Gå til innhold

Hvordan ville du blitt fridd til?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tittelen på tråden sier i grunn sitt. Hvordan er ditt dørmme frieri lagt opp?

Grunnen til spørsmålet er fordi jeg skriver på et manus og trenger inspirasjon :)

Takk til alle som svarer :D

Videoannonse
Annonse
Gjest Vazquez
Skrevet (endret)

Må være romantisk i hvert fall. Kanskje i utlandet. Men vil jo ikke bli fridd til med mindre kjæresten er skråsikker på at jeg takker ja.

Endret av Vazquez
Skrevet

Den siste delen er jo vesentlig! hehe.. Blir ikke veldig spesielt hvis man står der og er usikker på hva man skal svare.

AnonymBruker
Skrevet

på en varm sommer dag ..på et toppen av et fjell hvor det er masse masse vind! jeg elsker vind:)

eller i en skog...midt på sommeren..jeg har på meg en hvit fin kjole og uten sko.

eller ute på ridetur.

• Liker 1
Skrevet

aaawww...

I skogen, i hvit kjole og uten sko hørtes utrolig søtt ut :D

Skrevet

På nyttårsaften klokken 00:00. Drømmer om det. :rodmer:

AnonymBruker
Skrevet

aaawww...

I skogen, i hvit kjole og uten sko hørtes utrolig søtt ut :D

jeg vet:) hadde vært det helt utrolig om det skjedde :rodmer: *drømme meg bort*

noen synes kansje det er litt rart at jeg vil det uten sko men det er noe med naturfølelsen...

Skrevet

jeg vet:) hadde vært det helt utrolig om det skjedde :rodmer: *drømme meg bort*

noen synes kansje det er litt rart at jeg vil det uten sko men det er noe med naturfølelsen...

Synes det var veldig romantisk jeg! Ikke minst inspirerende :D

Skrevet

På nyttårsaften klokken 00:00. Drømmer om det. :rodmer:

Så herlig! Med rakettene i bakgrunn :D

Skrevet

Så herlig! Med rakettene i bakgrunn :D

Jaaaa. :rodmer: :rodmer: :rodmer:

Også perfekt start på det nye året, da!

Skrevet

Hehe, for ikke å snakke om det, ja! tihi! :D

AnonymBruker
Skrevet

Synes det var veldig romantisk jeg! Ikke minst inspirerende :D

ja jeg håper da du får noe ut av disse drømmene våre :fnise:

Skrevet

I grunn :D Er egentlig veldig godt å høre hva andre tenker. (Kan bli litt enspora skal jeg finne opp alt på egenhånd) =P

AnonymBruker
Skrevet

I grunn :D Er egentlig veldig godt å høre hva andre tenker. (Kan bli litt enspora skal jeg finne opp alt på egenhånd) =P

det er noe med det ja:)godt man kan spørre på KG :gjeiper:

Skrevet

At jeg og den lekre dama gikk i en italiensk bye og vi begge hadde på oss luftige lekre sommerkjoler. Da vi så noe brudekjoler i ett vindu spurte hun om vi kunne kjøpe oss hver sin brudekjole og gifte oss i kirken.

Skrevet

det er noe med det ja:)godt man kan spørre på KG :gjeiper:

Hva man ikke kan bruke KG til! =D hehe

Skrevet

Det må være på et sted som betyr noe for oss, kanskje på stedet vi møttes, altså på den videochatten? :fnise:

Nei, men mitt drømmefrieri må vel være ved en fin strand eller innsjø, en sen sommernatt. Bare han og meg, en flaske hvitvin og en fin ring i måneskinnet. :rodmer:

AnonymBruker
Skrevet

Definitivt ute i skogen. Vi er begge friluftsmennesker og glade i å være ute, så drømmefrieriet måtte blitt noe sånt som at vi var ute på den faste runden vår i heia, og at vi stoppet på et utkikkspunkt. Han holder rundt meg og vi ser litt utover, og han hvisker i øret mitt at han elsker meg og om jeg vil gifte meg med han :yvonne: Åh, sukk.

AnonymBruker
Skrevet

Hva med frieri av dama på skuddårsdagen? Ikke min drøm, men :)

Drømmefrieriet mitt hadde vært i senga med typen, en lørdagsmorgen. At han hadde stått opp litt før meg, lagt frokost på senga, og fridd på sengekanten :romeo:

AnonymBruker
Skrevet

Mitt drømmefrieri er i fjellheimen på en fjelltopp med fin utsikt. Vi har gått flere dager i fjellet, men likevel har han klart å skjule en flaske sjampanje eller noe annet godt som han tar fram (kan like gjerne være god tomatsuppe). Like etter frieriet setter vi oss ned på sitteunderlagene og nyter utsikten og koser oss.

Drømmefrieri nr. 2 er på kanotur. Vi har slått opp teltet, laget middag på primus og setter oss ned for å nyte roen og solnedgangen over det stille vannet. Da kan han gjerne fri :)

Tror ikke det kommer til å skje slik, da jeg har en ytterst uromantisk mann. Men håper i mitt stille sinn at dersom han ønsker å fri en gang, så havner han i denne tråden, leser det jeg har skrevet og tenker at det var en fin måte å fri på :)

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...