AnonymBruker Skrevet 9. april 2012 #1 Skrevet 9. april 2012 Jeg er ikke en veskeperson, men har innsett at jeg trenger en selskapsveske til en gallakjole jeg har. Denne kjolen er blå og jeg ønsker meg en blåveske. Er det noen som har noen fine sider hvor man kan få kjøpt selskapsvesker? Merker betyr ingenting. Fint hvis det ikke er altfor dyrt.
KristineDreams Skrevet 9. april 2012 #2 Skrevet 9. april 2012 Alle de store nettklesbutikkene har jo vesker, så du kan jo se der? Dette er de nettbutikkene jeg vet om: - Nelly.com - Bubbleroom.no - Asos.com - Ellos.no - Laredoute.no - Miinto.no - Forever21.com (tror de har vesker også) - Nastygal.com (veldig usikker, men du kan se)
Karmosin Skrevet 10. april 2012 #3 Skrevet 10. april 2012 Jeg kjøper selskapsvesker (flertall, ja...) fra folk på Etsy. Der er det lett å finne noe som ikke er dyrt, men spesielt. Hvis denne veska skal matche kjolen blir det imidlertid vanskelig å kjøpe på nett, men om du kan få tatt av en liten prøve av kjoletøyet er det flere Etsyselgere som kan ordne noe spesiallaget - eller kanskje noe sånt som dette kan passe?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå