AnonymBruker Skrevet 10. april 2012 #1 Skrevet 10. april 2012 Det går en sak i retten i disse dager. En dame som har fått div. toppjobber i Norge pga sine falske vitnemål. Lurer på hvor mange i Norge som har jobber pga de har fjusket.... Så har du A.breivik. Han har jo solgt falske vitnemål for tre mill sto det i avisen. Er det mange som har grunn til å skjelve i buksene for tiden, vil det bli etterforsket hvem han har solgt til?
Gjest Purelove Skrevet 10. april 2012 #2 Skrevet 10. april 2012 Det vet jeg ikke! Men å jobbe med en falsk vitnemål er det verste man kan gjøre! skjønner ikke hvordan hun dama klarte å få det til... Men nå ble hun tatt å herregud så flaut for henne!
eva-80 Skrevet 10. april 2012 #3 Skrevet 10. april 2012 Ja det er ille, men jeg som sjef ville fremfor alt se på utført arbeid og om generelt hvor fornøyd jeg var med arbeidstakeren. om jeg var veldig fornøyd ellers så ville jeg gitt en alvorlig advarsel og trekk i lønn for merlønning grunnet vitnemålet. men ikke nødvendigvis gitt sparken med en gang. 1
AnonymBruker Skrevet 10. april 2012 #4 Skrevet 10. april 2012 Ja det er ille, men jeg som sjef ville fremfor alt se på utført arbeid og om generelt hvor fornøyd jeg var med arbeidstakeren. om jeg var veldig fornøyd ellers så ville jeg gitt en alvorlig advarsel og trekk i lønn for merlønning grunnet vitnemålet. men ikke nødvendigvis gitt sparken med en gang. Mener du dette? Du er klar over hvilke jobber denne damen har hatt? 1
AnonymBruker Skrevet 10. april 2012 #5 Skrevet 10. april 2012 Ja det er ille, men jeg som sjef ville fremfor alt se på utført arbeid og om generelt hvor fornøyd jeg var med arbeidstakeren. om jeg var veldig fornøyd ellers så ville jeg gitt en alvorlig advarsel og trekk i lønn for merlønning grunnet vitnemålet. men ikke nødvendigvis gitt sparken med en gang. Så om en var ansatt som lege hos deg med falske papirer,så er det en advarsel? Går greit så lenge han ikke har drept noen? Skulle trekt han i lønnen han ikke fortjener. Skulle fått lønn som pleieassistent da eller? Tror ikke du vet hva du har svart på her i denne tråden 1
eva-80 Skrevet 10. april 2012 #6 Skrevet 10. april 2012 Mener du dette? Du er klar over hvilke jobber denne damen har hatt? Ja, jeg mener det, men tenkte mere generelt sett ikke den type jobben.. mersom en tømrer eller lignende. seff skjønner jeg at fallhøyden og pr er litt forskjellig om hun er den hun er eller om hun var en hjelpepleier om du skjønner .
eva-80 Skrevet 10. april 2012 #7 Skrevet 10. april 2012 Så om en var ansatt som lege hos deg med falske papirer,så er det en advarsel? Går greit så lenge han ikke har drept noen? Skulle trekt han i lønnen han ikke fortjener. Skulle fått lønn som pleieassistent da eller? Tror ikke du vet hva du har svart på her i denne tråden Jo, jeg vet godt..men som Ts skriver : Lurer på hvor mange i Norge som har jobber pga de har fjusket.... det var mersom litt enklere jobber jeg tenkte på.. men er du i det pirkete hjørnet i dag og vil absolutt lage høne av et fjær så deg om det.
AnonymBruker Skrevet 10. april 2012 #8 Skrevet 10. april 2012 Jo, jeg vet godt..men som Ts skriver : Lurer på hvor mange i Norge som har jobber pga de har fjusket.... det var mersom litt enklere jobber jeg tenkte på.. men er du i det pirkete hjørnet i dag og vil absolutt lage høne av et fjær så deg om det. Siden det er ulovlig å forfalske vitnemål så er det ikke å lage en høne av et fjær som du sier, å anmelde dette. Man skal anmelde forfalskning, uansett! Hun har jo vært litt dum da og tatt seg vann over hodet. Det er jo litt av noen utdanninger hun har forfalsket, alt fra spesialsykepleier til siviløkonom var det vel? Også sier hun at det begynte som en spøk!?
Gjest Purelove Skrevet 10. april 2012 #9 Skrevet 10. april 2012 (endret) Det teiteste er at hun sier at disse falske papirene bare var for morroskyld, men hvorfor brukte du dem til å skaffe jobb om de var bare for morroskyld?? hmmm.. Hva er den virkelige utdannelsen hennes egentlig? Endret 10. april 2012 av Purelove
eva-80 Skrevet 10. april 2012 #10 Skrevet 10. april 2012 Joda, den konkrete dama der er jo helt på tuppene.. men om en pleieassistent utfører en hjelpepleierens jobb i 10 år ( tro meg, ja det er samme jobben med riktig opplæring ) og får ikke tatt fagbrev av en alvorlig grunn og kjøper en , så ville ikke varden rast sammen for det. 1
AnonymBruker Skrevet 10. april 2012 #11 Skrevet 10. april 2012 Ja, jeg mener det, men tenkte mere generelt sett ikke den type jobben.. mersom en tømrer eller lignende. seff skjønner jeg at fallhøyden og pr er litt forskjellig om hun er den hun er eller om hun var en hjelpepleier om du skjønner . Som tømrer? Mener du det også? Javel, la oss si jeg hyrer deg som entrepener til å bygge mitt hus. Du har en tømrer ledig og han setter i gang. Når jeg flytter inn så er det mye rart med huset mitt. Mye er galt og farlig. Din tømrer har f...ikke vitnemål, bare et forfalsket. Så da vil du bare gi han en advarsel,og trekke han for den ekstra lønna som faglært? Du har enda ikke forstått alvorligheten i å forfalske vitnemål
eva-80 Skrevet 10. april 2012 #12 Skrevet 10. april 2012 Som tømrer? Mener du det også? Javel, la oss si jeg hyrer deg som entrepener til å bygge mitt hus. Du har en tømrer ledig og han setter i gang. Når jeg flytter inn så er det mye rart med huset mitt. Mye er galt og farlig. Din tømrer har f...ikke vitnemål, bare et forfalsket. Så da vil du bare gi han en advarsel,og trekke han for den ekstra lønna som faglært? Du har enda ikke forstått alvorligheten i å forfalske vitnemål det du ikke skjønner at det er mange som utfører samme jobben som " assistent " som han med vitnemål i mange år og kan bokstavelig talt like mye . for at et hus skal stå riktig til alle forskrifter så er det som regel ikke en tømrer som står for det hele bygningen. og til og med en tømrer med fagbrev kan gjøre feil. for å ikke snakke om hvor mye de fusker med materiell for å tjene mest mulig ... så ikke kom her å kom her....
AnonymBruker Skrevet 10. april 2012 #13 Skrevet 10. april 2012 det du ikke skjønner at det er mange som utfører samme jobben som " assistent " som han med vitnemål i mange år og kan bokstavelig talt like mye . for at et hus skal stå riktig til alle forskrifter så er det som regel ikke en tømrer som står for det hele bygningen. og til og med en tømrer med fagbrev kan gjøre feil. for å ikke snakke om hvor mye de fusker med materiell for å tjene mest mulig ... så ikke kom her å kom her.... Jo jeg vet det. Om det skal være noe,så er det ikke assistenten som får klagen,men det er den som har hovedansvaret. En assistent jobber under noen. Så det du mener er at "enklere" jobb med lite eller ingen ansvar så er det greit med advarsel om du blir oppdaget med falske bevis? Hvilke holdning. Blir som å godta at du kan stjele en sjokolade i butikken, bare du ikke tar kassapengene.
AnonymBruker Skrevet 10. april 2012 #14 Skrevet 10. april 2012 det du ikke skjønner at det er mange som utfører samme jobben som " assistent " som han med vitnemål i mange år og kan bokstavelig talt like mye . for at et hus skal stå riktig til alle forskrifter så er det som regel ikke en tømrer som står for det hele bygningen. og til og med en tømrer med fagbrev kan gjøre feil. for å ikke snakke om hvor mye de fusker med materiell for å tjene mest mulig ... så ikke kom her å kom her.... Det er meget stor forskjell på å kan gjøre feil,og gjøre så grove feil pga kunnskapsmangel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå