Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er utrolig overrasket nå. Jeg har funnet en hudkrem fra Nivea som er utrolig god. Jeg får silkemyk hud av den og det varer hele dagen. Jeg trodde man måtte ha dyre, fancy produkter for å få fin hud, og jeg har nettopp kjøpt meg en hudkrem fra Decleor for massevis av penger. Er det mulig at denne kremen fra Nivea virkelig er så god, eller vil den ødelegge huden min i lengden?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er utrolig overrasket nå. Jeg har funnet en hudkrem fra Nivea som er utrolig god. Jeg får silkemyk hud av den og det varer hele dagen. Jeg trodde man måtte ha dyre, fancy produkter for å få fin hud, og jeg har nettopp kjøpt meg en hudkrem fra Decleor for massevis av penger. Er det mulig at denne kremen fra Nivea virkelig er så god, eller vil den ødelegge huden min i lengden?

Du sier ikke hvilken krem fra Nivea, det kan sikkert ha litt å si.

Selv ødela jeg huden min med uvettig bruk av billige kremer/rensemidler av feil typer, blant annet fra Nivea. Nå er det bare Decleor som gjelder her i huset. Men det er ikke dermed sagt at din hud vil reagere på samme måten, det er vel mange som bruker billige merker hele livet uten å få problemer? Det er heldigvis ikke alle som har så ømfintlig og vanskelig hud som meg.

Skrevet

Nei, huden din blir ikke ødelagt av billige kremer så sant du ikke har allergier el. Når sant skal sies kan man reagere på overprisede kremer til 590 kroner også. Tror det er viktigere å bruke litt rikere kremer med bedre kvalitet når man bikker 30.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...