hallingbrud Skrevet 20. januar 2004 #1 Del Skrevet 20. januar 2004 Jeg har forsøkt i dagesvis å komme inn på pronovias sin hjemmeside, for de har nå lagt ut 2004-kolleksjonen sin på hjemmesiden. Men jeg klarer ikke å komme meg inn! Er det flere som har dette problemet? Dette er hjemmesiden deres: http://www.pronovias.com/site2004/index.asp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 20. januar 2004 #2 Del Skrevet 20. januar 2004 Jeg kommer inn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hallingbrud Skrevet 20. januar 2004 Forfatter #3 Del Skrevet 20. januar 2004 Så hvorfor klarer ikke jeg det? Jeg sitter på en av universitetets nyere maskiner, så det skulle ikke være noe i veien med den... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 20. januar 2004 #4 Del Skrevet 20. januar 2004 Jeg er ingen dataekpert, så jeg kan nok ikke hjelpe deg der Men vi har noen som heter SHDSL, et hakk kjappere enn ADSL! Men jeg vet ikke om det har noe å si! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tari Skrevet 20. januar 2004 #5 Del Skrevet 20. januar 2004 Jeg har vanlig bredbånd fra UPC... Men, hva er det som skjer da? Kanskje jeg kan hjelpe deg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hallingbrud Skrevet 20. januar 2004 Forfatter #6 Del Skrevet 20. januar 2004 Bakgrunnen deres kommer opp, men ikke resten. Hvis du skjønner hva jeg mener... Den bare jobber og jobber, men vil kun få opp bakgrunnen. (den farvede skjermen bak. Du vet den som først kommer opp før maskinen klarer å få lastet ned resten). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tari Skrevet 20. januar 2004 #7 Del Skrevet 20. januar 2004 Bakgrunnen deres kommer opp, men ikke resten. Hvis du skjønner hva jeg mener... Den bare jobber og jobber, men vil kun få opp bakgrunnen. (den farvede skjermen bak. Du vet den som først kommer opp før maskinen klarer å få lastet ned resten). -enten så er forbindelsen for treg...men det tror jeg ikke -eller så har du et virusprogram som blokkerer for flash. Prøv å "disable" viruskontrollen og prøv igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤Tiili¤ Skrevet 20. januar 2004 #8 Del Skrevet 20. januar 2004 Den virker hos meg og...jeg har bredbånd, men vet ikke om det har noe og si? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hallingbrud Skrevet 20. januar 2004 Forfatter #9 Del Skrevet 20. januar 2004 uæææhhh! Jeg har gått gjennom hjelp-funksjonen- og prøvd å gjøre som han sier. Jeg aner ikke hvordan man disabler viruskontrollen på datamaskinen. Det står at den ikke er aktiv. Jeg gir opp! Datamaskiner er vanskelige... Jeg kan se på den gamle siden til pronovias (2003-kolleksjonen), så det burde ikke være så veldig forskjellig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tari Skrevet 20. januar 2004 #10 Del Skrevet 20. januar 2004 uæææhhh! Jeg har gått gjennom hjelp-funksjonen- og prøvd å gjøre som han sier. Jeg aner ikke hvordan man disabler viruskontrollen på datamaskinen. Det står at den ikke er aktiv. Jeg gir opp! Datamaskiner er vanskelige... Jeg kan se på den gamle siden til pronovias (2003-kolleksjonen), så det burde ikke være så veldig forskjellig. Så ligger ikonene på oppgavelinja i høyre hjørnet, og da kan du klikke på den og velge disable.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hallingbrud Skrevet 20. januar 2004 Forfatter #11 Del Skrevet 20. januar 2004 Jeg fant de ikonene, men disable er ikke noe alternativ. (det er kun open symantec Antivirus som er et alternativ). Kanskje datamenneskene på universitetet har gjort ett eller annet. Sperret det alternativet eller noe. De gjør jo mye annet, som å sørge for at man ikke kan gå inn på visse sider. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tari Skrevet 20. januar 2004 #12 Del Skrevet 20. januar 2004 Jeg fant de ikonene, men disable er ikke noe alternativ. (det er kun open symantec Antivirus som er et alternativ). Kanskje datamenneskene på universitetet har gjort ett eller annet. Sperret det alternativet eller noe. De gjør jo mye annet, som å sørge for at man ikke kan gå inn på visse sider. det er nok tilfelle. Om du sitter på universitetet har de nok gjort slik at du ikke har nok rettigheter til å slå av viruskontrollen, og da sperrer nok den for flash da det er mye slike ting som bringer med seg virus.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vestlandsbrud Skrevet 20. januar 2004 #13 Del Skrevet 20. januar 2004 Hei! Jeg har samme problem som deg med noen sider fordi jeg har vært så klønete å blokkere for alltid. Finner heller ikke ut av hvordan jeg slår av blokkeringen for enkeltsider, og det er SÅÅÅÅ irriterende da! Hadde gitt den som kunne hjelpe meg en stor klem! Er jo ferdig med kjolekjøpet men sitter og planlegger alternative bryllup ut fra alternative kjoler hele tiden :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hallingbrud Skrevet 21. januar 2004 Forfatter #14 Del Skrevet 21. januar 2004 Yess!! Jeg har kommet meg inn på siden via en annen side! Vestlandsbrud, her kan du komme deg inn: http://www.pronovias.com/html/eng/tusfavoritos.asp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå