AnonymBruker Skrevet 10. april 2012 #1 Skrevet 10. april 2012 Hei! Tror jeg er over eksen, men i går når jeg hørte noe om at han hadde begynt med en annen enn, kjente jeg ett stikk.. Hva er tegnene på at man er over eksen?
AnonymBruker Skrevet 10. april 2012 #2 Skrevet 10. april 2012 Man går ikke inn på facebooken hans, man tenker ikke på han eller øyeblikkene og stundene man har sammen. Man ser ikke på bildene av hverandre. Tror det er vanlig å kjenne ett lite stikk når den andre blir sammen med noen andre.
AnonymBruker Skrevet 10. april 2012 #3 Skrevet 10. april 2012 At du er bortimot ravende likegyldig til hva han måtte foreta seg. 5
AnonymBruker Skrevet 10. april 2012 #4 Skrevet 10. april 2012 Jeg var over eksen mer eller mindre samme dag som det ble slutt. Tenker ikke ofte på ham, savner ham ikke, savner ikke forholdet vårt, føler meg ikke ensom som singel. Likevel bryr jeg meg jo fortsatt om ham. Og det vil nok føles litt rart om han får seg kjæreste nå. Er 2 mnd siden det ble slutt, og det tok ikke lang tid før han begynte å date andre jenter igjen. Han holder nå på med en jente hvor det kan bli seriøst. Jeg synes det er litt rart på sett og vis at det gikk så fort, kanskje mest fordi jeg mistenker at han ikke helt takler å være alene, og det er i mine øyne trist og teit. Men samtidig har jeg ikke følt meg sjalu på noen måter. Jeg bare håper på at hun er mindre smart og pen enn meg, haha. Tror det er helt vanlig å føle det sånn, selv om man er helt over eksen. - J 23
OhMickey Skrevet 10. april 2012 #5 Skrevet 10. april 2012 Jeg er helt over exen, men hender fortsatt at jeg er innom facebooken hans eller ser på bilder. Men følte jeg kom fort over han i og med at det var jeg som slo opp. Tror at når man håper at exen snart får seg kjæreste, fordi han fortjener det, da er man nok ganske over exen
AnonymBruker Skrevet 10. april 2012 #6 Skrevet 10. april 2012 Jeg føler meg over eksen, det er 3-4 mnd siden det ble slutt. Jeg er definitivt glad i ham og bryr meg om ham, men jeg vet veldig godt at jeg ikke vil bli sammen med ham igjen, og jeg er faktisk genuint glad når jeg ser han går videre i livet (han har møtt ei jente, vet ikke om det blir noe ut av det, men han er veldig betatt, og utvikler seg positivt på andre områder). Det jeg ikke er helt på plass med for min egen del, er å finne ut hvordan jeg vil leve uten ham - vi gikk inn i roller ingen av oss trivdes med, så nå må jeg bli sikker på hvem jeg er uten en slik rolle. Men er godt i gang.
Gjest "gjest" Skrevet 10. april 2012 #7 Skrevet 10. april 2012 Man kan ta en kopp kaffe ilag med han og damen uten at det gjør en noe.
Lizbeth Skrevet 10. april 2012 #8 Skrevet 10. april 2012 Nå vet jeg 100% sikkert at jeg er over begge mine ekser (men så har jeg da aldri vært forelsket i de heller..), men det jeg merker det best på er at når jeg tenker tilbake, så tenker jeg på hvor utrolig godt det er å ha kommet seg unna. Jeg har ingen interesse av å vite hva han gjør, men når noen snakker om det spiller det ingen rolle det heller. Ingen andre tanker enn "åh, så deilig det er å være meg!" når jeg tenker på at jeg ikke lenger bor med eksen min og lignende. Vanskelig å gi en fasit her egentlig.. 2
Steinar40 Skrevet 10. april 2012 #9 Skrevet 10. april 2012 Hva er tegnene på at man er over eksen? Når du ikke har noe mer med han/hun å gjøre enn du absolutt må. Kunne aldri tenkt meg ei dame som ikke skjønner at historie er historie. Ihvertfall etter at jeg hadde minnet henne på det.
KristinL Skrevet 10. april 2012 #10 Skrevet 10. april 2012 (endret) At du er bortimot ravende likegyldig til hva han måtte foreta seg. Når eksen sier han ikke bryr seg om ting jeg gjør, men blir tydelig sjalu når jeg forteller det, er han egentlig over meg da..? Edit: Han sier forsåvidt at han er over meg, men jeg har mine tvil siden han blir tydelig sjalu enda og fortsatt vil ha sex med meg (når han samtidig har andre jenter). Endret 10. april 2012 av KristinL
Gjest Søgni Skrevet 10. april 2012 #11 Skrevet 10. april 2012 Når eksen sier han ikke bryr seg om ting jeg gjør, men blir tydelig sjalu når jeg forteller det, er han egentlig over meg da..? Edit: Han sier forsåvidt at han er over meg, men jeg har mine tvil siden han blir tydelig sjalu enda og fortsatt vil ha sex med meg (når han samtidig har andre jenter). Jeg tror man må skille mellom å si at man er likegyldig, og å faktisk være likegyldig. At han fortsatt vil ha sex med deg og er sjalu på ting du gjør, virker ikke akkurat som tegn på at han er over deg, vil jeg si. Men hva vet jeg.
AnonymBruker Skrevet 10. april 2012 #12 Skrevet 10. april 2012 Hva er tegnene på at man er over eksen? At du får vite at han har fått seg ny kjæreste og at du er oppriktig glad på hans vegne. Sånn var det i alle fall for meg. Det var vondt i starten, på grunn av savnet. Men etter å ha vært singel en god stund og "blitt kjent med meg selv på nytt", dabbet det av. Vi var ferdig snakka. Og han gikk videre etter noen måneder. Og det var greit.
Gjest Macha Mong Ruad Skrevet 10. april 2012 #13 Skrevet 10. april 2012 Så lenge du tenker deg nok på eksen til å lage innlegg om han på et forum er det et tegn på du fortsatt har litt igjen. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå