AnonymBruker Skrevet 10. april 2012 #1 Skrevet 10. april 2012 Hei. Kjøpte en liten pumpeplaske med noe som het proffs professional treatment with moroccanoil i dag. Skjønner jo selv at det ikke er kjempemasse moroccanoil i det, men det det noen som vet sånn ca hvor mye? Har du prøvd den, og hva syntes du i så fall?
Gjest kittycat Skrevet 10. april 2012 #2 Skrevet 10. april 2012 se bakpå flasken og se hvor i rekken på ingredienser argan oil kommer. i vanlig maroccan oil er det silikoner, så det er sikkert mer enn nok av det i den fra proff. virker sikkert bra på håret, men kan tenke meg at den glansen som du får ikke trekker inn i håret og vaskes av.
AnonymBruker Skrevet 10. april 2012 #3 Skrevet 10. april 2012 se bakpå flasken og se hvor i rekken på ingredienser argan oil kommer. i vanlig maroccan oil er det silikoner, så det er sikkert mer enn nok av det i den fra proff. virker sikkert bra på håret, men kan tenke meg at den glansen som du får ikke trekker inn i håret og vaskes av. takk for svar! argania spinosa kernel (argan) er nr 3 på lista, etter to lange, kompliserte ingredienser. Slik ser den forøvrig ut:
AnonymBruker Skrevet 10. april 2012 #4 Skrevet 10. april 2012 ser forresten nå at det står argan oil flere steder over hele flaska (fremsiden/baksiden) osv. Hvorfor var den så billig ift moroccanoil da tro (liten flaske, ja, men den kostet under 100 kr)? Kanskje pga størrelsen og kanskje ikke helt samme ingrediensene da?
karolinn Skrevet 10. april 2012 #5 Skrevet 10. april 2012 Blir skeptisk når den er så billig jeg. Kan umulig være like bra?
AnonymBruker Skrevet 10. april 2012 #6 Skrevet 10. april 2012 Blir skeptisk når den er så billig jeg. Kan umulig være like bra? Jeg også, egentlig. Men jeg prøvde den i håret nå, og det ser og føles i alle fall veldig bra ut! Håper det fortsetter slik! Men nå har jo ikke jeg prøvd ekte moroccanoil da, så har liksom ikke noe å sammenligne med.
Gjest BabyBlue Skrevet 10. april 2012 #7 Skrevet 10. april 2012 Det å kjøpe ren argan oil er faktisk billigere enn de overhypede merkene som er full av silikoner i Just sayin'.
AnonymBruker Skrevet 10. april 2012 #8 Skrevet 10. april 2012 Det å kjøpe ren argan oil er faktisk billigere enn de overhypede merkene som er full av silikoner i Just sayin'. Det kan godt tenkes det, hvis du tenker mengde argan oil man får. Kjøpte egentlig ikke denne fordi den var så billig, men fordi jeg dumpet over den på cubus i dag. Tenkte; hvorfor ikke. Også ble jeg litt nygjerrig på om andre hadde prøvd/hva andre tenkte om denne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå