Gjest Lompa Skrevet 20. januar 2004 #1 Skrevet 20. januar 2004 Jeg har nettopp vært og bestilt kjolen min! Hos Unik Brudestudio,på Egertorget. De er kjempehyggelige og flinke, og kjolen er bare såååå lekker! Gleder meg sånn! Andre som har vært der, eller som har kjole fra MaryLise?
Tari Skrevet 20. januar 2004 #4 Skrevet 20. januar 2004 Ja, vi vil se kjolen.. Jeg har ikke kjole fra Marylise, men så på mange fra Marylise før jeg bestemte meg og de har mye fint!!
Gjest Lompa Skrevet 21. januar 2004 #5 Skrevet 21. januar 2004 Søren og! Jeg får ikke kopiert bildet, men dere finner den her: http://www.marylise.be/ Se på 2004-kolleksjonen, det er "kira". Dessverre er det ikke noe bilde av ryggen, som er RÅlekker, med snøring. Kjolen er todelt og bodyen er i skinn, med en blondekant over bysten. Som mange andre her inne har sagt, oppdaget jeg også at den satt finere på meg enn på modellen. Faktisk var jeg skeptisk da damen i butikken viste meg den, jeg hadde forestilt meg en middelalderpreget kjole med lange flagrende ermer og håret løst nedover ryggen. men da jeg prøvde den og hun fikk snørt den skikkelig i ryggen,tenkte jeg : "MIN!" Nå gleder jeg meg vilt til dagen, til min kjære får se meg i den. Jeg skal ha slør til, langt bak,og foran dekker det ansiktet og skuldrene. Det er også i ivory, med små stener på. Lekkert!
Arwen Skrevet 21. januar 2004 #8 Skrevet 21. januar 2004 Nydelig! Her er dirktelink til kjolen http://www.marylise.be/2004/high/Kira.jpg
Gjest Lompa Skrevet 21. januar 2004 #9 Skrevet 21. januar 2004 Takk, Arwen! Flott. Fikk ikke til det der, jeg. Er litt klønete på pc ennå. Skal legge ut bilder etter bryllupet.
-ida- Skrevet 21. januar 2004 #10 Skrevet 21. januar 2004 Så fin den var. gleder meg sånn til å se på bilder av oss jeg. Vi blir jo drømmedamer hele gjengen jo.
Tari Skrevet 21. januar 2004 #11 Skrevet 21. januar 2004 Så fin den var. gleder meg sånn til å se på bilder av oss jeg. Vi blir jo drømmedamer hele gjengen jo. Ja, det blir gøy!! Håper alle legger ut bilde av seg selv pyntet ferdig og med kjolen på..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå