Gjest frøken am Skrevet 14. april 2012 #41 Skrevet 14. april 2012 Har hatt både AVG, Norton og Avast. Heller mot den siste. Gratis, enkel og bra.
AnonymBruker Skrevet 20. april 2012 #42 Skrevet 20. april 2012 Du kan jo legge til et antimalware program i tillegg. Jeg har kun to beskyttelser på min pc, MSE (Microsoft Security Essentials) og gratisversjonen av Malwarebytes. I tillegg så bruker jeg CCleaner. Samt en rekke add-ons på Firefox, blant annet Adblock Plus, BrowserProtect og NoScript. I hovedsak trenger man vel strengt tatt ikke flere antivirus/antimalware enn de to jeg har. Jeg har prøvd mange av de andre i denne tråden og har funnet ut at de ikke har vært så gode for meg som de liksom skal være. Jeg er MYE på nett, og da er sikkerheten veldig viktig. Tusen takk for flere gode tips Blir kjempeglad av å få gode tips som jeg selv ikke har tenkt på en gang! Tror jeg laster ned malwarebytes... Den ser ut til å være Trend Micros motstykke til Norton Removal Tool, ja. Sikkert ikke dumt å kjøre det, om programmet ikke lengre vises under "Avinstaller programmer" i kontrollpanel, og du mistenker at du ikke fikk bort alt. Vet ikke med Noscript, det finnes til Firefox, men Chrome.. ? Adblock skal visst finnes til Chrome, men jeg har ikke erfaring med hvordan oppsettet i Chrome er (men det må nok lastes ned ja). BrowserProtect virker som smør på flesk spør du meg, da Noscript som standard blokker all scripting på nettsidene man er innom. Takk, Lutetium, hva skulle jeg gjort uten deg? Tusen takk for hjelpen
AnonymBruker Skrevet 20. april 2012 #43 Skrevet 20. april 2012 Har hatt både AVG, Norton og Avast. Heller mot den siste. Gratis, enkel og bra. Jeg har hatt Avast før, men jeg var ikke helt fornøyd med det antivirusprogrammet - det skapte noen problemer for meg. AVG og Norton har jeg ingen erfaringer med. Liker MSE veldig godt, så langt
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå