Karry Skrevet 10. april 2012 #1 Skrevet 10. april 2012 Nå er jeg litt der at livet mitt har kommet i balanse etter skilsmisse og diverse, siste 1,5 året har jeg vært helt alene. Hvilket var nødvendig. Men nå ser jeg at jeg fyller all tid med barn (annenvher uke), hus og hjem med som krever sitt når man driver husholdning alene,jobb og trening. Og der stopper det. nesten. Jeg har venner, men mange av dem er fortsatt på "barnekjøret", og lever et helt annet liv enn jeg gjør. På alle måter. Jeg har også barn, men de er størrre og kan være med på mer. Jeg har prøvd nettdating av og til, en god stund siden nå. Jeg tar meg i å bare sitte å klikke og lese andres profiler uten å foreta meg noe særlig, jeg har vært på flere dater men de blir på en måte som jobbintervjuer. Hyggelig og krever konsentrasjon og tilstedeværelse og man tenker og overveier hvert ord som blir sagt. Lite avslappet på en måte, og jeg har pt ikke klart å fremdrive noe kjemi på den måten. Men godt mulig jeg ikke har prøvd nok og bare bør fortsette fremfor å gi opp. Men nå står jeg som sagt rimelig stille, og gidder liksom ikke helt å foreta meg noe. Er lettere å la alt gå videre på det jevne. Samtidig så begynner jeg nå for første gang å faktisk savne en kjæreste. Noen gode tips for å kick-starte?
Gjest -J- Skrevet 10. april 2012 #2 Skrevet 10. april 2012 Noen gode tips for å kick-starte? Speed-dating? Kanskje det er noe du kan delta eller begynne på hvor du møter mer menn i hverdagen? Nettdating har jeg ikke noen erfaring med selv, men det er vel mulig at du har vært uheldig så langt. At det føles ut som et jobbintervju har nok mer med dere to å gjøre enn selve mediumet dere møttes gjennom. Kanskje kjemien rett og slett ikke var der? Når jeg møter en jente jeg liker, så vil jeg jo vite alt om henne, men det føles definitivt ikke som et intervju. Det er viktig å spørre om ting man faktisk bryr seg om og ikke bare høflighetsspørsmål som egentlig er uinteressante og som man ikke bryr seg om svaret på.
Lizbeth Skrevet 10. april 2012 #3 Skrevet 10. april 2012 Nettdating kan jo fungere for noen, men jeg har i alle fall aldri hatt særlig flaks med det selv. Det eneste jeg kan komme på er vel egentlig å dra på selskaper og lignende, og det å møte venners venner
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå