Gjest Ozelot Skrevet 6. januar 2014 #541 Del Skrevet 6. januar 2014 Profilbildet mitt og signaturen min er et godt hint Det er fra diktet The Lady of Shalott av Alfred, Lord Tennyson. Et dikt jeg liker svært godt. EDIT: Til den over: Ditt etternavn ender på W? Jaaaaa......! Vet at jeg husker profilbildet ditt ut fra en bok jeg leste for ikke så lenge siden, der en av karakterene syntes bildet(altså ditt profilbilde) var helt horribelt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tirra Lirra Skrevet 6. januar 2014 #542 Del Skrevet 6. januar 2014 (endret) Jaaaaa......! Vet at jeg husker profilbildet ditt ut fra en bok jeg leste for ikke så lenge siden, der en av karakterene syntes bildet(altså ditt profilbilde) var helt horribelt Var det fra Tirra Lirra by the River av Jessica Anderson? Hvis det var det, er den boken god? Jeg har aldri lest den, men vil gjerne gjøre det. Endret 6. januar 2014 av Tirra Lirra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ozelot Skrevet 7. januar 2014 #543 Del Skrevet 7. januar 2014 Var det fra Tirra Lirra by the River av Jessica Anderson? Hvis det var det, er den boken god? Jeg har aldri lest den, men vil gjerne gjøre det. Nei, det var fra boken "Englefall" av Tracy Chevalier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
plix Skrevet 11. januar 2014 #544 Del Skrevet 11. januar 2014 Selv om det er gjetninger på nicket Ozelot allerede.. Ozelot er for meg litt "Sverdet i steinen" eller Merlin. Eller om jeg skulle gjettet betydning: Oze-Ozze-Osse-Asse-Masse og "lot" som i engelsk lot. Hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest blasé Skrevet 11. januar 2014 #545 Del Skrevet 11. januar 2014 Vet ikke hvorfor, men navnet ''plix'' minner meg om et superfantastisk vaskepulver som fjerner flekkene med et 'plix' istedenfor et 'boom'' Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knask Skrevet 12. januar 2014 #546 Del Skrevet 12. januar 2014 Blasé Ble med grunnet kjedsomhet, og ville gjengi det i brukernavnet. Og ville bruke lit fancy navn for å vise det. ;P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Belle âme Skrevet 12. januar 2014 #547 Del Skrevet 12. januar 2014 Du spiste noke når du lagde brukeren, lagde sånn knask lyd ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Euphorbia Skrevet 12. januar 2014 #548 Del Skrevet 12. januar 2014 LoveOneDirection Skikkelig wild guess.... Du elsker One Direction? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grønt blad Skrevet 12. januar 2014 #549 Del Skrevet 12. januar 2014 Euphorbia: Er mgp-fan på sin hals og elsker monsterhiten Eurphoria som vant for noen år tilbake. Dessverre tastet hen feil da hen opprettet brukeren, og grunnet dårlige dataferdigheter har hun ikke endret det i etterkant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 12. januar 2014 #550 Del Skrevet 12. januar 2014 Grønt blad: forkjemper for legalisering av hasj. Vasker sjeldent håret og er veggis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daybreak Skrevet 12. januar 2014 #551 Del Skrevet 12. januar 2014 Likar godt Mio min Mio av Astrid Lindgren^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monstrum Skrevet 12. januar 2014 #552 Del Skrevet 12. januar 2014 Du er en drømmer, og liker å ta en pausr fra alt og bare dagdrømme en stund? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
plix Skrevet 13. januar 2014 #553 Del Skrevet 13. januar 2014 (endret) Du liker søte dyr/monstre og tegninger, og ville ikke gå for et inntrykk av å være et fælt monster? Endret 13. januar 2014 av plix Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meridian Skrevet 13. januar 2014 #554 Del Skrevet 13. januar 2014 (endret) Du liker søte dyr/monstre og tegninger, og ville ikke gå for et inntrykk av å være et fælt monster? Du syns forkortingen plix istedenfor please hørtes bra ut, og har forelsket deg i dette ordet. Endret 13. januar 2014 av Bølle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 13. januar 2014 #555 Del Skrevet 13. januar 2014 Du er egentlig snill som et lam . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alex_Duo Skrevet 13. januar 2014 #556 Del Skrevet 13. januar 2014 Du er egentlig snill som et lam . Jeg er helt fersk her fra i dag og har aldri vært på Kvinneforum før kl 10 i morges. Så mens andre kanskje vet bakgrunnen til ditt nick, kan jeg bare gjette_ Arabella... 1. Du er vakker kvinne med gener fra Midt-Østen, 2. Alterntivt henviser det til din 'mørke og mystiske temperament' el. 3. Du er operasangerinne og liker Strauss' opera ved samme navn som ditt nick, eller 4. Du hadde en favoritthest som tenåring ved navn Bella, som var en araberhest. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 13. januar 2014 #557 Del Skrevet 13. januar 2014 Jeg er helt fersk her fra i dag og har aldri vært på Kvinneforum før kl 10 i morges. Så mens andre kanskje vet bakgrunnen til ditt nick, kan jeg bare gjette_ Arabella... 1. Du er vakker kvinne med gener fra Midt-Østen, 2. Alterntivt henviser det til din 'mørke og mystiske temperament' som vanligvis ligger latent el. 3. Du er operasangerinne og liker Strauss' opera ved samme navn som ditt nick, eller 4. Du hadde en favoritthest som tenåring ved navn Bella, som var en araberhest. Jeg har justert litt i dine mange antagelser . 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alex_Duo Skrevet 13. januar 2014 #558 Del Skrevet 13. januar 2014 Jeg har justert litt i dine mange antagelser . Mørk og mystisk. hehe... morsomt med redigeringen din. Gjetter man mange gange nok så kommer man kanskje nær sannheten...takk for tilbakemeldingen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Corto Maltese Skrevet 13. januar 2014 #559 Del Skrevet 13. januar 2014 Fordi hun liker lyrisk komedie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjokoladenøtt Skrevet 13. januar 2014 #560 Del Skrevet 13. januar 2014 (endret) Jeg har justert litt i dine mange antagelser . Hmm.. Ville trodd det var en sang eller noe slikt? Kanskje en sang du liker godt? Eller navnet til en bekjent? Fader, kom enda en over meg før jeg fikk posta Corto Maltese, veldig glad i tegneserien? Endret 13. januar 2014 av Sjokoladenøtt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå