Gå til innhold

Vil en dame kjempe for en mann hun liker?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg får ofte høre at dersom du vil ha damen så må du nok belage deg på å kjempe en del for henne. Går dette hin veien og? Eller er det slik at det er vi menn som alltid skal kjempe? Personlig så synes jeg jo dette er noe drit :P. Hadde blitt veldig glad om en dame jeg liker, hadde kjempet for meg. Dog slik livet er nå virker dette veldig fjernt. I begynnelses fasen så er det vel så og si alltid jeg som "legger meg" ut først. Det er mulig det er alderen på damene som gjør det, eller at ingen av damene jeg liker, liker meg xD.

Jeg har vel egentlig bare opplevd å bli kjempet for 1 gang, og det var en eldre kvinne. Hun var 8 år eldre enn meg :P og når det skjedde likte jeg en annen dame. Nei, jeg hadde blitt glad om jeg hadde fått litt hjelp av motparten i begynnelsesfasen!

Siden jeg ikke har vært helt klar her så retter jeg på det nå.

Å ta intiativ slik jeg har forstått det er for mange å vise interesse.

Å bli kjempet for er visst å gå litt lengre, i alle fall det jeg har lært av tråden.

Endret av .-L-.
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Om interessen er der fra begge sin side, syns jeg bare det blir tåpelig å måtte kjempe for å få den ene eller den andre. Jeg liker ikke skuespill, og orker ikke å bruke masse tid på en person som kanskje er interessert men som skjuler det bak at han ønsker å bli kjempe for.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Syns hele den kjempe-greien er noe tull. Mye bedre at menn og kvinner er ærlige mot seg selv OG andre om sine følelser. Og oppfører seg skikkelig.

Så mye tull med slike regler om hvem som skal gjøre hva.

Later du som om du er litt uoppnåelig, så mister du kanskje ett fint menneske?

• Liker 1
Skrevet

Ikke vet jeg, jeg løper min vei og ser meg aldri tilbake om jeg tilfeldigvis skulle like noen.

• Liker 1
Skrevet

Vi jenter kjemper også. Jeg har kjempet mye for 2 gutter hittil i mitt liv jeg, inkludert han som er kjæresten min nå :)

• Liker 2
Skrevet (endret)

Om interessen er der fra begge sin side, syns jeg bare det blir tåpelig å måtte kjempe for å få den ene eller den andre. Jeg liker ikke skuespill, og orker ikke å bruke masse tid på en person som kanskje er interessert men som skjuler det bak at han ønsker å bli kjempe for.

For meg handler det ikke om å skjule noe. Det handler om at det er krever mye å være ærlig å si hva man vil. Mitt inntrykk er at mange damer ønsker å bli kjempet for, dette for å kaste ut playere og useriøse menn. Du sier at du ikke vil bruke tid på en som skjuler interessen bak "at man ønsker å bli kjempet for". Tror du jeg vil kaste vekk tiden min da? At jeg vil kjempe for en dame som har 3 andre menn som kjemper for henne. Totalt uinteressant, det er ikke menn som gjemmer seg bak ting som:

Dersom han er mann, så tar han intiativ og viser interesse.

Dersom han virkelig liker deg, så vil han vise det.

Osv.. Det hadde faktisk vært kjekt å av og til slippe å være den som må ha "byrden" på skuldrene, med å være første man ut.

Endret av .-L-.
  • Liker 1
Gjest "gjest"
Skrevet

Ikke i startfasen hvor ingen av partene egentlig har sagt noe om hvor hen de står i forhold til hverandre nei, men etter 3-6mnd med forhold, ja.

Gjest Nuppdupp
Skrevet (endret)

ja. jeg har kjempet med nebb og klør en gang :gjeiper: konkurranse :gjeiper: jeg vant woho!! hahaha

Endret av Nuppdupp
  • Liker 1
Skrevet

Ikke i startfasen hvor ingen av partene egentlig har sagt noe om hvor hen de står i forhold til hverandre nei, men etter 3-6mnd med forhold, ja.

3 måneder er lenge xD, faen og..

Skrevet

Om jeg virkelig synes en gutt er verdt å kjempe for kommer jeg nok til å gjøre det. Men har ikke møtt på en slik enda. Jeg pleier som regel å drite i gutten om ting ikke er som det skal.

• Liker 2
Gjest _Blomsten_
Skrevet

Vil ikke si jeg kjemper akkurat, men stiller meg på en måte til disposisjon. Hei, her er jeg og har lyst til å date deg, si i fra hvis du har lyst også.

• Liker 2
Skrevet

Jeg spiller ikke et spill når jeg er interessert i noen, jeg er verken hard to get eller "kjemper" for en person. Jeg viser at jeg er interessert, og om han viser interessen tilbake tar jeg det somd det kommer. Om han spiller hardt to get eller lignende, trekker jeg meg unna for å vise at jeg ikke er interessert i slikt tull :)

• Liker 3
Skrevet

Vel, om karen jeg liker, ikke viser interesse tilbake, eller enda verre viser interesse for andre, hadde jeg skygget banen helt. Ikke faen om jeg har tenkt å bli værende som en innpåsliten klegg. Nei har absolutt ingen interesse av å kjempe meg til interesse, syns han ikke jeg er spennende nok, finner jeg meg en annen.

• Liker 1
Skrevet

Vil ikke si jeg kjemper akkurat, men stiller meg på en måte til disposisjon. Hei, her er jeg og har lyst til å date deg, si i fra hvis du har lyst også.

Sier du det direkte til han?

AnonymBruker
Skrevet

Neei...da går jeg videre til neste.jeg gidder ikke legge meg lang flat og kjempe med nebber å klør for en mann. jeg er og ganske vanskelig når mannfolk kjemper for hardt så blir jeg veldig uinteressert...

Gjest k(a)os
Skrevet

Vel, om karen jeg liker, ikke viser interesse tilbake, eller enda verre viser interesse for andre, hadde jeg skygget banen helt. Ikke faen om jeg har tenkt å bli værende som en innpåsliten klegg. Nei har absolutt ingen interesse av å kjempe meg til interesse, syns han ikke jeg er spennende nok, finner jeg meg en annen.

Helt enig.

Jeg kan gjerne ta initiativ, men hvis han spiller hard to get eller rett og slett ikke er interessert så kan det være det samme. Men hvis jeg er i et forhold vil jeg absolutt kjempe for å få det til å fungere, hvis jeg vet at det er en mann som er verd å kjempe for.

• Liker 1
Gjest Nuppdupp
Skrevet

man trenger ikke å være en klegg selv om man kjemper :gjeiper: er dette spørsmål om å kjempe seg til interesse? da har jeg misforstått. trodde ts mente at man allerede var interessert.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Neei...da går jeg videre til neste.jeg gidder ikke legge meg lang flat og kjempe med nebber å klør for en mann. jeg er og ganske vanskelig når mannfolk kjemper for hardt så blir jeg veldig uinteressert...

Det er vel ikke snakk om å legge seg langflat. Jeg skulle bare ønske at noen av disse damene kunne gjort noe annet enn å snakke rundt grøten.

Endret av .-L-.
Skrevet (endret)

man trenger ikke å være en klegg selv om man kjemper :gjeiper: er dette spørsmål om å kjempe seg til interesse? da har jeg misforstått. trodde ts mente at man allerede var interessert.

Jeg er allerede interessert, men jeg skulle ønske jeg kunne fått litt hjelp :P, for det er tungt å være den som hele tiden må starte. Jeg er heller ikke interessert i å bruke tiden min på players. Derfor, med å vise interesse for meg, så får jeg et stort hint om at hun faktisk vil noe seriøst.

Slik jeg har forstått det på mangen nå, så kan jeg ikke forvente så mye hjelp i startfasen. Det er jo greit å vite i alle fall.

Endret av .-L-.
Gjest k(a)os
Skrevet

Jeg er allerede interessert, men jeg skulle ønske jeg kunne fått litt hjelp :P, for det er tungt å være den som hele tiden må starte, og jeg er heller ikke interessert i å bruke tiden min på players. Derfor, med å vise interesse for meg, så får jeg et stort hint om at hun faktisk vil noe serriøst. Slik jeg har forstått det på mangen nå, kan jeg bare glemme å få hjelp i startfasen. Det er kjipt :/

Jeg ser ikke på det å vise interesse som å kjempe for noen. Det skulle bare mangle at begge gir av seg selv.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...