Gå til innhold

Selge leilighet i Bergen sentrum

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg skal selge leiligheten min i Bergen Sentrum. Den er 70m2, 2 soverom, peis, nytt kjøkken, og er en veldig spesiell loftsleilighet.

Håper å få opp mot 3 mill for den.

Noen som har en megler å anbefale meg? Ellers andre tips til salget?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg anbefaler Aktiv på det varmeste! De er litt dyrere enn andre, men noen av meglerne deres er absolutt verdt det. Det er lurt å avtale møte med flere meglere, før du bestemmer deg. Hvis du er usikker på hvem du skal velge, kan det rett og slett være at ingen av dem er verdt å satse på. Ikke gi deg før du VET at du har funnet en megler som du tror vil representere leiligheten din best!

Uansett tror jeg du kommer til å få solgt til over takst, slik som markedet er akkurat nå, men man vil jo helst ha høyest mulig pris ;)

Skrevet

Krogsveen. Jeg tror faktisk ikke jeg kan komme på en annen megler som faktisk er i nærheten her i Bergen. Og jeg får ikke engang betalt for å si det.

AnonymBruker
Skrevet

noen flere? :)

Gjest Valiumsjunkie
Skrevet (endret)

Jeg kjøpte en noenlunde lik leilighet som deg, og den gikk for over 3 millioner. Tror megleren var fra Activ, og de er de beste jeg har vært borti av dem alle. Mnge menglere som ikke klarer å "megle" så bra.

Og dette er ganske sentralt i Bergen. :-)

Endret av Valiumsjunkie
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har brukt Aktiv både ved kjøp og salg, og vært veldig fornøyd! Styr for all del unna Garanti, det var bare rot og tull hele veien, mistet papirer og glemte avtaler.

AnonymBruker
Skrevet

takk for tips! :)

da jeg selv kjøpte denne var det gjennom eiendomsmegler vest. Gikk rimelig smertefritt for seg den tid.

• 2 uker senere...
Skrevet

Ba om tilbod på meglertjenester i Stavanger-omegn. Ba om tilbod i frå Krogsveen, DNBnor Eiendom, og Sparbanken Vest Eiendom. Krogsveen var ca. 25% dyrere enn DNBnor Eiendom. Kjøpte huset igjennom Krogsveen og fekk kjøpt huset billigere enn eg trur dei kunne ha fått solgt det for viss prisantydningen hadde vore riktig i utgangspunktet. Så vart ikkje overbevist over Krogsveen i Stavanger iallfall. Kanskje dei er flinkare i Bergen, men prisnivået hos Krogsveen er sikkert litt dyrare enn konkurrentene i Bergen også slik som i Stavanger-omegn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...