AnonymBruker Skrevet 10. april 2012 #1 Skrevet 10. april 2012 Hei! Jeg lurer på om dere som har bestillt fra billigtest.no (tostreker.no) kan svare meg på noe. jeg vurdere å bestille derifra, men lurer på om det er noe avslørende med det når pakken kommer? kommer den til postkontoret med synlig avsender,eller blir den sendt som brevpost? ble inviklet men håper noen skjønner!
AnonymBruker Skrevet 10. april 2012 #2 Skrevet 10. april 2012 Testene blir sendt i hvit boblekonvolutt. Ingenting utenpå konvolutten avslører hvem som er avsender.
AnonymBruker Skrevet 10. april 2012 #3 Skrevet 10. april 2012 Testene blir sendt i hvit boblekonvolutt. Ingenting utenpå konvolutten avslører hvem som er avsender. Ja, ser nå du skriver billigtest.no, jeg leste litt raskt og trodde det stord billigetester.no, de sender nøytralt. De du skriver om vet jeg ikke noe om dessverre. Men kan anbefale billigetester.no da, veldig rask levering.
AnonymBruker Skrevet 10. april 2012 #4 Skrevet 10. april 2012 Mente billigtester.no, og når jeg kommer inn på siden, går det over til tostreket.no, men tusen takk for svar. da skal jeg bestille derifra, kan fort bli dyr å fly på apoteket å kjøpe der hele tiden.. og et annet spørsmål, hvor tidlig kan en ta disse testene? vet jo at en skal vente til en venter mensen, men er så lenge til og er så nyskjerrig!
AnonymBruker Skrevet 10. april 2012 #5 Skrevet 10. april 2012 Mente billigtester.no, og når jeg kommer inn på siden, går det over til tostreket.no, men tusen takk for svar. da skal jeg bestille derifra, kan fort bli dyr å fly på apoteket å kjøpe der hele tiden.. og et annet spørsmål, hvor tidlig kan en ta disse testene? vet jo at en skal vente til en venter mensen, men er så lenge til og er så nyskjerrig! Jeg mener denne siden Jeg har fått positiv billigtest 4 dager før ikm (om ettermiddagen),men streken var da veldig svak.
AnonymBruker Skrevet 10. april 2012 #6 Skrevet 10. april 2012 Jeg bestillte nettopp fra en annen, får håpa de er like flinke med anonymitet, bor på en liten bygd der de liker å snakke.. men takk for svar, da er det bare å smøre seg med tolmodighet:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå