Gå til innhold

Flaut, flaut, flaut

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Kinga

Hadde en litt trasig episode her om dagen.

Satt på skolen og leste til eksamen. Så pakker jeg sakene mine og skal reise hjem, stikker innom toalettet først. Og da oppdager jeg...

At buksen har gått opp i sømmen i baken! Ikke så rent lite avslørende glipe for stumpen.

...og det var selvfølgelig den dagen jeg valgte å gå uten truser icon_biggrin.gif

Ble en noe anstrengt skolevei hjem, ja.

Snakk om å lufte husdyret... icon_razz.gif

Noen som har vært like flaue?

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Skulle tro at du fikk nok oppmerksomhet den dagen det skjdde, så jeg fatter ikke at du må fortelle det til oss også!

Utrolig uinteressant spør du meg! Skaff deg en type som kan vise deg oppmerksomhet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Janna

Hi hi så gøy icon_biggrin.gif

Sikkert flaut da, men noe å le av når du sitter i gyngestolen og strikker sokker til barnebarna icon_lol.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*ler*

Ikke like ille kanskje, men noe lignende.

Skulle en kjapp tur på butikken, og hadde på et skjørt - som jeg selvsagt glemte hadde ødelagt glidelås.

Jeg gikk ikke uten truse heldigvis icon_lol.gif

men brukte jo string, så det var vel lettere lufting der også.

Flere av naboene hadde jo kjørt forbi meg, litt småflaut neste gang vi møttes icon_biggrin.gif

Men, når sånt skjer så pleier jeg å tenke at de sikkert har sett noe lignende før...

Pyttsann.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*ler*

hehe....

Jeg var på klassefest en gang (helt i begynnelsen av skoleåret -en såkalt "bli-kjent-fest), på et utested. Jeg hadde på et av disse stretch-miniskjørtene som var veldig populære første halvdel av 90-tallet. De er ganske fine, men akk!! De har en veldig tendens til å "skli opp" så de bare blir kortere og kortere og til slutt ligger rundt livet.

Dette skjedde med meg -på dansegulvet. Plutselig så jeg ned og oppdaget at jeg ikke lenger hadde skjørt på. Iallfall dekket ikke skjørtet lenger stay-upsene og stringen, noe det var meningen det skulle gjøre!!

Nelle icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Janna

He he icon_smile.gif Deilige minner icon_smile.gif

Minner meg om for et par uker siden. Jeg hadde på meg en hvit singlet og et fargesterkt omslagsskjørt som folk ser mye på. Det trekker til seg blikk!

Jeg spaserer mot butikken, glad og lystig, uten truse under...

Her kommer klassikeren: Et plutselig vindkast. Gud så flau jeg var icon_biggrin.gif Men bare et lite øyeblikk. De få som så det holdt jo på å kjøre av veien... Heldigvis gjorde de det ikke icon_lol.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kinga

He, he, he icon_biggrin.gif

Det er litt greit å vite at det er flere som har vært like flaue, det gjør det lettere å komme til det stadiet der man bare kan le av hele episoden. For meg var dette her veldig pinlig, jeg som liksom skal være så pen og ordentlig i tøyet.

Til første anonyme som nevner dette med oppmerksomhet: Dette er ikke typen oppmerksomhet jeg ønsker rundt meg og min person. Det å gå ut "offentlig" med det her på KG, blir en måte å ta litt av brodden vekk fra hele fadesen for min del. Beklager om du ikke fant det interessant, det var heller ikke meningen å være dyptpløyende intellektuell med et sånt innlegg. Greien var bare etterhvert å kunne le av alt sammen, og ikke gremmes mer enn nødvendig over det. Sånt er det rom for her på KG, etter min mening. Tenk over en gang du har vært fryktelig flau pga. noe; er det ikke greit å kunne le av seg selv - og samtidig få andre til bare å le med, ikke fordømme deg for det som har skjedd?12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

icon_lol.gificon_lol.gificon_lol.gificon_lol.gif Så morro dere er icon_smile.gif Min kommende svigersøster satt fast skjørtet sitt i rulletrapp en gang hun. Plopp så stod hun i trusa icon_smile.gif

Jeg går med dynedress og sjerkoser året rundt jeg.Bare for å være på den sikre sida icon_wink.gificon_smile.gif 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si at omslagsskjørt kan være veeeldig skumle, spesielt når man skal løpe fort for å nå bussen...Gjelder å ni-holde i skjørtet da! icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Til Anonym Den Sure.

I FAQ finnes det et punkt i reglene: "Useriøse innlegg-vi ønsker å være seriøse på KG icon_smile.gif (Plass for god humor har vi riktignok )"

Hvor er din humor da, sukkerklompen? icon_razz.gif

sinna.gifPMS-RaniHehe.gif1212[ Dette Innlegg er endret av: Rani den 2002-05-25 19:24 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Omslagsskjørt ja.....farlige greier icon_smile.gif

Gikk fort igjennom et kjøpesenter, hadde litt hastverk. Plutselig kjente jeg at det var så luftig....og oppdaget at knuten hadde løsnet!!!!!!Jeg greide å gripe tak i skjørtet før det forsvant ned på gulvet, kikka rundt meg og oppdaga en mann i 50-årene ni-glane (gamle grisen...)

Værste var at jeg ikke hadde noe spesielt fin truse på meg icon_frown.gif Gammel-Sloggi-Tante-Rød-truse....ble en smule rød i toppen ja...

Hadde faktisk vært bedre om jeg hadde gått truseløs icon_wink.gif

Klem Zafir

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trikset med omslagsskjørt er en sikkerhetsnål strategisk plassert omtrent midt på låret, hvis man ikke vil at det skal skje spennede saker og ting. Jeg har blottet mye mer enn det jeg ville før jeg fikk tips om sikkerhetsnåler.

Catzy12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kinga

Godt tips, Catzy!

Jeg har forøvrig kommet fram til at heretter har jeg alltid med meg en jakke/strikkejakke e.l. i tilfelle rottefelle. Da en som går nedenfor baken eller som tar seg ut å knyte rundt livet om det skulle gå hull i buksen igjen...

Gliser fortsatt av dere, jenter; rulletrapphistorien var en schläger!

icon_biggrin.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

hm.. husker en gang for mange år siden da jeg var med en kjæreste på en nokså flott fest, tror det var noen som feiret et rundt år. Kjente nesten ingen og var den unge kjæresten som var med. Hadde stilig, rød kjole som var nokså lårkort for å si det sånn. (Den gang da hadde man ben og kropp til slikt, sukk).

Etter et besøk på toalettet var jeg ikke nøye nok med å rette på sakene bak, en slumsethet som antagelig har nær sammenheng med antall konsumerte alkoholenheter ja.

Jeg presterte å dra strømpebuksa (helt tynn) over kjolen bak... hvilket igjen vil si at skjørtet lå i en klump på korsryggen og at jeg gikk der med trusestumpen helt bar. Heldigvis var dette før stringtrusenes tid.

Men flaut var det ja. Oppdaga det ikke før jeg var kommet inn i lokalet igjen og folk begynte å le. *uffameg*, det er sånn fylleflause, og det er enda flauere enn den tilfeldige vinden....

martina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn ca det samme skjedde meg.

Var i byen en lørdag, gikk litt rundt og kikka sammen med kjæresten.

Han er "klåfingra" (ikke negativt d vel..*s*) og tok meg mye overalt på kroppen, rumpa og det hele. Er vant til det og reagerte ikke på det..

Da han sa "så kult at jeg kan gå å kjenne på rumpa di" tenkte jeg ikke noe over det heller, har da gjort det før.

Eh,ikke før jeg kjente fingre som måtte være innenfor stoffet på buksa.. og jeg har da ikke glidelås bak..

Joa, buksa hadde revna i baken.. og ingen genser,bare en kort topp. oooooops

Hadde det ikke vært for at jeg ikke liker shabby joggebukser, ville jeg nok gått med det. Det er tryggest;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En vakker sommerdag hadde jeg på meg en lett, kort sommerkjole. Den verken revnet eller havnet nedi strømpebuksa, men jeg tok en skikkelig "Marilyn Monroe" da jeg sto og ventet på bussen hjem. Dette var på bussterminalen, og før bussen kommer, så stiller man seg i kø foran en glassdør som glir opp når bussen kjører inn på plassen. Vel, jeg var superrask og stilte meg først i køen - det jeg ikke visste var at jeg sto over en rist, og opp fra rista så ble det blåst opp luft......Dere skjønner tegninga...

Det må ha vært et syn for alle de i køen bak meg... icon_razz.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...