Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har erfaring med å gjøre dette selv? Er så lei av napping! Men på noen pakker med ansiktsvoks står det at de ikke skal brukes rundt øynene...? Blir resultatet bra, eller er det bare vondt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har aldri vokset det selv, kun på frisørsalong. Det gjør veldig vondt.. føltes som om øyelokkene mine ble revet av :o

Huden var irritert i 5 dager etter det og jeg holder meg egentlig til napping nå 8)

Skrevet

Ja, det er kjempevondt! :grine: napper heller ja!

Gjest Skrållan - ikke innlogget
Skrevet

Synes faktisk ikke det er så vondt jeg? Napping er myyyye vondere... Så jeg vokser, og jeg vokser selv!

Gjør det alltid om kvelden, og smører på aloe vera (direkte fra plante) i tjukke lag. Lindrer godt sårhet og huden ser ikke rød og irritert ut dagen etter.

Bruker Veet ansiktsstrips som jeg klipper i fire (en gang på langs, en gang på tvers lissom).

Skrevet

Jeg har vokset mange ganger hos hudpleier, har aldri våget og gjøre det selv. Foretrekker voksing i 5 min framfor napping i 20... Ja, jeg har veldig kraftige øyenbryn

Skrevet
Jeg synes det er litt deilig å nappe   :o

Jeg også, dødsdeilig!

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har brukt laser til all permanent hårfjerning, også på øyenbrynene. Koster litt, ja, men da er det borte for godt! Besøk en laserklinikk for test og info.

Gjest håreka
Skrevet

har vært på laserleting på hudsalong, fikk en demonstrasjonsblink på bikinilinjen da jeg sa jeg var skeptisk. idag, 1 mnd etterpå, ser jeg ingen forskjell, og synes ikke hårveksten engang har minket på det området hun "laserblinket" meg.

Juks spør du meg!!

Skrevet

Vet noen om steder man kan få vokset bryn i majorstua frogner området???

• 3 måneder senere...
Skrevet
har vært på laserleting på hudsalong, fikk en demonstrasjonsblink på bikinilinjen da jeg sa jeg var skeptisk. idag, 1 mnd etterpå, ser jeg ingen forskjell, og synes ikke hårveksten engang har minket på det området hun "laserblinket" meg.

Juks spør du meg!!

Du må ha fått vannvittig dårlig info!!! En behandling gir ingen synlig forskjell. Det er kun de aktive hårsekkene som kan behandles, og kun 20-30 % er aktive om gangen. DVS at gjennom de 3-4 første behandlingene kan det komme tilbake lik hårmengde, fordi en like stor porsjon hårsekker våkner opp av dvalen, helt til alle har vært gjennom en behandling i sin aktive fase. Derfor må beh. gjentas 4-7 ganger (gj.snitt).

Skrevet

Jeg napper og holder det ved like med sånn øyenbrynskniv, jeg...

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg også, dødsdeilig!

Godt å høre at det er fleire som meg... :-)

Elles funkar jo slike augnebrynsknivar, som Imari nevnte, bra.

Skrevet

Øyebrynskniv? Hva er det for noe?

Jeg er også ganske lei den evinnelige nappinga, og prøver gjerne voksing eller laser. Hvor mye koster de forskjellige behandlingene, og er de permanente, eller må man regne med å behandles flere ganger?

Gjest Anonymous
Skrevet

Øyenbrynskniv kan bla kjøpes på Vita.

Gjest Anonymous
Skrevet

Laser ca. 900,- pr.beh. Må gjentas til alle hårsekkene er behandlet, men de som er behandlet, er øelagt for alltid.

Skrevet

Men hva koster det å få vokset på salong?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...