Gå til innhold

Victorias Secret - Fornøyd med størrelsen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tenkte på å bestille noen BHer fra Victorias Secret, så jeg lurer på om noen av dere har erfaringer med størrelsene der? Er helt uerfaren i utenlandske størrelser, men har brukt en converter og kommet frem til at min størrelse (70DD) blir 32DD. Siden jeg uansett må betale for tollbehandling så tenkte jeg å bestille fler på en gang, men det er jo kjedelig å ha gjort det dersom de f.eks er veldig små i størrelsen (eller jeg har tatt feil) og ingen passer.. Har lett meg ihjel i alle byens butikker i dag uten å finne noe brukbart, og skulle gjerne ha hatt tak i noen ganske snart, derfor beveger jeg meg inn på helt ukjent terreng..:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøpte 2 stk som tilsvarer den størrelsen jeg vanligvis bruker i her hjemme (75D - 34D om jeg ikke husker feil.) De passer, men syns ikke de sitter bra, dvs. ikke god nok støtte så bruker dem ikke særlig mye. Men venninnen min (bruker riktignok B cup) er veldig fornøyd med sine VS BHer. Håper du og blir fornøyd:)

Skrevet

Jeg synes de er altfor løse i strikken rundt. Jeg må feste bhen på det innerste hakket med en gang og etter noen få vask er strikken så tøyd at den ikke sitter stramt lenger. Jeg bruker også 32DD.

• Liker 2
Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med mine :) Også synes jeg de har veldig mange fine klær der ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...