sirka Skrevet 20. januar 2004 #1 Skrevet 20. januar 2004 Tror det har vært en del tråder som har gått på det å påføre fountation. Mange har sagt at man ikke skal bruke fingrene til å gni den inn, men make-up spesialister jeg har snakket med sier at jeg skal bruke fingrene, og jeg har jammen sett spesialistene i Style (E-channel) sverge til det når de sminker kjente folk i Hollywood. Har dere dårlig erfaring med å bruke fingrene?
Ingeborg Skrevet 20. januar 2004 #2 Skrevet 20. januar 2004 Tvert imot, jeg har gode erfaringer med å bruke fingrene! Det blir jevnt og fint, og så slipper du at svampen "stjeler" all kremen fra deg - så den blir mye drøyere!
~Moon~ Skrevet 20. januar 2004 #3 Skrevet 20. januar 2004 Bruker alltid fingrene til å påføre foundation med.
Salt Skrevet 20. januar 2004 #4 Skrevet 20. januar 2004 Og jeg bruker alltid svamp, klarer ikke å få det jevnt med fingrene. Det er nok en smakssak dette også!
Gjest Purple Skrevet 20. januar 2004 #5 Skrevet 20. januar 2004 Jeg bruker fingrene. Brukte svamp før, men fikk det ikke til å se fint ut, så nå bruker jeg fingrene og får et mye mer naturlig resultat.
Gjest Cuddly Skrevet 20. januar 2004 #6 Skrevet 20. januar 2004 Blir mye finere med fingrene, varmen smelter found. bedre inn i huden. Bruker heller svampen til å gå over enkelte områder tilslutt. Og sant: blir mye drøyre, og det er jo fint tatt i betraktning at koster 300 kr glasset...
Væren Skrevet 20. januar 2004 #7 Skrevet 20. januar 2004 Jeg får det ikke til med svamp, og bruker kun fingrene! Blir jevnt, fint og naturlig - tror jeg da???
¤Tiili¤ Skrevet 20. januar 2004 #8 Skrevet 20. januar 2004 Bruker kun fingrene, svampen har jeg kastet!
Charmina Skrevet 20. januar 2004 #9 Skrevet 20. januar 2004 Bare fingrene her også......svampene er kastet1 De stjal jo all kremen og luktet ikke godt etter en stund selv om jeg vasket de! Ble jevnere med fingrene! -Charmis
jente|20 Skrevet 21. januar 2004 #10 Skrevet 21. januar 2004 bruker ikke mye foundation, men funker best med fingrene har jeg funnet ut.. huden min blir så tørr når jeg bruker svampen.. men jeg bruker svampen etter på for å rette på ting osv bruker å blande foundation med hudkremen når jeg påfører..
Nana Skrevet 21. januar 2004 #11 Skrevet 21. januar 2004 Har alltid brukt svamp, jeg.. mener å ha hørt at foundation'en ikke skal blande seg med det naturlige "fettet" som er på fingrene? At man da kan ødelegge resultatet? Men det høres jo ikke sånn ut på dere så jeg skal jammen meg prøve med fingrene neste gang :-)
:-) anna Skrevet 21. januar 2004 #12 Skrevet 21. januar 2004 .. mener å ha hørt at foundation'en ikke skal blande seg med det naturlige "fettet" som er på fingrene? Æh... har man ikke det samme naturlige fettet i huden i ansiktet da?!
Lilly16 Skrevet 22. januar 2004 #13 Skrevet 22. januar 2004 Bruker kun fingrene, noe som fungerer meget bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå