Gå til innhold

BH for små pupper

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sliter med å finne BHer som passer puppene mine. Jeg er høy og slank, og har 75a/aa. Men jeg ender som regel opp med å gå uten BH eller bruke sports-BH, da jeg hater at skålene på vanlige push up-BHer glipper... Men kan jo ikke alltid gå uten BH eller med sports-BH, blir jo ganske flat.

Noen som vet om en BH som kanskje kan passe? Forslag til butikker/nettbutikker etc.?

På forhånd takk :-)

Skrevet

75a er vel forsåvidt ingen uvanlig størrelse. Så senest flere i dag på H&M :)

Prøvd Change? De pleier å ha mye fint ;)

Skrevet

Gå heller på change osv. her har de BHer til litt av hvert.

På H&M er det vel mer de snoopy-bhene som er i mindre størrelser, men synes ikke de er så fine. Så hvis du vil investere litt kan du gå i en undertøysbutikk.

Skrevet

Gå heller på change osv. her har de BHer til litt av hvert.

På H&M er det vel mer de snoopy-bhene som er i mindre størrelser, men synes ikke de er så fine. Så hvis du vil investere litt kan du gå i en undertøysbutikk.

Ja, det stusser jeg litt over. Som om det ikke finnes voksne damer med a-cup.

Men det er mulig å finne fine bh'er på H&M allikevel altså ;) Er kanskje litt vanskeligere å finne bare.

• Liker 1
Skrevet

Jeg har også problemer med at bh-ene glipper og at fasongen blir helt feil i forhold til mine pupper (er ca 70aa, og ganske flat). I Norge finner jeg de fleste BHene mine på Lindex. Har også opplevd at selv om en a-cup er for stor og glipper, så passer b-cupen utmerket fordi cupen er bredere (og av og til flatere) og får dratt med mer av puppen i cupen (dette var vanskelig å forklare). I større undertøysforretninger i utlandet kjøper jeg opp 65-b (syns de er vanskelig å få tak i i Norge, eller for dyre).

Ellers kan du finne mange tips på denne bloggen: Min lenke Tips til nettbuttikker o.l.

Gjest Elihol
Skrevet (endret)

Jeg har også problem med å finne liten nok BH, men ikke selve skålen.

Bruker B, men 70 blir litt for bredt.

Hvis noen vet om et sted som selger BH-er som er mindre enn 70 tas i mot med takk :jepp:

Edit: Fant faktisk 65B på nettbutikken til Change, har bare ikke sett det i en vanlig butikk enda. De hadde veldig stort utvalg på nettet :tommelsmil:

Endret av Elihol
Gjest Dagdrømmer
Skrevet

Jeg sliter med det samme selv, men har funnet ut at Lindex har et ganske greit utvalg av BH-er for oss med "små pupper" ;)

Skrevet

Jeg har spørt om hjelp på h&m og fikk faktisk god hjelp der, eller så kan du gå på CHANGE der de kun jobber med undertøy. De er veldig flinke. Finnes jo andre undertøysbutikker også. Om du sliter med å finne rett størrelse er det iallfall ikke lurt å bestille på nett, da kan du få heeelt feil størrelse.

Skrevet

Ja, det stusser jeg litt over. Som om det ikke finnes voksne damer med a-cup.

Men det er mulig å finne fine bh'er på H&M allikevel altså ;) Er kanskje litt vanskeligere å finne bare.

Voksne damer skal tydeigvis ikke ha små pupper. For noen år siden (ca 10) fikk en del butikker kritikk for at de solgte sexy undertøy i små størrelser, fordi de seksualiserte barn… Jepp! Etter denne lille stormen ble det nesten umulig å få tak i små bher, uten kattunger eller tegneseriefigurer på i en periode. Da jeg spurte etter størrelsen min i en klesbutikk, gikk ekspeditrisen på lageret og hentet masse ulike bher til meg (70a). De kunne ikke ha dem ute i butikken…

Skrevet

Hei TS og dere andre!

Er du helt sikker på at 75 A/AA er størrelsen din? Helt siden jeg begynte å bruke BH (som forøvrig ikke var før i begynnelsen av 20-årene), så kjøpte jeg alltid 75A, for jeg syntes den var ålreit til mine små pupper. Lite visste jeg at jeg var helt på jordet. For ca ett år siden tok jeg tilfeldigvis en tur innom Change, og det er noe av det lureste jeg har gjort. Der fikk jeg veldig god hjelp og fant flere flotte BH-er. Ikke i størrelse 75A som jeg alltid hadde trodd var det rette for meg, men faktisk 65D :hakeslepp: ! Jeg var riktig så skeptisk da damen fant fram BH-er i den størrelsen, men skal si de satt fint! (Kjøpte "padded", da.) Så feil går det ann å ta! Skal si denne jenta gikk ut fra butikken med atskillig bedre selvtillit, ja :ler: . Siden den gang har jeg bare kjøpt den størrelsen, og alle BH-ene sitter helt perfekt.

Lykke til!

Gjest Elihol
Skrevet

Helt siden jeg begynte å bruke BH (som forøvrig ikke var før i begynnelsen av 20-årene), så kjøpte jeg alltid 75A, for jeg syntes den var ålreit til mine små pupper. Lite visste jeg at jeg var helt på jordet. For ca ett år siden tok jeg tilfeldigvis en tur innom Change, og det er noe av det lureste jeg har gjort. Der fikk jeg veldig god hjelp og fant flere flotte BH-er. Ikke i størrelse 75A som jeg alltid hadde trodd var det rette for meg, men faktisk 65D :hakeslepp: !

Jeg har alltid kjøpt 70B, men målte litt og tastet inn på BH-kalkulatoren på Change's nettside - og i følge den burde jeg ha 60D! :hakeslepp:

Gleder meg til å dra innom og prøve, kanskje jeg endelig finner en BH som passer. :danse:

Skrevet

jeg har også supersmå pupper :P går nå for det meste med BHer som er litt for store (75A og lignende) men innimellom har jeg vært heldig å finne BHer som passer ganske greit på butikker som H&M, Cubus osv... men må jo lete litt, og prøve masse....

trur jeg må ta meg en tur innom change jeg og :P

Skrevet

Voksne damer skal tydeigvis ikke ha små pupper. For noen år siden (ca 10) fikk en del butikker kritikk for at de solgte sexy undertøy i små størrelser, fordi de seksualiserte barn… Jepp! Etter denne lille stormen ble det nesten umulig å få tak i små bher, uten kattunger eller tegneseriefigurer på i en periode. Da jeg spurte etter størrelsen min i en klesbutikk, gikk ekspeditrisen på lageret og hentet masse ulike bher til meg (70a). De kunne ikke ha dem ute i butikken…

Dette synes jeg nesten er litt trist. At folk åpenbart ikke kan tenke seg til at kvinner har pupper i alle størrelser. Venninnen min har det motsatte problemet så hun har vanskeligheter med å finne BH'er som passer. Change har jo selvsagt bra utvalg, men de selger jo ganske dyrt undertøy, i hvert fall for en student.

AnonymBruker
Skrevet

TS her!

Så hyggelig med så mange gode svar! Skal ta meg en tur innom Change eller en annen undertøysbutikk neste gang jeg er ute på tur!

Fant faktisk en BH fra H&M som passet bra i dag, godt fornøyd! :-P Jeg glemte å skrive at den ene puppen er litt mindre enn den andre, og derfor passer endel BHer på den største, men ikke den minste... Vurderer å sy fast tynne innlegg på den ene skålen, litt noia for at de kan falle ut :-P

Gjest Gjest_Dreamdrops
Skrevet

Hei TS og dere andre!

Er du helt sikker på at 75 A/AA er størrelsen din? Helt siden jeg begynte å bruke BH (som forøvrig ikke var før i begynnelsen av 20-årene), så kjøpte jeg alltid 75A, for jeg syntes den var ålreit til mine små pupper. Lite visste jeg at jeg var helt på jordet. For ca ett år siden tok jeg tilfeldigvis en tur innom Change, og det er noe av det lureste jeg har gjort. Der fikk jeg veldig god hjelp og fant flere flotte BH-er. Ikke i størrelse 75A som jeg alltid hadde trodd var det rette for meg, men faktisk 65D :hakeslepp: ! Jeg var riktig så skeptisk da damen fant fram BH-er i den størrelsen, men skal si de satt fint! (Kjøpte "padded", da.) Så feil går det ann å ta! Skal si denne jenta gikk ut fra butikken med atskillig bedre selvtillit, ja :ler: . Siden den gang har jeg bare kjøpt den størrelsen, og alle BH-ene sitter helt perfekt.

Lykke til!

Jeg tok den testen på change sin hjemmeside ang riktig bh'størrelse og jeg gikk fra 75C til 70C. Så nå gleder jeg meg til å kjøpe nytt undertøy i tilfelle disse sitter mye bedre! :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...