AnonymBruker Skrevet 10. april 2012 #41 Skrevet 10. april 2012 Jeg har blitt såpass gammel, at jeg liker best de gamle komikerne. Det er trist at flere av disse nå er døde. Blandt mine favoritter er: KLM Leif Juster Trond Viggo Øyvind Blunck Hege Schøyen Otto Jespersen + mange flere. Harald Eia & co kan være morsomme til tider. Jeg liker ikke alle de "nye" humoistene noe særlig. Morten Ramm og gjengen fra Torsdag kveld må vel være verstingene i så måte. Humoren virker lite gjennomarbeidet, og det blir for mye skrik, skrål og tiss og bæsj etter min smak. Jeg skjønner ikke at det er så mange som liker dette. Kristian Valen kunne vært bra, men han blir litt for "overkill"... For ikke å glemme Harald Heide Steen!
Vofsitofsi Skrevet 10. april 2012 #42 Skrevet 10. april 2012 ELSKER Espen Eckbo. Han er vel favoritten. Men så elsker jeg også Truls Svendsen. Og Trond Viggo Torgersen. Liker også Eia og Tufte Johansen. Og KLM. Og Gustav Nilsen Jeg ler sjelden eller aldri av Raske Menn, og jeg liker ikke Kristian Valen. Torsdag kveld fra Nydalen glimter til av og til, men ikke nok til at jeg ser på det fast. Av de gode gamle vil jeg nevne Rolf Wesenlund og Harald Heide Steen Jr.
Lutetium 71 Skrevet 10. april 2012 #43 Skrevet 10. april 2012 (endret) Gustav Nilsen, er det han som er god på Knut Risan? Det var han visst! Han er ihvertfall god på Prøysen også: Endret 10. april 2012 av Lutetium 71
Vofsitofsi Skrevet 10. april 2012 #44 Skrevet 10. april 2012 Gustav Nilsen, er det han som er god på Knut Risan? Det var han visst! Han er ihvertfall god på Prøysen også: Han er god på mange! Morten Harket, Jostein Pedersen, Aune Sand og Eivind Hellstrøm blant annet
MiniMjau Skrevet 10. april 2012 #45 Skrevet 10. april 2012 Gustav Nilsen sin Eivind Hellstrøm-parodi er jo sjukt sjukt bra! jeg så de på Julelatter i fjor og til og med de på scenen begynte å le av hele greia!
Ixnay Skrevet 10. april 2012 #46 Skrevet 10. april 2012 Raske menn Dagfinn Lyngbø Persnille Sørensen Anne-Kat. Hærland Lisa Tønne Trul Svendsen (kan jo le bare man ser mannen) Tidligere likte jeg godt Thomas Giertsen, men han synes jeg har tapt seg. Så han live en gang og det var veldig morsomt!
Sofie_22 Skrevet 10. april 2012 #47 Skrevet 10. april 2012 Linn Skåber, Pernille Sørensen, Knut Nærum, Morten Ramm og ikke minst Truls Svendsen. Må nesten legge til et klipp av sistnevnte.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå