Gå til innhold

Husbanken utbetaling i dag ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Flere som har bostøtte her ? Pengeen pleier og komme inn den 10. i hver mnd, og det gjorde det ikke i dag. Kan hende det bare er en dag forsinket, skal ringe i morgen å spørre. Men er det noen som har fått det i dag ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har fått det i dag... 1356 kroner, tror jeg det er jeg får. Jepp, jeg har for mye penger og for dårlig styring på de. :gjeiper:

Men jeg sjekket det før i dag, de er kommet inn på min konto.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager for å ødlegge tråden din ts!

Men jeg søkte før fristen gikk ut, og venter på brevet fra husbanken! Har verken fått brev om avslag\godkjennelse eller penger inn på kontoen. Betyr det da at jeg ikke får støtte fra husbanken ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm...... Jeg har også fått idag =)

Men.. Søke på nytt.... Er det noe man MÅ gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager for å ødlegge tråden din ts!

Men jeg søkte før fristen gikk ut, og venter på brevet fra husbanken! Har verken fått brev om avslag\godkjennelse eller penger inn på kontoen. Betyr det da at jeg ikke får støtte fra husbanken ?

Du skal få brev om du enten har fått avslag eller invilget bostøtte ja. Søkte du i god tid før fristen? Er mulig søknaden ikke ble registrert til riktig tid?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym nr 3. her.

Sendte inn i god tid før fristen, trur jeg evt glemte å skrive kontonummer. Veldig usikker på det nå!

Men burte jo få brev i løp av de nærmeste dagene tenker jeg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anonym nr 3. her.

Sendte inn i god tid før fristen, trur jeg evt glemte å skrive kontonummer. Veldig usikker på det nå!

Men burte jo få brev i løp av de nærmeste dagene tenker jeg da.

De pleier å sende ut brevet slik at man får det den dagen det er utbetaling, men nå har det vært påske, så det er sikkert forsinket. Mulig det er i postkassen din i morgen eller de påfølgende dagene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...