Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har tenkt å gå til anskaffelse av truger. Ski er ikke helt min greie, men jeg kan tenke meg å bare kjøre til et fint utfartssted i nærheten, parkere bilen og så gå et lite stykke fra veien for å lage snøborg og kose meg der i vintersola. Men med masse nysnø så er det jo håpløst å gå til fots, og ski er som sagt ikke min greie. Så jeg tenker at truger må være tingen. Jeg skal jo ikke mer enn 50-100 meter unna veien likevel. Det er en lite trafikkert vei.

Men jeg har aldri eid truger og vet ikke hva jeg skal se etter. Har sett på denne siden: http://www.xxl.no/vintersport/truger/truger og ser de kommer i flere prisklasser og kvaliteter. Er de billigste greie nok til mitt bruk? Skal jo som nevnt ikke labbe langt til fjells med dem uansett.

Tenker at våren er en fin tid å kjøpe truger. Kanskje kommer de på salg også, så har jeg dem til neste vinter. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De billigste er gode nok til ditt bruk!:)

Skrevet

Jeg har et par billige truger og selv om jeg går en god del lenger enn det du har tenkt, så fungerer de helt fint. Truger er rett og slett helt genialt for oss som ikke liker å gå på ski, men som likevel gjerne vil ut i naturen vinterstid!

AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for svar! Da blir det billige truger på meg. :)

Gleder meg til å få brukt naturen litt på vinteren også, til tross for min fobi mot ski. Ble såååå misunnelig da jeg så alle som koste seg i dette utfartsområdet med snøborger, akebakker og skispor for de som liker sånt. Neste vinter er jeg med!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...