Gå til innhold

Melding om forrige hovedbok i Bokklubben.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en av dem som som regel avbestiller hovedboken, og kjøper den billigere i bokhandelen litt senere...

Derfor har jeg sms-varsel om mitt medlemskap i Bokklubben Nye Bøker, og sender bare tekstmelding tilbake for å avbestille.

Men nå fikk jeg nettopp "Perla" i posten, og jeg finner ikke tekstmeldingen som skulle varslet meg? Noen her som tilfeldigvis har datoen for når denne tekstmeldingen ble sendt ut?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Samme skjedde meg, fikk "Perla" i posten og finner ikke mailen som skulle varslet meg.

Skrevet

Sier du det! :) Håpet egentlig det var noe slikt, at det ikke var min feil! :fnise:

Dessuten skjedde det samme for en tid tilbake med "jeg skal gjøre deg så lykkelig" av Anne B. Ragde, så nå var jeg liksom obs på at det ikke trengte være min feil! ;)

Skrevet

Oi, det samme skjedde meg. Pleier alltid å avbestille, men tenkte jeg bare hadde glemt det. Så teit. Nå må vi jo betale 50 kr for å sende den tilbake, eller?

Skrevet

Jeg gidder ikke betale det, har sendt de mail og bedt om returlapp eller sletting av faktura.

Skrevet

Jeg fikk SMS om boken "Perla" den 12. mars. E-mail har jeg evt slettet, så den vet jeg ikke dato på..men pleier å få email om bøkene noen dager før SMS'en kommer.

AnonymBruker
Skrevet

Meld dere like godt ut. Bokklubbene representerer alt som er galt med den norske bokbransjen.

Gjest Badabing
Skrevet

Oi, dette tror jeg har skjedd meg også. Har vel aldri fått en av disse hovedbøkene tidligere, men for ikke så lenge siden lå Hav av tid i postkassa. Tenkte bare at jeg hadde vært sløv, men jeg pleier alltid å avbestille.

Skrevet

Dette har skjedd meg et par ganger også. Forbanna irriterende!

Kaprifolen: Har du fått svar på mailen du sendte?

Skrevet

Har ikke fått svar enda, nei!:)

Men nå som jeg har en dato fikk jeg hvertfall bekreftet i meldingene mine at jeg ikke har fått det varselet.

AnonymBruker
Skrevet

Dette har skjedd meg et par ganger også. Sendte boken i retur og slapp å betale.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...