Gå til innhold

Ulykkelig forelsket, og interessant i en annens øyne.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har kommet opp i et dilemma. Ikke ut av intet. Men likevel plutselig. Jeg har gått hen og forelsket meg i en gutt! En gutt jeg har hatt noe sporadisk på gang med siden november, som neppe blir noe mer.

Midt i februar traff jeg en annen gutt. Vi dro på en koselig kaffe-date, men da det uti samtalen viste det seg at han og min ulykkelige forelskelse spiller på samme idrettslag, så trakk jeg meg.

Sist helg traff jeg tilfeldigvis begge igjen. Hver sin kveld. Først den hyggelige daten, som var overivrig over å treffe meg igjen. Han klemte, koste og komplimenterte. Vi kysset litt. Jeg fortalte alt om min ulykkelige forelskelse, men det gjør ham ingenting. Sier han.

Min ulykkelige forelselse traff jeg kvelden etter, som forteller meg at han har mye rot i livet sitt, og ikke vil ha meg inn i det. Vi kysset, og han dro hjem. Ut av livet mitt for godt, denne gang, tror jeg.

Så. Nå får jeg en melding av den hyggelige daten om jeg vil treffes, eller om det blir for rart for meg. Han er hyggelig. Men jeg klarer ikke føle noe for ham nå når jeg er så sterkt tiltrukket av en annen, som jeg ikke kan få....

Så hva gjør man da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Unngår begge? Den ene kan du ikke få, og det er ikke rett å gå inn i et forhold med en person man egentlig ikke har følelser for.

AnonymBruker
Skrevet

Slutt nå i hvert fall å kysse en du ikke vil ha noe forhold til, ikke rart han får forhåpninger da.

AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg har tenkt på det. Det var jo det jeg gjorde sist. Jeg vet bare ikke om jeg kan sitte og vente lenger til forelskelsen slipper taket, for da er jeg redd livet kan gå meg forbi. En vet jo ikke om det kan utvikle seg til noe med andre også med tiden dersom jeg lar ham slippe til. Og jeg er jo ærlig om det også, at jeg behøver tid.

TS

Gjest Maruwan
Skrevet

Så. Nå får jeg en melding av den hyggelige daten om jeg vil treffes, eller om det blir for rart for meg. Han er hyggelig. Men jeg klarer ikke føle noe for ham nå når jeg er så sterkt tiltrukket av en annen, som jeg ikke kan få....

Så hva gjør man da?

Du er ikke over noen før du har funnet noen ny, så jeg syns du skal kjøre på med han som liker deg. Om ikke noe annet kan du bruke ham som en rebound, og kanskje, hvis du er heldig, så utvikler du noe dypere for ham på sikt. Uansett har du jo fortalt ham hvordan ståa er, så du har heller ingen grunn til å ha dårlig samvittighet.

AnonymBruker
Skrevet

Unngår begge? Den ene kan du ikke få, og det er ikke rett å gå inn i et forhold med en person man egentlig ikke har følelser for.

Liv Maria ;)

Skrevet

Liv Maria ;)

Excuse moi? :klo:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Slutt nå i hvert fall å kysse en du ikke vil ha noe forhold til, ikke rart han får forhåpninger da.

Ja. Ikke så gjennomtenkt det der. Jeg ble litt revet med av hele situasjonen, men klarte hvertfall å stoppe der, selv om han ville mer. Hadde hauger og lass av fylleangst dagen etter også, men min hyggelige date sa at det trengte jeg ikke ha. Takk, men jeg fortjente nok den..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...