Gå til innhold

Dekke skuldre og hender...

Fremhevede innlegg

Skrevet
Jeg kommer ikke til å dekke meg til. Skal ha stroppekjole og slør. Tror ikke dette med bare skuldre er noe prestene reagere på jeg' date=' men kan jo hende jeg tar feil... :klø:[/quote']

Prester er nok like forskjellige som oss her inne, og her er det jo flere som ikke synes det sømmer seg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg kommer ikke til å dekke meg til. Skal ha stroppekjole og slør. Tror ikke dette med bare skuldre er noe prestene reagere på jeg' date=' men kan jo hende jeg tar feil... :klø:[/quote']

Så han reagerer sikkert ikke, men jeg vil dekke meg til av respekt for kirken...Ikke det at jeg er så fryktelig religiøs, men man må jo dekke seg til i katolske land for eksempel...og fra gammelt av skal man ikke ha bare skuldre i kirken.

Skrevet

OK, men jeg er ikke katolikk :wink: har faktisk ikke tenkt på det som usømmelig en gang jeg. :oops: Mulig det er jeg som er vulgær men...

Skrevet

Det jeg mente med katolske kirker var for å sammenligne..Det er ikke så rart å dekke skuldrene i kirken her helle da syns jeg. Men, det er jo ingen som nekter deg å gifte deg uten å dekke skuldrene. Dette er noe jeg gjør fordi det kjennes riktig for meg.

Skrevet
Dette er noe jeg gjør fordi det kjennes riktig for meg.

Sånn er det for meg også. Så mamma holder på å sy en slags tynn cape til meg, som jeg skal ha på meg bare i kirken.

Skrevet

Nei, synes ikke det er rart og å dekke skuldrene. Har bare ikke sett det i de bryllupene jeg har vært i. Var ikke meningen å kritisere noe, problemstillingen var bare ikke der for meg hvis du skjønner? (er utrolig dårlig med ord i dag... :oops: )

Skrevet

Jeg tok det ikke som kritikk, ville bare forklare litt. Alle syns jo at det er naturlig å dekke seg til om man er i Hellas feks..

Skrevet

God ide, Tari! Jeg skal høre med henne.

Skrevet

:ler: ser for meg masse turister tildekket på stranden :ler:

Skjønner selvfølgelig hva du mener :D

Skrevet

Jeg skal ha bare skuldre og armer.

Er visst rene stripperen jeg, men det får de tåle. Jeg er da praktisk talt nesten gift da de ser meg.

Skrevet

I og med att vi har en homofil prest som bor sammen med en annen mann, tror jeg nok han heller ikke vil ha noen problemer med mine bare skuldre!!!!! :ler::ler:

Skrevet

Det er respekten for Gud og hans hus, ikke for presten.....

Skrevet

Jeg skal ha stroppe kjole og jeg skal verken ha hansker eller jakke/stola..

:D

Skrevet

Jeg mener det ikke er respektløst å ha bare skuldre i kirken.

Skrevet

Jeg ville bare poengtere forskjellen, vil ikke påtvinge andre min oppfatning. Men for meg er det altså respekten for Gud og Hans hus som er avgjørende, og ikke respekten for presten.

Skrevet
Jeg ville bare poengtere forskjellen, vil ikke påtvinge andre min oppfatning. Men for meg er det altså respekten for Gud og Hans hus som er avgjørende, og ikke respekten for presten.

Det samme mener jeg, men jeg gjør det også fordi det er gammel tradisjon at man dekker skuldrene i kirken..Syns det er litt koselig jeg :)

Skrevet
Men for meg er det altså respekten for Gud og Hans hus som er avgjørende, og ikke respekten for presten.

Enig med Tex der, sjølv om eg ikkje har tenkt å ha sjal sjølv. Det er jo iallefall ikkje for presten ein kler seg sånn eller sånn! :lol: Han eller ho er jo berre eit vanleg menneske som alle oss andre.

Men eg synast kanskje et vil sjå overlessa ut med både sjal OG slør? Hm... får tenke litt på den der..

Skrevet

Å jo da, jeg skal ha verdens største utrigning for å prøve å sjekke opp presten på den store dagen :ler::ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...