Gå til innhold

Gjett hvorfor personen over deg har det brukernavnet de har

DUX

Anbefalte innlegg

Hmm.. Ville trodd det var en sang eller noe slikt? Kanskje en sang du liker godt? Eller navnet til en bekjent? :)

Fader, kom enda en over meg før jeg fikk posta :fnise:

Corto Maltese, veldig glad i tegneserien? :P

Liker ting som kan spises og inneholder noe fra kakaobønnen? Endret av AUG---UAG
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du heter Unni Anita Gabrielsen og er født i august ;).

No way! En halv time siden tenke jeg skulle skrive: "Du heter Unni Anna Gabrielsen og er født i august måned."

Samme tørre humor som jeg har skjønner jeg... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

No way! En halv time siden tenke jeg skulle skrive: "Du heter Unni Anna Gabrielsen og er født i august måned."

Dette var morsomt :ler: . Det kan stemme at jeg har tørr humor, til tider ganske morbid. Du også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette var morsomt :ler: . Det kan stemme at jeg har tørr humor, til tider ganske morbid. Du også?

Mordbid? Ja, min ene søster sier det ofte til meg. Og min avdøde farmor leviterer over sengen min om natten, frostblå i ansiktet og og hvisker med en hes stemme og sier akkurat det samme: "Du er morbiiiid! Og dessuten, se ikke under sengen!" :laugh:

Jeg pleier heller å si at jeg har en politisk ukorrekt humor. Jeg kan spøke om det meste. Men dersom jeg møter personer jeg opplever har et helt annet ståsted, passer jeg på ikke å komme med en humor de ikke kan forstå.

En morbid humor er vel mye for å prøve (for meg selv i det minste) å ufarliggjøre de vanskelige eksistensielle temaene i livet. (Om liv og død og alt det skumle i mellom.) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ungogdum

UngogDum: Jeg tror du har masse humor og ser lyst på livet.

Det vil jeg si stemmer rimelig bra, Honey Dew !:) Have a good one, over og ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nickless, du satt og klødde deg i hodet en stund da du opprettet profilen din, og konkluderte til slutt med at det var ingen grunn til å være så innmari fancy :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du heter Unni Anita Gabrielsen og er født i august ;).

Beklager, men brukernavnet har hverken noe med august eller mine initialer å gjøre ;)

AUG er startkodon og UAG er et stopp kodon for mRNA som brukes i proteinsyntesen.

Anoia: du mener du til til tider kan være plagsom (annoying)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

AUG er startkodon og UAG er et stopp kodon for mRNA som brukes i proteinsyntesen.

Interessant. Det er alltid noe nytt å lære :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker ting som kan spises og inneholder noe fra kakaobønnen?

Haha ganske close.. Sett de nøttefabrikken-hyllene på butikken? ;) De finnes oppi der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er en drømmer, og liker å ta en pausr fra alt og bare dagdrømme en stund? :)

Kunne godt vere det,for er litt sann,men ettersom det betyr daggry så er det nok ikkje difor :)

Sjokoladenøtt - likar sjokolade med nøttesmak?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...