Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, det ligger vel egentlig i emnet her :) Hvordan møttes du og din kjære?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Honeybum
Skrevet

Vi møttes ute på byen, fem dager etter det var slutt mellom meg og min eks. Jeg dro ut med vennegjengen for å drikke bort sorgen, han var med kameratene for å feire at han snart skulle dimme fra militæret. Fra hver vår kant av utestedet ble vi dradd med i en konkurranse og plassert på samme lag. Konkurransen gikk ut på at gutta skulle kaste femtiøringer i et shotteglass plassert i kløfta på damene - og vi vant! Derfra gikk turen til baren for å hente de drinkene vi fikk som premie, og ti minutter senere var vi i full klinings (ehem). Det gikk en time før vi hadde sjekka inn på et hotellrom (my god-.-) og tre uker senere var vi offisielt sammen. Noen ganger klaffer det bare med en gang! <3

(kan også nevne at vi i dag er forlovet og har en ndelig datter på snart tre måneder)

• Liker 3
Skrevet

Åhh, så herlig :D Morsom måte å møtes på, da!

AnonymBruker
Skrevet

På IRC den gangen det fantes :)

Skrevet

Møttes på gamle nettby :fnise: Kjæresten min påstår han kontaktet meg en gang før der, uten at jeg svarte, men jeg tror ikke på han, lol:P

Skrevet (endret)

Vi møttes på bursdagsfesten til en venninne av meg. Hun hadde nettopp fått seg kjæreste og jeg gledet meg til å møte han. Han hadde med seg noen kompiser, og den ene var min nåværende forlovede:) Vi dro ut på byen sammen, pratet og kysset litt. Han bodde langt unna og jeg sa han kunne sove hos meg. Han lovte at han bare skulle sove, ikke noe annet :P Det løfte holdt han jo da :)

Så møttes vi hos venninna mi igjen noen dager senere og så på film med hun og kjæresten. Vi begynte å møtes mer og mer og koste oss veldig mye sammen! Så er det en liten historie jeg ikke trenger å ta her, som gjorde at vi hadde en liten betenkningstid, så ble vi sammen og lykkelige siden da <3

Endret av Dyregod
AnonymBruker
Skrevet

tøs

Ja jøye meg, sikkert eneste mennekse i verden som har hatt sex første natta.... :sjenert:

Nei det var jo skikkelik vel gjennomført med hotellrom, bedre enn en kjapp en på doen på utestedet ;)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja jøye meg, sikkert eneste mennekse i verden som har hatt sex første natta.... :sjenert:

Nei det var jo skikkelik vel gjennomført med hotellrom, bedre enn en kjapp en på doen på utestedet ;)

Slapp av. Rapporte innlegget jeg. Er eneste måten å bekjempe sånne ufine kommentarer på.

• Liker 1
Gjest linsina
Skrevet

Vi driver bare på enda da, men ser veldig lovendes ut! :rodmer:

Han er 2 år eldre enn meg, så vi har gått på samme ungdomsskole (han i 10 jeg i 8). Snakket litt sammen i den perioden, men sluttet etterhvert. Begge to er med i en "organisasjon" hvor man fester, har det gøy, er på turer osv. Fikk opp igjen kontakten igjennom dette, og dater enda :D

AnonymBruker
Skrevet

Fedrene våres vokste opp sammen, var bestekompiser. Så en kveld inviterte vi de på middag hos oss på nyttårsaften. Bestekompisen til pappa tok da med seg kona og sønnene sine. Den eldste er min nåværende kjæreste.

Det var nyttårsaften 2007 til 2008 tror jeg. Men et år senere, på nyttårsaften 2008-09 var vi invitert til dem, og den kvelden ble vi offisielt sammen. =)

Skrevet

tøs

Nok en unødvendig kommentar fra AB.

Nå er jeg såpass ung, men foreløpig er han min utkårede ;) Vi møttes på skolen :) Har ett fag sammen!

Skrevet

Vi har kjent hverandre kjempe lenge, både fordi vi har gått på samme skole siden barne skolen og fordi han og venninna mi fra ung.skolen var kjærester. Har derfor aldri sett på hverandre annet enn venner og aldri hatt noen som helst tiltrekning til hverandre. 3 år etter det ble slutt mellom dem, dro vi på hotell tur sammen med 2 andre venner, for å ha det gøy, da gnistret det mellom oss. :)

Skrevet

Vel... Det startet i sommerferien i fjor. Jeg var hos en kompis med en venninne, og han hadde med seg en annen kompis. Jeg kjente ikke den fyren han hadde med seg, men visste hvem det var.. Og han var keen på venninna mi. Vi så på film, og gutta laget milkshake til oss. Tenkte ikke noe mer over det, men da vi begynte på skolen igjen, så var jeg med den samme gjengen på nytt. Denne gangen kastet vi ball ute, og til slutt endte det bare opp med meg og han fyren.. Begge to merket med en gang at det var kjemi der, og det merket igrunn de to andre som var med også. Så, før jeg visste ordet av det fant vi på ting alene, og det endte med kyss, klapp og klem. Haha, så den dag i dag er vi sammen, og har vært sammen i et halvt år!

(Dette er bare ungdomsforelskelse, men altsåå... det er litt godt gjort, og det teller vel det og? :D)

Skrevet

På fest gjennom felles venner :yvonne:

Skrevet

Han er en venn av min søsters mann, så vi møttes på en fest hos søsteren min :) Jeg snakket litt med han og etterhvert ble vi bedre kjent. Etter fire måneder var vi kjærester<3

Nå er vi gift og har en nydelig liten gutt sammen<3

Gjest Honeybum
Skrevet

tøs

Enig med deg, men herregud så glad jeg er for at jeg hadde såpass dårlig vurderingsevne den kvelden (jeg ble trossalt med en vilt fremmed mann på et hotellrom): hadde ikke hatt verdens nydeligste datter og ring på fingeren hvis ikke :)

Skrevet

Enig med deg, men herregud så glad jeg er for at jeg hadde såpass dårlig vurderingsevne den kvelden (jeg ble trossalt med en vilt fremmed mann på et hotellrom): hadde ikke hatt verdens nydeligste datter og ring på fingeren hvis ikke :)

Ååh :rodmer: Synes alltid sånne historier er så søte :fnise:

Skrevet

Vi møttes på en side some heter camchat.org i 2010. Var først bare chattevenner, men så ble vi såpass interesserte i hverandre at vi møttes og har siden da vært sammen! Til sommeren flytter jeg til Nederland for å bo nærmere han og for å studere. :rodmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...