Gå til innhold

Gjett hvorfor personen over deg har det brukernavnet de har

DUX

Anbefalte innlegg

Du hadde en forkjærlighet for hester i barndommen, spesielt islandshester, og var trofast medlem av Wendy-klubben gjennom hele din barndom. Den dagen du skulle lage deg nick, var Wendy det første som slo deg, men det var allerede opptatt. Du kom da på at du hadde kjøpt en Clear Blue-graviditetstest samme dag, så det kunne jo være greit å slenge på, det var vel neppe tatt. WendyClearBlue ble litt for langt, så du endte opp med WendyClear (ev. liker du Blink 182).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest WendyClear

Du hadde en forkjærlighet for hester i barndommen, spesielt islandshester, og var trofast medlem av Wendy-klubben gjennom hele din barndom. Den dagen du skulle lage deg nick, var Wendy det første som slo deg, men det var allerede opptatt. Du kom da på at du hadde kjøpt en Clear Blue-graviditetstest samme dag, så det kunne jo være greit å slenge på, det var vel neppe tatt. WendyClearBlue ble litt for langt, så du endte opp med WendyClear (ev. liker du Blink 182).

score ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du nettopp hadde snakket om mus og jerusalem, når du lagde kg profil.

Ja, stemmer. Jeg snakket om at det er så mye mus i Jerusalem for tiden.

Du satt i tøfler og spiste Toffifee, så du endte opp med et miksnick.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha:) du klarte nesten, satt i tøffler, men tenkte at man ikke bruke "ø". Så veldig oppfinnsom:)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moffeliten

du heter sikkert noe a la Monica og ble kalt for moffeliten da du var liten. :P

Dessverre 0 rette. Jeg heter det motsatte av Monika og kjælenavnet fikk jeg av min mann da vi traff hverandre for 6 år siden :shoppe:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dessverre 0 rette. Jeg heter det motsatte av Monika og kjælenavnet fikk jeg av min mann da vi traff hverandre for 6 år siden :shoppe:

Jeg er veldig nysgjerrig på hva det motsatte av Monika er. Har aldri hørt at hvert navn har en tilhørende motsetning. :P

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Jeg er veldig nysgjerrig på hva det motsatte av Monika er. Har aldri hørt at hvert navn har en tilhørende motsetning. :P

Akinom :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du heter Anja, eller har en hund som heter det? :)

Nope! Mitt egentlig navn klinger helt anderledes, og ikke har jeg hund heller ;) Prøv igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilde av en hund som ser ut som den er tatt ut fra en tegneserie, film eller lignende. Heter hunden Anjah?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Disneyfanatiker? :-)

Må svare på denne, selv om det er offtopic :)

Stemmer ikke, men mange av Disneyfilmene vekker så mange gode minner at litt glad er jeg i dem ;)

Vurderer navnebytte, belle er egentlig navnet på en tidligere hund jeg knyttet meg så sterkt til, før hun døde. Men belle var opptatt, så prøvde med mini foran ;)

Og da fant jeg belle fra Skjønnheten og udyret, forøvrig favoritten av prinsesse-filmene, som et passende bilde for nicket :P

Ditt navn.. Hmm.. Tenkte på delicious da jeg leste det, så at mine evt engelske kunnskaper ikke kom så godt med i gjettingen må jeg bare beklage :fnise:

Endret av minibelle
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

She are a bella!

Ikke korrekt engelsk, men I love "Bellas" så et pluss til navnet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Eurodice

She are a bella!

Ikke korrekt engelsk, men I love "Bellas" så et pluss til navnet ;)

Vi har ganske like navn, vi. Jeg er sikker på at du er très belle :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest utoginn

Ara-bella sammensatt av

Ara som henstiller til dine arabiske aner

Bella er spansk og betyr vakker dame

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Ara-bella sammensatt av

Ara som henstiller til dine arabiske aner

Bella er spansk og betyr vakker dame

:Nikke::hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...