Gå til innhold

Katter

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var hos ei venninne som har katter. De lot meg ikke være ifred for fem øre. Kos, kos og atter kos dagen og natten lang. Hvordan holder dere ut? og får de ikke det, så lager de opprør. Enten biter de, klorer eller så finner de på noe annet faenskap. Man blir fort lei for å si det mildt!

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

mmm. katter. :rodmer:

• Liker 7
Gjest Blubberella
Skrevet

Jeg var hos ei venninne som har katter. De lot meg ikke være ifred for fem øre. Kos, kos og atter kos dagen og natten lang. Hvordan holder dere ut? og får de ikke det, så lager de opprør. Enten biter de, klorer eller så finner de på noe annet faenskap. Man blir fort lei for å si det mildt!

Og enkelte AB'ere på kvinneguiden lar oss ikke være i fred for fem øre. Oppmerksomhet, oppmerksomhet og atter oppmerksomhet. dagen og natten lang. Får de ikke det, lager de opprør. enten skriver de trollete tråder, skriver trollete innlegg i andres tråder eller så finner de på noe annet faenskap. Man blir fort lei for å si det mildt!

Liker du ikke katter, så ligg unna dem. Problem løst.

• Liker 4
Gjest Lille-pus
Skrevet

Venninnen din burde gjøre som meg; jeg velger mine venninner med omhu (stor omhu). Den av damene som ikke liker katter får holde seg hjemme hos seg selv :fnise:

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Nåt, så morsomme dere er. Må være lov å synes de er veldig innpåslitne. Jeg lurer fortsatt på hvordan dere holder ut all kosingen? er det aldri slitsomt for dere? Nei det er nok jeg som velger venner med omhu. Hun er ingenting å spare på, men det er et annet tema.

Ts.

Gjest Blubberella
Skrevet

Jeg holder ut all kosingen fordi jeg liker katter og synes det er trivelig med en malende og innpåsliten katt.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Alle andre dyr klarer seg uten å klenge så mye. Katter skal gå oppå datamaskinen, mellom beina ved ankelene og ha kroppskontakt 24 timer i døgnet.

Ts.

AnonymBruker
Skrevet

Det er det som er herlig med katter, kos kos og atter kos :rodmer: Jeg elsker det :)

• Liker 2
Gjest kittycat
Skrevet

meeeeeeeeeeoww, u can never cure me. Im high on cats for the rest of mye life!!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er da absolutt ikke slik at alle katter er kosete. Kjenner flere katter som blir irritert av å bli kost med.

Når det kommer til katter som er veldig kosete, holder jeg det ut fordi jeg elsker det.

Katter er for øvrig kjent for å være ganske selvstendige kjæledyr, med mindre det er snakk om innekatter. Har en katt som er ute omtrent hver natt, og som regel hele dagen når det er mildt ute. Den krever mindre av meg enn jeg krever av den, for å si det sånn.

AnonymBruker
Skrevet

Alle andre dyr klarer seg uten å klenge så mye.

Har du hatt hund?

Vet ikke om en eneste katt som noensinne har vært så avhengig av eieren sin som hver eneste hund jeg har hatt eller møtt.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er da absolutt ikke slik at alle katter er kosete. Kjenner flere katter som blir irritert av å bli kost med.

Når det kommer til katter som er veldig kosete, holder jeg det ut fordi jeg elsker det.

Katter er for øvrig kjent for å være ganske selvstendige kjæledyr, med mindre det er snakk om innekatter. Har en katt som er ute omtrent hver natt, og som regel hele dagen når det er mildt ute. Den krever mindre av meg enn jeg krever av den, for å si det sånn.

Det er egentlig alle kjæledyr, så den påstanden er feil. De er ikke noe mer selvstendig enn alle andre dyr. Ja, de kan gå ute om natten, men hvilket kjæledyr kan ikke det? Det er f.eks mye vanligere med villhunder enn katter. Altså nå snakker jeg ikke om norge for her er det ingen av delene.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er egentlig alle kjæledyr, så den påstanden er feil. De er ikke noe mer selvstendig enn alle andre dyr. Ja, de kan gå ute om natten, men hvilket kjæledyr kan ikke det? Det er f.eks mye vanligere med villhunder enn katter. Altså nå snakker jeg ikke om norge for her er det ingen av delene.

Jeg skrev spesifikt kjæledyr, altså et dyr som blir holdt av et menneske.

AnonymBruker
Skrevet

Og hvis du ikke har lagt merke til det, så går katter i flokk de også. Forskjellen er bare at de er ikke så store.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skrev spesifikt kjæledyr, altså et dyr som blir holdt av et menneske.

Ja, slipp de ut og se. Du kommer til å bli overrasket.

AnonymBruker
Skrevet

Ja, slipp de ut og se. Du kommer til å bli overrasket.

Hvorfor?

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor?

TS vil at alle skal slippe ut kattene sine så h*n slipper å plages med dem.

AnonymBruker
Skrevet

Har du hatt hund?

Vet ikke om en eneste katt som noensinne har vært så avhengig av eieren sin som hver eneste hund jeg har hatt eller møtt.

Ja har hatt hund. Nei de er ikke det. bare på linje med alle andre husdyr. Til og med kaniner klarer å overleve om man først har dem i fangenskap og så slipper de ut i det fri. Er ingenting spesielt med katter. Nesten alle dyr finner mat til slutt og er rustet til å overleve uten eieren. Det er klart de er avhengi av eieren hvis de blir låst inne, men det er katter også.

AnonymBruker
Skrevet

Prøv å glo mye på dem. Katter elsker folk som overser dem, fordi de oppfatter det som høflig. Derfor er det ofte de som liker katter minst som får mest kos ;)

AnonymBruker
Skrevet

Prøv å glo mye på dem. Katter elsker folk som overser dem, fordi de oppfatter det som høflig. Derfor er det ofte de som liker katter minst som får mest kos ;)

Aha. Takker :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...