huden i ansiktet da?!

Skrevet

Bruker kun fingrene, noe som fungerer meget bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...