Xantippe Skrevet 20. januar 2004 #21 Del Skrevet 20. januar 2004 Jeg har bestemt meg: jeg er nødt til og bli tøffere' date=' hvis jeg skal ha det bryllupet JEG ønsker! Jeg begynnre med og skrive bordkort!Vi skal ha bordkort i bryllupet! Jeg trosser svigermor og lager kort! [/quote'] Heia deg! En riktig beslutning. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tari Skrevet 20. januar 2004 Forfatter #22 Del Skrevet 20. januar 2004 Jeg har bestemt meg: jeg er nødt til og bli tøffere, hvis jeg skal ha det bryllupet JEG ønsker! Jeg begynnre med og skrive bordkort!Vi skal ha bordkort i bryllupet! Jeg trosser svigermor og lager kort! Herregud, så teit det egentlig høres ut! Tøff er du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 20. januar 2004 #23 Del Skrevet 20. januar 2004 Jeg har bestemt meg: jeg er nødt til og bli tøffere, hvis jeg skal ha det bryllupet JEG ønsker! Jeg begynnre med og skrive bordkort!Vi skal ha bordkort i bryllupet! Jeg trosser svigermor og lager kort! Herregud, så teit det egentlig høres ut! BRA! Og det fine er at du ikke trenger å si noe til henne, bare la henne oppdage det når alt allerede er klart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 20. januar 2004 #24 Del Skrevet 20. januar 2004 Heidi: Stå på, du kan ikke la ei gammal kjerring styre livet deres på den måten. Hvis du ikke setter ned foten, eller aller helst føttene NÅ vil hun fortsette å overkjøre dere!! Back to topic: Vi splitter IKKE par, det aller verste jeg vet er å ikke få sitte sammen med mannen min i en sånn setting. Da ville jeg heller blitt hjemme. Du kan trygt sette søsteren din som din fars bordkavaler. Har du ikke en tante eller noe som har litt "rang" som kan settes sammen med din manns forlover dersom han ikke ha dame sjæl? Jeg for min del har to grunnregler: 1. Etikette er til for å følges 2. Etikette-regler jeg ikke liker later jeg som ikke fins. Funker utmerket for meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tari Skrevet 20. januar 2004 Forfatter #25 Del Skrevet 20. januar 2004 Tenker jeg setter han sammen med dama si jeg så ordner det seg nok :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤Tiili¤ Skrevet 20. januar 2004 #26 Del Skrevet 20. januar 2004 ¤Arwen¤, det var akkurat det jeg hadde tenkt og gjøre! Og Tex, hun overkjører alle og enhver!Jeg føler meg klar til "kamp" mot henne nå, og håper jeg klarer det videre og. Hvis jeg kan se det pisotive i det, så har jeg nesten ikke kontakt med henne til daglig, da hadde jeg tørna! :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tabby Skrevet 20. januar 2004 #27 Del Skrevet 20. januar 2004 Flott beslutning Heidi! Og skulle det røyne på så vet du hvor du får støtte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤Tiili¤ Skrevet 20. januar 2004 #28 Del Skrevet 20. januar 2004 Ja, det er kjemperart, men jeg kjenner ikke noen av dere her, men føler at jeg har dere i ryggen hvis det skulle bli for ille! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 20. januar 2004 #29 Del Skrevet 20. januar 2004 Back to topic: Vi splitter IKKE par, det aller verste jeg vet er å ikke få sitte sammen med mannen min i en sånn setting. Da ville jeg heller blitt hjemme. Jeg for min del har to grunnregler: 1. Etikette er til for å følges 2. Etikette-regler jeg ikke liker later jeg som ikke fins. Funker utmerket for meg Signerer på dette jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 20. januar 2004 #30 Del Skrevet 20. januar 2004 Fortell oss hva som skjer, da! Stå på videre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusekatt Skrevet 20. januar 2004 #31 Del Skrevet 20. januar 2004 Jeg har bestemt meg: jeg er nødt til og bli tøffere, hvis jeg skal ha det bryllupet JEG ønsker! Jeg begynnre med og skrive bordkort!Vi skal ha bordkort i bryllupet! Jeg trosser svigermor og lager kort! Herregud, så teit det egentlig høres ut! You go, girl!!!!! Sånn skal det være!!!!!!! Hvis hun har planer om å sette seg på bakbeina, kan hun jo bare la være og komme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 21. januar 2004 #32 Del Skrevet 21. januar 2004 Jeg for min del har to grunnregler: 1. Etikette er til for å følges 2. Etikette-regler jeg ikke liker later jeg som ikke fins. Funker utmerket for meg Akkurat slik tenker jeg også! Og det fungerer helt perfekt :smile: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå