Gjest Mildrid Skrevet 10. april 2012 #1 Skrevet 10. april 2012 Hårfarger går jo i moter det og, en periode var alle blond, så grå osv. Hvilken farge er det som gjelder nå?
AnonymBruker Skrevet 10. april 2012 #2 Skrevet 10. april 2012 jeg bytter ikke etter hva som er moderne iallefall mitt er rødt jeg er kansje fryktelig umoderne men det får så være;P men jeg tenker jo at vis du er en person som ser best ut med blondt hår hvorfor skifte det pga en mote? vis man ser ikke helt bra ut med feks svart!
Pialill Skrevet 10. april 2012 #4 Skrevet 10. april 2012 Er det ikke naturlige farger som er in for tiden da? Det skal i hverfall ikke se ut som du har farget håret 1
Gjest "gjest" Skrevet 10. april 2012 #5 Skrevet 10. april 2012 Er det ikke litt lysere enn ellers som gjelder på sommeren, da?
Chocoholic Skrevet 10. april 2012 #6 Skrevet 10. april 2012 Jeg er ikke frisør, men jeg er over middels interessert i hår og ut i fra bilder har jeg vel kommet frem til konklusjonen at det skal være myke naturlige farger. Om høsten/vinteren er det ofte ekstreme farger, som veldig lys lys platina blond eller veldig mørk kald brun, mens det om våren/sommeren er litt mykere og tonet ned. Blondt hår: blandingsfarge, med mye striper og dimensjon slik at det ser naturlig ut. Ofte ser farget blondt hår veldig fake ut. brunt hår: Går fra de typiske kalde vinterfargene til varmere rødligere toner...se etter noe med mocha, mahogny, caramel i navnet. Rødt hår er også veldig "in" nå, i og med at det er så mange kjendiser som har denne fargen (Bryce Dallas Howard, Christina Hendricks, etc). Som de andre sier, det skal helst se naturlig ut og gi glød til ansiktet. Kilde: http://www.refinery29.com/springs-3-top-hair-color-trends?page=1 1
Gjest Mildrid Skrevet 10. april 2012 #7 Skrevet 10. april 2012 Det som kler deg best? Moter handler aldri om hva som kler deg best, men hva som er in i øyeblikket. Jeg er ikke frisør, men jeg er over middels interessert i hår og ut i fra bilder har jeg vel kommet frem til konklusjonen at det skal være myke naturlige farger. Om høsten/vinteren er det ofte ekstreme farger, som veldig lys lys platina blond eller veldig mørk kald brun, mens det om våren/sommeren er litt mykere og tonet ned. Blondt hår: blandingsfarge, med mye striper og dimensjon slik at det ser naturlig ut. Ofte ser farget blondt hår veldig fake ut. brunt hår: Går fra de typiske kalde vinterfargene til varmere rødligere toner...se etter noe med mocha, mahogny, caramel i navnet. Rødt hår er også veldig "in" nå, i og med at det er så mange kjendiser som har denne fargen (Bryce Dallas Howard, Christina Hendricks, etc). Som de andre sier, det skal helst se naturlig ut og gi glød til ansiktet. Kilde: http://www.refinery29.com/springs-3-top-hair-color-trends?page=1 Takk for svar
AnonymBruker Skrevet 10. april 2012 #8 Skrevet 10. april 2012 jeg bytter ikke etter hva som er moderne iallefall mitt er rødt jeg er kansje fryktelig umoderne men det får så være;P men jeg tenker jo at vis du er en person som ser best ut med blondt hår hvorfor skifte det pga en mote? vis man ser ikke helt bra ut med feks svart! Det som kler deg best? Strengt tatt ikke det TS spør om, er det vel?
Gjest HunterLady Skrevet 10. april 2012 #9 Skrevet 10. april 2012 Jeg aner ikke, men synes absolutt brunt/mørkt hår er finest, eller mørkblond. Naturlige hårfarger. Tror den hvitfargen og gråfargen er VELDIG ut ja!
PinkStraw Skrevet 10. april 2012 #10 Skrevet 10. april 2012 Jeg aner ikke, men synes absolutt brunt/mørkt hår er finest, eller mørkblond. Naturlige hårfarger. Tror den hvitfargen og gråfargen er VELDIG ut ja! Enig med dette:) Ellers vil jeg bare legge ved at jeg syntes den hvite-platinablonde fargen er grusom. Jeg har hatt den fargen selv, hater alle bilder fra den tiden.
AnonymBruker Skrevet 10. april 2012 #11 Skrevet 10. april 2012 Jeg er ikke frisør, men jeg er over middels interessert i hår og ut i fra bilder har jeg vel kommet frem til konklusjonen at det skal være myke naturlige farger. Om høsten/vinteren er det ofte ekstreme farger, som veldig lys lys platina blond eller veldig mørk kald brun, mens det om våren/sommeren er litt mykere og tonet ned. Blondt hår: blandingsfarge, med mye striper og dimensjon slik at det ser naturlig ut. Ofte ser farget blondt hår veldig fake ut. brunt hår: Går fra de typiske kalde vinterfargene til varmere rødligere toner...se etter noe med mocha, mahogny, caramel i navnet. Rødt hår er også veldig "in" nå, i og med at det er så mange kjendiser som har denne fargen (Bryce Dallas Howard, Christina Hendricks, etc). Som de andre sier, det skal helst se naturlig ut og gi glød til ansiktet. Kilde: http://www.refinery29.com/springs-3-top-hair-color-trends?page=1 Hun med det rødfargede håret i linken ser ut som hun har farget det med markeringstusj 1
Eliine Skrevet 10. april 2012 #12 Skrevet 10. april 2012 Hårfarger går jo i moter det og, en periode var alle blond, så grå osv. Hvilken farge er det som gjelder nå? -Den fargen som kler deg! -din hud og øyenfarge
Rararara Skrevet 10. april 2012 #13 Skrevet 10. april 2012 Frisøren min sa at nå er det fargene vi alle ville bort fra tidligere som gjelder. De fargene vi tidligere kalte "kommunegrå".. Naturlige farger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå