"Maia" Skrevet 10. april 2012 #1 Skrevet 10. april 2012 Hei! Jeg har hatt spotify unlimited i over ett halvt år nå, og for ett par dager siden sluttet det plutselig å "fungere". Jeg er nå tilbake til gratis-versjonen med reklame og tidssperre. Hvorfor det? Det er flere jeg kjenner som har opplevd det samme nå de siste dagene.. Jeg lurer da på om det bare er noe gale, eller om jeg må bestille på nytt? Det er ikke fordi jeg ikke har penger på kontoen jeg blir trukket fra, fordi jeg betaler på kreditt. Er det noen andre som har opplevd det samme?
AnonymBruker Skrevet 10. april 2012 #2 Skrevet 10. april 2012 Hmm... det samme har skjedd hos meg, og jeg stusset også litt. Men så kom jeg på at jeg fikk nye bankkort for en liten stund siden, da DnB Nor bytett navn og fikk ny logo. Jeg tror rett og slett er det "gamle" kredittkortnummeret mitt jeg har lagret på Spotify, og nå fungerer ikke det kortet lenger.
AnonymBruker Skrevet 10. april 2012 #3 Skrevet 10. april 2012 Samme skjedde meg, fikk mail om at de ikke klarte trekker penger fra kortet mitt (og jeg hadde vesentlig mer enn de 99,- de skulle ha). Jeg har ikke gidda fornye det.
AnonymBruker Skrevet 10. april 2012 #4 Skrevet 10. april 2012 Hos meg og! Jeg opplevde for en stund siden at det "gikk ut", men det var fordi det kortet jeg hadde registrert også gikk ut, så da var det jo ikke så rart. Men fiksa det og nå er det ingen grunn til at det ikke skulle gå. FIkk bare beskjed om at de ikke hadde klart å trekke fra kontoen min. For et par dager siden... Virker jo som det er noe feil generelt da siden så mange opplever det nå..
AnonymBruker Skrevet 10. april 2012 #5 Skrevet 10. april 2012 Hmm... det samme har skjedd hos meg, og jeg stusset også litt. Men så kom jeg på at jeg fikk nye bankkort for en liten stund siden, da DnB Nor bytett navn og fikk ny logo. Jeg tror rett og slett er det "gamle" kredittkortnummeret mitt jeg har lagret på Spotify, og nå fungerer ikke det kortet lenger. Ah.....det kan hende er det som er grunnen hos meg og...
"Maia" Skrevet 10. april 2012 Forfatter #6 Skrevet 10. april 2012 Hmm... det samme har skjedd hos meg, og jeg stusset også litt. Men så kom jeg på at jeg fikk nye bankkort for en liten stund siden, da DnB Nor bytett navn og fikk ny logo. Jeg tror rett og slett er det "gamle" kredittkortnummeret mitt jeg har lagret på Spotify, og nå fungerer ikke det kortet lenger. Registrerte du deg på nytt da? Med det nye kredittkortnummeret ditt, eller ordnet det seg selv?
OneLove Skrevet 10. april 2012 #7 Skrevet 10. april 2012 Registrerte du deg på nytt da? Med det nye kredittkortnummeret ditt, eller ordnet det seg selv? Selvfølgelig må man registrere nytt kortnummer hos Spotify. Jeg hadde blitt alvorlig bekymret om Spotify visste om bankkortene mine uten at jeg gjorde noe. 2
Arlea Skrevet 11. april 2012 #8 Skrevet 11. april 2012 Logg deg inn på spotify.com for status på abonnentet ditt, der kan du også skrive inn ny betalingsinformasjon.
AnonymBruker Skrevet 11. april 2012 #9 Skrevet 11. april 2012 Postbanken/DNB her og samme problemet her. Når nettsiden til Spotify er en vits endte jeg opp med WiMP.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå