AnonymBruker Skrevet 10. april 2012 #1 Skrevet 10. april 2012 Jeg skal snart til Roma på studietur og sliter litt med å finne hva jeg skal pakke med meg. Været er jo forholdsvis fint og varmt der nå, men så har vi fått beskjed om at vi må bruke klær som dekker skuldre og knær! Altså ingen shortser (skal besøke mange kirker og museer). Noen tips til hva jeg kan kjøpe? Er ung og føler at knebukse blir litt "småbarnsmor", jeans er for varm og shorts for kort... Tenkte litt på lange kjole og skjørt men jeg er verken slank eller lang og tror det vil se rart ut på meg... Noen tips?
Gjest Tekola Skrevet 10. april 2012 #2 Skrevet 10. april 2012 Da vi var i Roma i mai i fjor gikk jeg i knelange skjørt og jeans. Ellers er det jo ikke alle knebukser som er "småbarnsmor", er det? Jeg er 21 og må eventuelt da revurdere deler av sommergarderoben min Det kommer jo litt an på hvordan du er som type, om du er frossen eller funker dårlig når du blir for varm. Du kan jo pakke litt forskjellig, og så vurdere fra dag til dag? Men det er viktig at du ikke er for bar. Men med et knelangt skjørt og en topp/genser/skjorte tror jeg du kommer langt
AnonymBruker Skrevet 10. april 2012 #3 Skrevet 10. april 2012 Haha, neida Bare jeg som ser for meg småbarnsmødre med knebukser, joggesko, lite sminke og hestehale Går på vgs så er liksom ikke det jeg vil de ut som.. Haha Men takk for tips!
Transelise Skrevet 12. april 2012 #5 Skrevet 12. april 2012 Knelange kjoler er da så bra. Styr unna maxikjoler på slike utfarter du skal på, sikker mange trapper der. Husk gode sko.
Boudicca Skrevet 12. april 2012 #6 Skrevet 12. april 2012 (endret) . Endret 12. april 2012 av Boudicca
AnonymBruker Skrevet 13. april 2012 #7 Skrevet 13. april 2012 Tusen takk! Så etter klær i går men gikk dårlig. Får lete litt til i morgen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå