Gå til innhold

er redd de misbruker papirene mine :(

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Idag skulle jeg få attesterte kopier av nav og hadde med viktige papirer og pass, damen i skranken sa at jeg kan komme imorgen tidlig å hente dem, så fikk jeg bekreftelse på at hun har tatt de imot. Men er så redd at de blir borte eller at noen misbruker dem, der står bla mitt personnr!!! jeg er skikkelig redd å kvalm nå :S håper bare ingen stjeler eller noe... oh jeg angrer som bare det :(:(

Videoannonse
Annonse
Gjest Mildrid
Skrevet

Du er redd for at NAV skal misbruke papirene dine? Neppe, men du skal ikke se bort i fra at de roter dem bort ;)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det skjer heldigvis ikke så ofte (håper jeg) men jeg fikk utlevert en annen persons ferdig utfylte papirer fra NAV. Personnummer, kontonummer, adresse, alt.

AnonymBruker
Skrevet

ja er jo det.ja tenk da at de blir borte?? det er viktige papirer,, er så redd at de roter dem bort! Jeg angrer som en hund!

AnonymBruker
Skrevet

skal jeg gå tilbake å hente dem????

TS

Skrevet

Personlig ville jeg aldri gått bra papirene, jeg ville heller bedt dem ta kopier mens jeg ventet.

Det er originalene mine og dem gir jeg ikke fra meg selv for å kunne hente dem igjen.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror jeg ville gått tilbake og hentet dem for sikkerhets skyld, så du sover godt om natta og slipper å bekymre deg.

Det var jeg som fikk utlevert en annens papirer på NAV, og da jeg gjorde dem oppmerksom på feilen virket det ikke som de brydde seg. Ble møtt med et skuldertrekk.

Jeg ga dem selvsagt ikke pepirene tilbake så de kunne glatte over feilen, da hadde jeg allerede postet dem til personen som eide dem og skrevet til henne at NAV hadde gitt dem til meg ved en feil.

Håper hun skjelte dem ut grundig.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg gikk tilbake til NAV og hentet dem, ba henne stemple og underskrive papirene, jeg bare pleaseee jeg må sende dem idag..

og ve dere hva? er så glad for at jeg gjorde det! NAV roter ting bort virkelig, det er ikke tull.. vitnemålet mitt og papirene mine var blandet med en annen sine papirer, og hun ga meg vitnemålet til en og bare er den din?? tenk om jeg hadde tatt den da?? Så du har nok du AB over meg!

Nå kan jeg ihvertfall slappe av, og de skal jeg aldri gjøre igjen!

TS

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg gikk tilbake til NAV og hentet dem, ba henne stemple og underskrive papirene, jeg bare pleaseee jeg må sende dem idag..

og ve dere hva? er så glad for at jeg gjorde det! NAV roter ting bort virkelig, det er ikke tull.. vitnemålet mitt og papirene mine var blandet med en annen sine papirer, og hun ga meg vitnemålet til en og bare er den din?? tenk om jeg hadde tatt den da?? Så du har nok du AB over meg!

Nå kan jeg ihvertfall slappe av, og de skal jeg aldri gjøre igjen!

TS

:haar:

det er &%¤#enmeg skummelt!

Jeg hadde håpet at det jeg opplevde var noe som skjer meget skjeldent, men der tok jeg feil gitt.

Flott at du fikk papirene dine tilbake :)

Det er skummelt at man ikke kan stole på NAV, og at de tar så lett på dette. :rasende:

AnonymBruker
Skrevet

Om det absolutt ikke hadde latt seg gjøre å få tilbake papirene fra NAV samme dag, så kan du få attesterte kopier på mange andre steder. Bank, skole, postkontor, politistasjon, bibliotek, kopieringsbyrå. Jeg har pleid å gå på biblioteket, og der har jeg alltid fått papirene mens jeg venter :) De tar noen kroner, men det er bare lommerusk.

Bare i tilfelle du skulle få behov for attesterte kopier senere :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...