Gå til innhold

Hvordan lager man en hjemmeside?

Anbefalte innlegg

Gjest En gjest.
Skrevet

Jeg har ikke egen pc og er avhenig av og bruke offentlige utlånspc`er.

Jeg har ikke annen datakunnskap en vanlig bruk av internett det vil si chat og søkevirksomhet samt enkel bruk av word.(enkel skriving).

Kan noen gi meg grunnleggende innføring??

Er dette dyrt?

Jeg har ikke råd dersom dette koster mer en 500 kr.

Videoannonse
Annonse
Gjest En gjest
Skrevet

Siden jeg skal lage trenger ikke å være spesielt fancy.

Det holder at den er enkel og oversiktelig.

Skrevet

Å lage en profesjonell side vil ta tid eller koste penger, men du er allikevel avhengig av tid. Om du vil ha en liten privat side forslår jeg at du går på www.yahoo.com og lager en side der. De har alt du trenger der :) www.geocities.com kan også brukes :)

Gjest En gjest
Skrevet

Engelsken min er ikke så fryktelig god så når jeg skal være førstegangstarter med henhold til en hjemmeside er jeg avhengig at instruksjonen er på norsk.

Gjest En gjest
Skrevet

Problemet er jo som sagt at jeg ikke har egen pc men er avhengig av offentlige utlånspcer.

Skrevet
Tror du også kan lage en hjemmeside på www.home.no

Etter jeg så denne tråden har jeg "mekket" meg en enkel siden. Bra nok for meg som er sånn passe grønn på data :blunke:

Skrevet
Problemet er jo som sagt at jeg ikke har egen pc men er avhengig av offentlige utlånspcer.

Er ikke sikker på om www.home.no har html builder (en sånn som du kan lage sidene med). Det kan kanskje noen andre svare på. Prøv å klikk på den lenken allikevel. Om det ikke fungerer for deg vil jeg råde deg til å stikke over til en kompis med pc og lage en side med FrontPage og få ham til å hjelpe deg med å laste den opp. Siden kan du bare bruke utlåns pc'er og oppdatere den.

Gjest Anonymous
Skrevet

Skaff deg Microsoft Frontpage - en enkelt løsning for nybegynnere. Det er som å bruke word nesten. Lurt å skaffe seg bøker på biliotek for fremgangsmåte.

Anbefales!

Skrevet

Til dere som har home.no hjemmeside. Kan man endre fra enkel mal til mer kompleks mal? Noen som vet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...