AnonymBruker Skrevet 9. april 2012 #1 Skrevet 9. april 2012 Jeg syns det er så mange tråder om å være misfornøyd, så det hadde vært hyggelig å høre om det motsatte Hvis du er fornøyd med kroppen; hvordan ser du ut? Jeg håper det er litt forskjellige kroppstyper da.
Gjest Belle Gunnes Skrevet 9. april 2012 #2 Skrevet 9. april 2012 Ja jeg er fornøyd med min kropp og har ingen problemer med å være naken forran andre. Men jeg er mer fornøyd med kroppen min når jeg er i god form. Da er kroppen så mye mer samarbeidsvillig også og jeg orker og klarer mer da. Selv om jeg har gått opp en del kilo de siste årene, er jeg fornøyd med det. Fått mer rumpe og pupper og det kler kroppen min, men magen vil jeg gjerne stramme opp av blant annet praktiske årsaker, som at jeg har en del klær som ikke passer så godt nå og som jeg savner å bruke. Jeg har alltid bedrevet med fysiske aktiviteter, som har gjort at jeg har holdt meg i form bestandig (borsett fra et ufrivelig opphold de siste årene). Er 162 cm og veier 60 kg (i mange år veide jeg 52 kg).
Cathrine88 Skrevet 9. april 2012 #3 Skrevet 9. april 2012 Jeg er stort sett fornøyd. Er danser, trener mye og er vel egentlig aller mest fornøyd med hva jeg klarer å gjøre med kroppen, men er fornøyd med hvordan den ser ut også. Innimellom kan jeg synes jeg er for tynn og i blant synes jeg at jeg har for definerte muskler, men det går fort over og jeg begynner å tenke på noe mer interessant. :gjeiper: Er 165, rundt 50 kilo og spinkelt bygd. 2
MsLeela Skrevet 9. april 2012 #4 Skrevet 9. april 2012 Ja, jeg er fornøyd. Er 173 og 54kg. Har veldig spinkel beinbygning, så det er ikke så ille som det ser ut som, kanskje. Men er tynn ja Hvis man skal være veldig kritisk, så er det sikkert en del ting man kunne "fikse på". Men så mye oppmerksomhet som jeg får per i dag, er det ikke snakk om! 1
Gjest Silvermist Skrevet 9. april 2012 #5 Skrevet 9. april 2012 Jeg er fornøyd med kroppen min. Trener styrke for å holde den sterk og sunn. Er 164 og veier 55 kg. Det jeg er mest fornøyd med er at kroppen er frisk og sunn, og at den spiller på lag med meg.
Gjest *Maja* Skrevet 9. april 2012 #6 Skrevet 9. april 2012 Er superfornøyd. Er 30 år og ser bedre ut i dag enn da jeg var 18 Er sunn, sterk og i knallgod form. Har en sunn livsstil uten å være fanatisk 3
Athene Skrevet 10. april 2012 #7 Skrevet 10. april 2012 Jeg kunne ikke vært mer fornøyd, det er ingenting jeg ville korrigert på. En del av det er gener/flaks, men mye er også hvordan jeg har tatt vare på kroppen hele livet. Jeg har drevet med løp i alle år, og de siste årene har jeg også vært veldig kostholdsbevist. Det vil si at jeg aldri har slanket meg og spiser det jeg vil, men er opptatt av at kostholdet skal bestå av rene råvarer og mye grønnsaker. Kroppen er sterk, og jeg blir skjeldent sliten eller har vondter. Jeg synes det er det viktigste. 2
Aviale Skrevet 10. april 2012 #8 Skrevet 10. april 2012 Ja, jeg er fornøyd med kroppen min. Er 170 og veier 60 kg, har trent meg opp på styrke sånn at jeg har bittelitt definerte muskler. Stolt av dem, selv om de så vidt synes Skulle gjerne hatt større pupper, men that's it - og de vokser jo egentlig fortsatt, selv om jeg er 18
OhMickey Skrevet 10. april 2012 #9 Skrevet 10. april 2012 Er fornøyd med egen kropp, endelig. Måtte bare vokse opp først. Er må 21 år, 180 høy og veier 58 kg. Ble mer fornøyd det sekundet jeg startet med styrketrening
AnonymBruker Skrevet 10. april 2012 #10 Skrevet 10. april 2012 Fornøyd helt til jeg står vedsiden av en skjønnhet. 2
Gjest Vinglepetra Skrevet 10. april 2012 #11 Skrevet 10. april 2012 Fornøyd helt til jeg står vedsiden av en skjønnhet. enig
Gjest "gjest" Skrevet 10. april 2012 #12 Skrevet 10. april 2012 Vel, jeg liker ikke magen min etter operasjonen, men jeg har fremdeles de flotteste puppene.
Vianne Skrevet 10. april 2012 #13 Skrevet 10. april 2012 Jeg kan ha dager der alt er ræva, men mest er jeg vel fornøyd. Jeg har født tre barn, men har omtrent lik kropp som før. Er kanskje litt for tynn, men sliter med å legge på meg. Trener moderat, og har lett synlige muskler jevnt over.
AnonymBruker Skrevet 10. april 2012 #14 Skrevet 10. april 2012 Jeg er ganske så fornøyd, ja. Jeg er 169 cm høy, 65 kg tung. Jeg trener mye kampsport og tung styrke. Jeg har lav fettprosent, og en god del muskler, så musklene synes ganske bra. Jeg har skikkelig markerte skuldre, noe jeg er skikkelig fornøyd med. Smal midje, små pupper (noe jeg faktisk også er fornøyd med, synes det er praktisk og greit), brede hofter. Jeg vet en del kvinnfolk nok synes kroppen min er for muskuløs og hard, men med hoftene og midjen ser jeg ganske langt ifra maskulin ut, så jeg er happy.
isbiten. Skrevet 10. april 2012 #15 Skrevet 10. april 2012 Jeg er ganske fornøyd, det meste av tiden. er 1.72 m høy. Veier 69 kg. Trener mye, og det vises litt på kroppen, særlig armene, ryggeb og bena, selv om fettprosenten kunne vært litt lavere. Har en liten kosemage og ei god og rund rumpe, men føler meg allikevel ganske godt trent og fornøyd
-Englefjes- Skrevet 10. april 2012 #16 Skrevet 10. april 2012 (endret) Jeg rakk akkurat å bli fornøyd med kroppen min igjen etter svangerskap før jeg ble gravid med nestemann. Da var jeg relativt muskuløs med definerte muskler i overkroppen, men samtidig pupper og feminine hofter, rumpe og lår; omtrent akkurat slik jeg synes jeg kler best å være. Jeg har mao. en ny opptreningsperiode i sikte om en del måneder, men det tar jeg som det kommer. Jeg vet at jeg med all sannsynlighet kommer meg tilbake i form igjen etter fødsel, og gidder ikke stresse så mye med det. Det tar gjerne litt tid, men det er helt greit. Endret 10. april 2012 av -Englefjes-
The Kitten Skrevet 10. april 2012 #17 Skrevet 10. april 2012 Jeg er fornøyd med egen kropp. Det jeg liker best er ryggen og leggene mine. Imidlertid er jeg mest fornøyd med at kroppen min har tilgitt meg for at jeg lot den gjennomgå et helvete i flere år, da jeg slet med bulimi. 1
AnonymBruker Skrevet 10. april 2012 #18 Skrevet 10. april 2012 Det varierer fra dag til dag. Er 164 cm og veier 51 kg. Vil gjerne ha litt mer muskler, og mindre lår.
Binta Ba Skrevet 11. april 2012 #19 Skrevet 11. april 2012 173, veier rundt 88-90, tenker jeg. Og jeg er rimelig fornøyd. Magen kunne vært strammere, men den viser egentlig bare at jeg har bært frem den fine ungen min. Jeg er i god fysisk form, selv om jeg ikke er "trent". ( Tror alle har sine dårlige dager hvor man er mer blæh, men jevnt over er jeg glad i meg sjøl. ) 2
AnonymBruker Skrevet 13. april 2012 #20 Skrevet 13. april 2012 Jepp! Synes jeg har sexy armer (slanke og faste), tydelige magemuskler, naturlig slank. Og den funker Skulle hatt litt strammere lår under rumpa og enda mer tydelige magemuskler, men det har man treningssenter for.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå