Sapientia Skrevet 13. januar 2014 #561 Del Skrevet 13. januar 2014 (endret) Hmm.. Ville trodd det var en sang eller noe slikt? Kanskje en sang du liker godt? Eller navnet til en bekjent? Fader, kom enda en over meg før jeg fikk posta Corto Maltese, veldig glad i tegneserien? Liker ting som kan spises og inneholder noe fra kakaobønnen? Endret 13. januar 2014 av AUG---UAG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 13. januar 2014 #562 Del Skrevet 13. januar 2014 Du heter Unni Anita Gabrielsen og er født i august . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alex_Duo Skrevet 13. januar 2014 #563 Del Skrevet 13. januar 2014 Du heter Unni Anita Gabrielsen og er født i august . No way! En halv time siden tenke jeg skulle skrive: "Du heter Unni Anna Gabrielsen og er født i august måned." Samme tørre humor som jeg har skjønner jeg... :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 13. januar 2014 #564 Del Skrevet 13. januar 2014 No way! En halv time siden tenke jeg skulle skrive: "Du heter Unni Anna Gabrielsen og er født i august måned." Samme tørre humor som jeg har skjønner jeg... :D Dette var morsomt . Det kan stemme at jeg har tørr humor, til tider ganske morbid. Du også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ungogdum Skrevet 13. januar 2014 #565 Del Skrevet 13. januar 2014 ARABELLA: Du er glad i opera, eller bare syntes det er et fint navn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 13. januar 2014 #566 Del Skrevet 13. januar 2014 UngogDum: Jeg tror du har masse humor og ser lyst på livet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 13. januar 2014 #567 Del Skrevet 13. januar 2014 ARABELLA: Du er glad i opera, eller bare syntes det er et fint navn! Begge deler . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alex_Duo Skrevet 13. januar 2014 #568 Del Skrevet 13. januar 2014 Dette var morsomt . Det kan stemme at jeg har tørr humor, til tider ganske morbid. Du også? Mordbid? Ja, min ene søster sier det ofte til meg. Og min avdøde farmor leviterer over sengen min om natten, frostblå i ansiktet og og hvisker med en hes stemme og sier akkurat det samme: "Du er morbiiiid! Og dessuten, se ikke under sengen!" Jeg pleier heller å si at jeg har en politisk ukorrekt humor. Jeg kan spøke om det meste. Men dersom jeg møter personer jeg opplever har et helt annet ståsted, passer jeg på ikke å komme med en humor de ikke kan forstå. En morbid humor er vel mye for å prøve (for meg selv i det minste) å ufarliggjøre de vanskelige eksistensielle temaene i livet. (Om liv og død og alt det skumle i mellom.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ungogdum Skrevet 13. januar 2014 #569 Del Skrevet 13. januar 2014 UngogDum: Jeg tror du har masse humor og ser lyst på livet. Det vil jeg si stemmer rimelig bra, Honey Dew ! Have a good one, over og ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Belle âme Skrevet 13. januar 2014 #570 Del Skrevet 13. januar 2014 Du er rett og slett ung og dum :-P Veeeldig vansklig med mitt altså... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aviendha Skrevet 13. januar 2014 #571 Del Skrevet 13. januar 2014 Du elsker nok kanskje One Direction ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anoia Skrevet 13. januar 2014 #572 Del Skrevet 13. januar 2014 Ivrig fantasyleser? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freaky Fly Skrevet 13. januar 2014 #573 Del Skrevet 13. januar 2014 Anoia.. Du har paranoia? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aviendha Skrevet 13. januar 2014 #574 Del Skrevet 13. januar 2014 Ivrig fantasyleser? Jepp! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nickless Skrevet 13. januar 2014 #575 Del Skrevet 13. januar 2014 Aviendha , det er en forkortelse for ALLTID VILLIG I EN NAKEN DAMES HENDER , ALLTID Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anoia Skrevet 13. januar 2014 #576 Del Skrevet 13. januar 2014 Nickless, du satt og klødde deg i hodet en stund da du opprettet profilen din, og konkluderte til slutt med at det var ingen grunn til å være så innmari fancy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sapientia Skrevet 14. januar 2014 #577 Del Skrevet 14. januar 2014 Du heter Unni Anita Gabrielsen og er født i august . No way! En halv time siden tenke jeg skulle skrive: "Du heter Unni Anna Gabrielsen og er født i august måned." Samme tørre humor som jeg har skjønner jeg... :D Beklager, men brukernavnet har hverken noe med august eller mine initialer å gjøre AUG er startkodon og UAG er et stopp kodon for mRNA som brukes i proteinsyntesen. Anoia: du mener du til til tider kan være plagsom (annoying) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 14. januar 2014 #578 Del Skrevet 14. januar 2014 AUG er startkodon og UAG er et stopp kodon for mRNA som brukes i proteinsyntesen. Interessant. Det er alltid noe nytt å lære . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjokoladenøtt Skrevet 16. januar 2014 #579 Del Skrevet 16. januar 2014 Liker ting som kan spises og inneholder noe fra kakaobønnen? Haha ganske close.. Sett de nøttefabrikken-hyllene på butikken? De finnes oppi der! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daybreak Skrevet 16. januar 2014 #580 Del Skrevet 16. januar 2014 Du er en drømmer, og liker å ta en pausr fra alt og bare dagdrømme en stund? Kunne godt vere det,for er litt sann,men ettersom det betyr daggry så er det nok ikkje difor Sjokoladenøtt - likar sjokolade med nøttesmak? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå