Gå til innhold

Se forskjellen! + et spørsmål om underskjørt

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går var jeg nede i salongen for å ta mål etc. for tilpasning av kjolen min. Den er noe for stor, så det skal bli spennende å se hvordan den blir når den passer perfekt! :D Tok noen bilder også, og det er ganske artig å se hvor annerledes kjolen ser ut på meg i forhold til på den stivpyntede modellen på det "nettbildet" jeg har av kjolen..

Noen som har lyst til å se forskjellen? ;)

Her sitter kjolen på modellen..

..og her er samme kjole på meg, bakfra..

..og til slutt et tatt forfra.

(se bort fra rynker og folder foran, det er pga. knappenålene!) :lol:

Men et spørsmål til slutt - syns dere jeg har rett vidde på underskjørtet jeg prøver? Jeg syns skjørtet på hun modellen er ALT for vidt! :o Burde jeg ha et hakk videre skjørt, eller er det akkurat passe syns dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes du var fin med den vidden du har. Vidden på moddelen var kanskje litt vel overdrevet..

Kjemfin kjole forresten. Var finere på deg enn på modellen :wink:

Skrevet

Kjempefin kjole! Og du var jo veldig fin i den, men jeg syns underskjørtet burde være litt videre, men ikke stå sånn ut til siden som på modellbildet -om du skjønner hva jeg mener. Tror kjolen kommer mer til sin rett om det blir løftet enda litt mer ut. Var det ringer i det underskjørtet du prøvde?

Skrevet

Nydelig kjole!

Synes vidden så helt passe ut - men kan du ikke prøve den med et videre underskjørt i butikken hvis du lurer?

Skrevet

Synes det så fint ut på deg jeg, synes ikke du bør ha noe større skjørt fordi du skal bevege deg og danse i kjolen også. Det tror jeg neppe modellen klarer.

Skrevet

Jeg syntes underskjørtet burde hatt større vidde slik som på modellen.

Skrevet
Nydelig kjole!

Synes vidden så helt passe ut - men kan du ikke prøve den med et videre underskjørt i butikken hvis du lurer?

Joda, jeg har tenkt til det. Men nå går den nok minst en måned før den er ferdig sydd og jeg kan prøve den igjen, og jeg tenkte å gjøre meg opp en slags mening før den tid. :)

Skrevet
Synes det så fint ut på deg jeg' date=' synes ikke du bør ha noe større skjørt fordi du skal bevege deg og danse i kjolen også. Det tror jeg neppe modellen klarer.[/quote']

Jeg har samme type kjole med litt videre underskjørt og jeg klarer fint å danse og bevege meg i kjolen. Så lenge det er et ordentlig underskjørt og det er ringer i det, og ikke står ut på siden som på modellen, så er det ikke noe problem.

Men, jeg syns ikke skjørtet skal være så mye videre enn det du har prøvd da..men litt :)

Skrevet

Jeg ville hatt et litt videre skjørt, men selvfølgelig ikke så mye som på modellen, men dette er jo helt opp til deg og bestemme til slutt! :D

Skrevet

Ordentlig lekker kjole :tommelsmil:

Angående skjørtet hadde jeg kanskje gått for litt mer vidde, men ikke fullt så mye som på modellen...

Skrevet

Så fin du var! :D

Jeg syns vidden på deg var helt fin, på modellen ble det litt mye. Hvis du ønsker å ha det litt videre tror jeg det også kan bli fint. Jeg har underskjørt med spiler i, eller ringer da, og det er ikke noe problem å danse, det er verre å sitte ved et bord og fex spise....

Man tar litt plass, nemlig.... :blunke:

Skrevet

Så flott du var da :D Blir spennende å se hvordan du blir til slutt;)

Du kan ha den som den er nå og du kan også ha den viere om du vil. Prøv litt forskjellig så faller du pladask for et skal du se :briller:

Skrevet

Er det hos Brudespesialisten i Drammen du har kjøpt/leid kjole?

Så ut som om bildene var tatt der nemlig. :wink: De er iallfall kjempeflinke der!

Skrevet
Er det hos Brudespesialisten i Drammen du har kjøpt/leid kjole?

Så ut som om bildene var tatt der nemlig. :wink: De er iallfall kjempeflinke der!

Ja, jeg har kjøpt kjolen min der. Syns de er kjempeflinke jeg, er veldig fornøyd med servicen jeg har fått til nå! :D

Skrevet

Kjolen var veldig mye finere på deg enn på modellen!

Jeg syntes skjørtet var helt flott, men jeg har angst for "bløtkake-skjørt" !

Skrevet

Hvor i Drammen er Brudespesialisten? Skulle gjerne vært der og sett og prøvd Maggie kjolene jeg.. Om man kommer med tog, hvor langt unna blir kjolesalongen? :-?

Skrevet
Hvor i Drammen er Brudespesialisten? Skulle gjerne vært der og sett og prøvd Maggie kjolene jeg.. Om man kommer med tog' date=' hvor langt unna blir kjolesalongen? :-?[/quote']

Brudespesialisten ligger på Bragernes side av Drammen, rett ved Torget egentlig. Veldig greit å komme seg dit. Når man tar tog er det 5-10 min å gå fra statsjonen og til butikken.

Skrevet

Hei!

Jeg syntes du skal ha videre underskjørt. Syntes vidden modellen hadde var nydelig jeg.... Og jeg er også egentlig en av de som ikke liker "bløtekake-kjoler". Men den var jo så lekker i den vidden!

Skrevet

Du var mye finere med kjolen enn modellen, velidg flott kjole og vidde.

Ble litt snurt fordi du hadde kappet bilde ved hode, alltid spennende å se hvordan mennesker ser ut :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...