AnonymBruker Skrevet 10. april 2012 #1 Skrevet 10. april 2012 Hva bruker dere som urinbeholder når dere tester (graviditetstest/el-testing)?
AnonymBruker Skrevet 10. april 2012 #2 Skrevet 10. april 2012 tomt syltetøyglass, en gammel kopp, plastglass o.l.
Gjest Spinell Skrevet 10. april 2012 #4 Skrevet 10. april 2012 De gangene jeg har tatt graviditetstest har jeg tisset rett på pinnen. For øvrig får man kjøpt urinprøveglass på apoteket til en billig penge. Samme kan brukes dersom man skal levere urinprøve til lege enten det dreier seg om graviditet, uvi-testing eller annet.
AnonymBruker Skrevet 10. april 2012 #5 Skrevet 10. april 2012 Takk, da blir det en tur på apoteket etterpå. Jeg synes nemlig det er litt ekkelt å tisse i glass e.l. for deretter sette det tilbake i skapet etter vask.. -ts
AnonymBruker Skrevet 10. april 2012 #6 Skrevet 10. april 2012 Takk, da blir det en tur på apoteket etterpå. Jeg synes nemlig det er litt ekkelt å tisse i glass e.l. for deretter sette det tilbake i skapet etter vask.. -ts Hvis du vasker det i maskin er det ingen problem.
-Pus- Skrevet 10. april 2012 #7 Skrevet 10. april 2012 Jeg bruker rømmebeger....som er vasket i maskin på forhånd....og kastes etterpå........... 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå